Heipsan ikätoverit ja äidit! =)
Päivitin listaa, kattokaas taas uudet että on tiedot oikein, ja
Tansuli, sulle jäi pari kysymysmerkki-kohtaa, kerro lisäinfoa jos haluat, mutta voi ne jättää avoimeksikin =)
BiaBia, hieno nimi pojalla!! :flower: Ei ihan tavallinen, joten pitää ihan kysyä että mistä nimi tulee?
Me on sitä rautaa nyt viikon verran nautiskeltu, eikä siitä toistaiseksi oo mitään mahavaivoja luojan kiitos tullut! Annos on 0,2 ml, mutta aloitettiin vajaalla annoksella, nyt oon vissiin kahtena päivänä antanut vasta tuon koko 0,2 ml. Kakkaa tulee edelleen ihan normitahdilla, ja ihan samanvärisenäkin kuin ennnenkin.
Vaatteitakaan ei oo raudan värjäämällä puklulla vielä onnistuttu pilaamaan, kun ei ole puklinut nyt enää niin paljon, ja puklut tulee usein illasta puolin, kun taas raudan saa aamulla, ni se ei ookaan sit enää masussa puklua värjäämässä. Äh, tulipa epäselvä lause... :ashamed:
Vauvan ihon rasvaamisesta Minä oon käyttäny Ceridal-öljyä, mutta hyvin harkiten sitäkin, kun tuntuu että ei haluta sotkea vauvan ihon omaa luontaista rasvantuotantoa.. en tiedä onko moinen edes mahdollista, mutta ainakin itellä on niin että esim. kädet on tottuneet saamaan käsirasvaa, ja auta armias jos unohdat laittaa ni miten ne alkaa kutista ja hilseillä.. eli en halua opettaa vauvan ihoa rasvaukselle. Ja nyt, kun on jo neitikin vähän kasvanut ja ihon alle rasvakerros kertynyt, niin ihon kuivuus ongelmakin on poistunut! Kehossa riittää jo rasvaa ihon hyvänä pitämiseenkin, eli enää ei tarvitse purkista laittaakaan! =)
Me oltiin eilen neuvolassa, kun oli laskettu aika, halusin uteliaisuuttaan ko. päivänä käydä mitat kattomassa. Painoa oli 3865 grammaa ja pituutta 52,3 cm. Pipoa ei mitattu kun ei mikään ohjelmanmukainen neuvolareissu ollu, ja kun oli 1kk-iässä kumminki mitattu. Hyvin tyttö siis kasvaa, pian neljä kiloa mittarissa! Posket on pyöreät palloset, ja jaloissakin jo vähän michelin-miehen mallia
(muoks: laitanpa kuvan ni näätte, ja hei, oisko muillakin intoa laittaa kuvia niin nähtäisiin minkälaisia kavereita kullakin on..?)
enne, normaalilta babybluesilta kuulostaa. Anna itkun tulla aina kun siltä tuntuu, se se parhaiten auttaa. Ei kannata pidätellä, vaikka tuntuu ettei oiskaan mitään syytä itkeä. Hormonit ne heittelee, ja se tasottuu kyllä just parissa kuukaudessa niinkuin itsekin muistelit esikoisesta käyneen. :hug: Pura tänne vaan huolia, sekin aina auttaa heti kun pistää mietteet sanoiksi ja toisten pohdittaviksi! =) Olet ajatuksissa! :hug:
Tässä kai tärkeimpiä... ai niin se hymy!! Taisin odotuspuolella siitä ehkä kertoakin, että sain lauantaina ekan hymyn!! Tyttö kahteli minua tovin hyvin tarkkaan, ja sit yhtäkkiä kasvot sulivat maailman suloisimpaan hymyyn! :heart: Hetki oli ohikiitävän lyhyt, mutta sitäkin hienompi! =)
Ippu :heart: "Aino" 5 vkoa 4 pvää