Huomenta päivää pitkästä aikaa!
Outius: Olen tosi pahoillani että teillä ei asiat suju.
Me tullaan tosi hyvin toimeen exän kanssa, jutellaan esim. messengerissä Ronista ja miten tiettyjä asioita hoidetaan. Sovitaan kuinka paljon on ok olla mummolassa ja päivärytmistä yms.
Toivottavasti tekin saisitte hommat toimimaan, lapsen parastahan tekin molemmat ajattelette. Toivottavasti siis, sinun exästähän en tiedä.
Roni ei syö tuttia, se jäi silloin puolitoista vuotta sitten kun tutit mystisesti hajosi. Sormet eksyy välillä suuhun, väsyneenä lähinnä. Silloin komennan tai laitan lapaset käteen jos on ihan mahdotonta.
Kun Annika alkaa lutkuttaa huulta niin laita sille vaikka huulikiiltoa? Sanot että katsos kun on nätti ja nyt ei voi imeskellä kun lähtee pois?
En usko että höpötys on merkki ylivilkkaudesta, Ronikin höpäjää koko ajan jotain. Välillä nukkuessaankin. Roni vain on semmoinen, että tarvitsee välillä paljon virikkeitä ja ilmeisesti keskustelu ihan kaikesta on sellainen.
cadillac: Terveämpiä päiviä teille
Ja onnea Jerelle hienosta taidosta!
Danjuska: Tsemppiä vauvan kanssa sitten! Minun siskokin odottaa ja tukalaa on hänelläkin. Maha ei ole valtava mutta vauva on poikittain ja supisteluja on koko aika. Laskettuun tosin vielä puolisentoista kuukautta.
Eternal-life: Hei pitkästä aikaa! Minulla on kapseli tälläkin hetkellä. Kolmas menossa ja parin kk:n päässä lopussa että seuraavaa pitäisi laitella. Mulla Implanon joka vähän erilainen kuin Jadelle. Seuraavaksi tosin ilmeisesti laitetaan Nexplanon kun Jadellea en halua. Alkuun oli vuotoa silloin vuosia vuosia sitten. Mutta puolessa vuodessa tasaantui ja sitten niitä ei juuri ollutkaan seuraavaan viiteen vuoteen. Kapseli kun poistettiin niin tulin heti raskaaksi. Seuraava eli nykyinen onnistuttiin laittamaan juuri kuukautisten aikaan, eikä ollut mitään vuotohäiriöitä vaan kuukautiset jäi heti pois miltei kokonaan.
Me muutetaan.. taas
Löysin kivan omakotitalon sopivan kokoisella pihalla joten sinne siis. Muutto piti olla viime viikonloppuna mutta siellä oli niin lusmu remppamies ettei päässyt muuttamaan. Nyt joudutaan sitten muuttamaan tässä viikolla, torstaina ja perjantaina :/
Ronilta jäi
vaippa pois viime viikon alussa. Sovittiin että käy kiltisti pissillä vessassa niin saa palan patukkaa. Olen ostanut muumi-patukoita josta leikkaan välillä kolmasosan palkaksi. Nyt ei tosin tarvitse enää pitkin päivää niitä antaa. Aamulla vain on sovittu että jos muistaa mennä vessaan heti eikä pissaa aamulla saimaata pitkin lattiaa niin saa puolikkaan. Yöt on pysynyt kuivana jo pitkään. Ja pari viikkoa päivävaippakin kun sovittiin että rupeaa nyt käymään pöntöllä kun on jo iso poika ja vaipat pitäisi antaa siskon tulevalle vauvalle kun ne ei vielä osaa mennä pöntölle
Nyt on pari aamua mennyt jo hienosti silläkin saralla! Välillä käynyt vahinko, mutta selvästi vähemmän ja vähemmän. Viimeisin vahinko oli tippa kalsareihin vain. Väsyneenä käynyt enemmän vahinkoja, koska jos sanon että mene vessaan, niin Roni käy pistämään vastaan ja kiukuttelemaan.
Terveinä on oltu ja sitä rataa
Hyvää päivän jatkoja kaikille
Zoanne ja Roni :heart: