oon sitten näyttävästi lukenut jo pari tuntia näitä viimeisiä kuulumisia! Närästääkin vietävästi, mutta ei meinaa raaskia lähteä koneelta, kun tää kuitenkin kaatuu jos lähden hetkeksi pois..
Onnea kaikille vauvan saaneille! Ihanaa lukea noita synnytys kertomuksia! Tuntuvat kuitenkin menevän hyvin, vaikk osalla onkin vastoinkäymisiä. Oma synnytys sen verta jännittää.. jännä juttu sinänsä, kun tuntuu etten ole yhtään siihen valmistautunut. Mies ottaa ihanan rennosti, tsemppaa että miljoonat naiset sen ovat tehneet, niin teet sinäkin ihan kunnialla.
Masu kuulumisia.. ma oli ja meni laskettu aika. Huoh.. Oli viikonloppuna ja tällä viikolla kiristyksiä alavatsalla, välillä tuntuu ettei pysty kävelemään kun pistää niin kovasti hmm.. lisiko hieman virtsarakon suuntaan.. Supistuksia on, mutta ovat kivuttomia. Yksi kipeä supistu soli toissayönä, ja siitä sitten ajattelin että nytkö lähtee.. mutta ei!
Pahaa oloa on ollut tällä viikolla syömisen jälkeen. Ei ole kauheasti tehny mieli syödä mitään. Ma nla käynnilla paino olikin pudonnut puol kiloa. Ihan hyvä sinänsä, ku sitä on kuitenkin tullu toi 16 kg lisää..
Hurjaa, ens ma viimeinen neuvola käynti, ja sen jälkeen äippäpolille, jos mitään ei tapahdu. Aika ärsyttävää, että oon ollut marraskuusta lähtein saikulla supistusten takia, ja nyt kun odottaa vauvaa tulevaksi, se sitten päättikin jäädä yksiöönsä. huoh.. No eiköhän se sieltä jossain vaiheessa tule.
Kissat seuraa mua kuin hait laivaa. narttu tuijotteli mua toissapäivänä, vai milloin se oli, kun teki kipeetä alhaalla ja oli sellaista kiristävää ja painon tunnetta.. se seurasi ympäri kämppää ja tuijotti mua ja massua vuorotellen. Ehkä noi karvapallotkin aavistelee jotain.
No kai sitä pitää taas mennä nukkumaan ja odottelemaan josko pääsis kastelemaan sänkynsä!
Zerbula ja masuasukki 40+5