Hexodus, mä oon taas niin pessimistinen että olen ihan varma että kun salama on kerran minuun iskenyt, se iskee toistamiseenki. :ashamed: Mulla on takana raskus jossa vauva kuoli kohtuun viikolla 22, sekä toinen raskaus jossa oli siamilaiset kaksoset, keskeytettiin viikolla 13+3. Noista tytöistä ei olisi ollut eläjiksi, niin paljon oli "vaurioita". Noiden lisäksi yksi tavis keskenmeno. Noiden takia en uskalla luottaa että tämäkään raskaus menisi hyvin. :ashamed: Kaikkien muiden paitsi kahden vanhiman välissä on ollut raskaus joka on päättynyt huonosti, niinpä murehdinkin että kun edellinen raskaus meni suht hyvin, tässä täytyy käydä köpelösti. :ashamed: En mä normaalisti ole näin pessimistinen, mutta raskausajat on mulle se heikko paikka. Varsinkin kun tiedän että tämä tulee olemaan mun viimeinen raskaus, mun jo kolmesti sektioitu kohtuni ei luultavasti kestä enempiä raskauksia tämän jälkeen, edellisessä oli jo aikaisemmista sektioista johtuvia ongelmia. Mutta sain silti vielä "luvan" yhdelle vauvalle. Seuraavan sektion jälkeen mut varmaan pakkosteriloidaan. :ashamed: Ei mulla ole mitään ehdotonta eitä sterilisaatiolle, se on hyvä vaihtoehto jos ei halua enempää lapsia, se tuntuu vain niin lopulliselta. Mutta pakko ajatella itseään ja jo olemassa olevia lapsia, jos itselle sattuisi jotain niin lapset jäisi ilman äitiä.
Blääh, onpa mulla synkät jutut, kuvastaa kai mun mielialaa. :/ Älkää vaan muut masentuko luettuanne.
Rajis ja kuutonen
Blääh, onpa mulla synkät jutut, kuvastaa kai mun mielialaa. :/ Älkää vaan muut masentuko luettuanne.
Rajis ja kuutonen