Kiitoksia oikein paljon kaikille onnitteluista! Minunkin puolestani onnea kaikille uusille! Monet ovat jo nähneet pikkuisen ultrassakin, hienoa :heart: Itse en ole käynyt vielä neuvolassakaan, ehkä huomenna soitan, jos soittoaika ei vilahda muuta touhutessa ohitse. Harmittaa vähän, kun neuvola vaihtuu, lähineuvola lopetettiin vuodenvaihteessa ja nyt täytyy käydä neuvolassa parinkymmenen km:n päässä.
Maya2007: Meillä mies on innostunut ajatuksesta uudesta vauvasta melko helposti vielä näin perheen jo kasvettuakin
, itse olen kuitenkin aina ottanut asian esille ensin. Vaikka niinpäin se taitaa tavallisempaa ollakin.
Rhea: Onneksi vältit kolarin!
Äiskä Äiskä: Olipa hauska uni! Itsekin näen paljon unia nyt raskaana ollessani, jopa siinä määrin, että välillä tuntuu, olenko nukkunut kunnolla ollenkaan, kun aina vain näen unia.
MInä olen kertonut jo vauvasta lapsille, olen aina halunnut, että kuulevat meiltä ensimmäisenä, eikä sivusta toisten keskusteluista. Ihan mukavasti uutinen otettiin vastaan, vaikka minua hieman jännittikin, mitä lapset sanovat. Kakkonen ja kolmonen jopa tarjoilivat minulle herkkuja, vähän niinkuin vauvallekin =) , toinen hilloja ja toinen runsailla päällyksillä varustettuja voileipiä. Söpöä :heart: Oikeastaan tuli jo vähän kiire kertoa, kun veljen vaimo nähdessämme kysyi, onko meille tulossa vauva. Hänellä on suorastaan uskomaton vainu asiaan, on usein huomannut heti, mutta koskaan ei ole ollut väärää hälytystä. Kuiskuttelimme sitten asiasta hiljaa, kun lapsille ei ollut vielä kerrottu. Muille emme ole vielä kertoneet, olen vähän odotellut, josko lapset innokkaina kertoisivat mummuille ja papoille, mutta eivät sitten vielä ole kuitenkaan. Joskus aikaisemmin lapset ovat suorastaan varanneet, kuka kertoo kenellekin mummulle
Aika aikaisin kaikki varmasti huomaavat odotuksen, toisesta raskaudesta alkaen se on näkynyt melkein heti plussauksen jälkeen
Äitiyspakkausta en varmaan ota, kun meillä on runsas kokoelma vauvanvaatteita jemmassa. Kaksi pakkausta olen ottanut ja molempiin ollut tyytyväinen, mutta myöhemmin on sijoitettu se raha johonkin sillä hetkellä tarpeelliseen hankintaan kuten kaksostenrattaisiin tai isompaan autoon. Tällä kertaa en vielä tiedä, mikä se kohde olisi, kaukalon päälliskangas on kyllä jo aika karmivan näköinen, se täytyisi ehdottomasti uudistaa. Autossa on onneksi vielä yksi paikka vapaana, joten autohuolia ei tällä kertaa ole, kunhan vain vanha palvelija kulkisi hyvin =)
Kello käy hurjasti, nyt nukkumaan! Hyviä öitä kaikille!