+Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

  • Viestiketjun aloittaja Glow
  • Ensimmäinen viesti


Tänään tuli käytyä siellä Naistenklinikalla, vauvoilla kaikki hyvin, kummatkin liikkui hienosti ja sydämen sykkeet ym. hyvät :)
Miinusta se että jouduin odottamaan yli tunnin kunnes pääsin edes lääkärille!!
Ne oli niin myöhässä aikataulusta siellä NKL:llä.

mobic en tiedä kohdun pohjasta tm. kun ei minulle ole sanottu siitä mitään eikä äitiyskortissakaan lue :/

sänkypuuhista hmm... varmaankin 3krt koko raskauden aikana on ollut ja nyt viikkoja 15, jotenkin nyt tässä raskaudessa en halua edes ajatella koko seksiä..
Mies onneksi ymmärtää eikä itsekään halua millään tavalla riskeerata vaikka mitään kieltoja ei ole annettukkaan mutta silti.

vuodoista alkaa pelottaa kun rv16 lähestyy kun esikoista odottaessa tuli järkyttävästi verta rv16 :| Nyt ei ole mitään tullut.

Olin aika yllättynyt kun lääkäri sanoi että seur. aika sitten tasan 2viikon päästä. Eli mulla alkaa jo nyt nuo 2 viikon käynnit. Toisaalta, tätähän olen toivonut että pääsisi tiheämmin käymään ultrassa kuin 4vk välein.

Ei tässä muuta tällä hetkellä, kohta lenkille :) Illemmalla takas tänne jos suinkin jaksan.

Ps. päänsäryistä sen verran, mullahan oli tossa vähän aikaa sitten 2-3pv kaamea migreeni, helpotti sitten kun 2päivänä aloin välillä ottamaan panadollia. Nyt en oo enää tarvinnut kun päänsäryt loppunut.
 
aivan ihana masu marylene <3 mulla kans kyllä maha jo kasvanu, mutta tuntuu et se vaan sekoittuu tonne läskien sekaan..käytii tänää isomummun luona ja siellä sit uskaltauduin punnittee itteni..kolmisen kiloa tullu lisää, nyyh.. täytyy vähä nyt skarpata, onneks paha olo alkanu helpottaa ni ei tartte olla ihan kokoajan syömässä :) eiköhän tää tästä..

 
Iltaa!

seksistä vähäiseksi on jäänyt... mul ei oo mitään haluja, mut jos mies on halukas niin oon hyvin suostuvainen nopeasti mut en tiiä plaah koko juttu.

vedenjuonnista liian vähäistä on :ashamed: pitäis muituttaa taas itseä.

äitiysvaatteista mä oon löytänyt h&m:ltä hyviä ja kaverilta oon saanut hyvät housut, jotka on jo käytössä.

oudoista tavoista mä en oo huomannut mitään outoa paitsi että oon kyllä usein ihan omissa maailmoissani ja kaikki unohtuu asiat ja esineet.

Ihanaa oli tänään kun join vettä keittäessäni ruokaa niin sen jälkeen vauva alkoi hurjasti myllätä masussa ja pitkää (varmaan minuutin) jumppaili niin että koko ajan tuntui liikkeet selvästi ja sitten se rauhoittui :heart: Suloista:) Ekaa kertaa tuntui niin pitkään ja niin selkeästi.Tähän mennessä on ollut vaan pieniä hentoja muljahduksia ja hipaisuja.

Huomenna ois toinen neuvola ja mua vähän mietityttää et mitenköhän sen pissanäytteen kanssa kun se neuvola on siirtynyt eritaloon kun terveyskeskus ja siellä ei mun mielestä oon enään vessaa, niin pitääköhän mun erikseen mennä käymän labrassa antamassa näyte vai mitenköhän... ja jokohan ne ottaa sen hemoglobiinin?
Paino on varmaan noussut ihan kummasti kun oon kolme päivää mussuttanut ässä mixejä ja kinkkujuustopiirakkaa :ashamed: Pakko vähän ryhdistäytyä, kun sitten alkaa tulla huono olo kun liikaa syö :x

Metsätähti ja pienenpieni 14+5
 
Moikka pitkästä aikaa!! :flower:

Uusille tervetuloa!!! :flower: :flower:

tarvitseville voimahalit!! :hug:

Momtoo Ompa sulla jännät paikat siellä ollut!

seksistä Välillä himottaa ihan hirmuna ja välillä ei vois pätkääkään kiinnostaa...

Outoja raskausjuttuja Olen hullun onnellinen koko ajan. Naama virneessä ku milläkin kylähullulla. Niin ja hedelmät. En saa niistä tarpeekseni.

Marylene Ihana masukuva :flower: :flower:

omaa napaa.
Mulla on ollut nyt lauantaista lähtien pää tositositosi kipee. Lääkkeet ei auta... Tosin mulla on hartiatkin ihan jökissä joten se varmaan säteilee sieltä. Muuten ei olotilassa muutoksia.

Niin ja viikot poksuu!!! 14+0 :heart: :heart: :heart:

Harakanhattu ja ipana :heart:
 
hei taas pitkästä aikaa...

onnittelut hyviä uutisia saaneille

mobic mulla tuntu noihin aikoihin kohtu navan korkeudella eikö terkkari yhtään ihmetelly.. ootko käyny ultrassa et voisko siellä ollakkin kaks..mut kai sekin on yksilöllistä miten se kohtu sieltä nousee jos esim on eteen kallellaan ni sillon nousee aiemmin ..uskoisin

oudoista sen verran että koko tämän raskauden aikana en oo pystyny oikein käymään saunassa kun se haisee niin pahalle...ja käyn normaalisti joka päivä eikä aikasemmisssa raskauksissa oo tämmöstä ongelmaa ollu..tosi outoo

pää lyö ihan tyhjää enkä muista enää mitä pitikään kommentoida. enempi ens kerralla sitte.

donoro+muruset 13+5 (kai)
 
no nyt muistin..

kinder miten pääset noin usein ultraan mulla alkaa äp seurannat vk26 neljän viikon välein ja neuvolat normaalisti kuukauden välein. neuvolalääkäriä ei oo ollenkaan kun tuo aitipoli kuulema korvaa sen.

ja uusille tervetuloa :flower:
 
Huomenta!
Onnittelut niille jotka saaneet hyviä ultrakuulumisia viimepäivinä :heart: :flower:
Voimahalit niille jotka niitä tarvitsevat :hug:

momtoo ihanaa että pikkaisella kaikki hyvin, toivottavasti vuoto jo lakannut. Nyt otat rauhallisesti ja lepäilet muutan päivän :hug:
LillaStina koskas teillä poitsun 2v synttärit? Meidän pikkuneiti täyttää 26pv 2v. :heart:

Ihana lukea et joillain muillakin hiljaista tuolla kammarin puolella :ashamed: Mies jo muutaman kerran kysellyt et mikä vika hänessä oikein on kun ei enää mitään, ainakin kk edelliskerrast :ashamed:

Eilen oli viimeinen saikkupäivä, esimies soitteli illalla ja kyseli vointeja ja tietty samalla tuli kamala litania työasioita et kun ei saatu tavaraa kun tavaratoimittaja ei toimittanut jne. eli olis mitänyt mölyt mahassaan, mulla vielä pari vapaata tässä eli perjantaina mentävä iltaan töihin ja tarttee sit katsoa maanantaina et mikä on viikonlopun jälkeen tilanne et jaksaako vaiko ei, välttämättä ei pienintäkään taukoa, riippuen tietty viikonlopusta et paljonko asiakkaita et kuinka kiire jne. :ashamed: Täällä kotona kun saa rauhassa touhuta ilman kiirettä oman jaksamisen mukaan pikkuneidin kanssa ;)
Eilen oltiin suppilometsäs työkaverin kanssa, ihania kun suht vasta nousseet ja itse sainkin saaliiksi 16L ;) Pakkanen vain niin täynnä marjoja ym. ettei sinne mitään mahdu että melkeenpä joudun nuokin kuivaamaan, takan päällä vielä viimevuotisiakin kuivattuja kun en oikein ole oppinut noita kuivattuja käyttää, pakkasesta kyllä käytín hyvissä ajoin kaikki ;)
Ehkä tuo määrä riittää et tyyydyn sit keräämään työkaverille jatkossa :)

Nyt mentävä jatkamaan aamutoimia, pikkuneiti heräs ;)
Jaksuja teille kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 14+4 :heart:
 
Mä en ymmärrä, miksi tää pahaolo palasi. Mulla oli jo yli pari viikkoa ok olo, mutta eilen aloitin taas oksentamisen ja jatkuu näköjään tänään.. Oli pakko soittaa töihin, etten pysty tuleen.

rv 14+5
 
donoro: kyllähän se vähän oli ihmeissään mut ei ainakaan mitään ääneen sanonu, et oiskohan siel sitte kaks.. Enkä oo viel ultrassa käyny. Ja ainaki viimeks mulla oli taaksepäin kohtu, et sekään ei välttämättä selitä tota isoa kohtua.. vaik kuulemani mukaan sekin voi olla eri kerroilla eri suuntaan. Hmm, kunhan ei mitään huonoa kuitenkaan enteile. Noh, onhan tässä kyl kaksosunia nähty, et eihän sitä tiijä :D
Noh, katsoimpa esikoisen raskauspäiväkirjasta, et sillon kohdun pohja ollu navan korkeudella viikoilla 16+6!! :eek: Hui, alkaapa jännittää.. :xmas:

momtoolle toivon kovasti, että kaikki on hyvin. :hug:

Erikoisia juttuja tässä raskaudessa ei oo viel ollu. Viimeks ei ollu muita omituisuuksia kuin se, et loppuraskaudesta piti syyä makaroonivelliä lautasittain :LOL:

Nyt jatkaan puuhasteluja esikon kanssa ennen kouluun menoa :)

mobic ja pikkuinen 12+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja donoro:
no nyt muistin..

kinder miten pääset noin usein ultraan mulla alkaa äp seurannat vk26 neljän viikon välein ja neuvolat normaalisti kuukauden välein. neuvolalääkäriä ei oo ollenkaan kun tuo aitipoli kuulema korvaa sen.

ja uusille tervetuloa :flower:
Joo vauveleilla on katsos yhteinen istukka, yhteinen suonikalvo , yhteisen suonikalvon takia juuri vaarana milloin hyvänsä tulla se fetofataalitransfuusio juttu jotenka sen takia tihenee käynnit.
Olen alusta asti ollut huolissani tosta feto-jutusta joten olenkin odottanut että tihenisi käynnit, mullahan ne käynnit voi tihentyä yli rv26 jo viikon väleiksi jos oikein ymmärsin..
 
Heissan kaikille!

marcelina:: Mulla on myös pahoinvointi ollut välillä pois ja toisinaan tulee päiviä jolloin meinaa oksu lentää ja muutenkin heikko olo!

Torstaina mulla oli lääkäri-neuvola ja siellä vauvalla oli kaikki hyvin, liikkui kovasti ja syke oli ok! Ultran mukaan vauva olisi noin viikon isompi, mutteivat ruenneet vaihtamaan laskettua aikaa! Voipi kyllä olla ihan mahdollistakin, kun keväisen keskenmenon jälkeen, mulla kierto oli vain jotain kolme viikkoa!
painoa mulle on tullut jo melkein 4 kiloa, mut sanoivat ettei haittaa kun lähtöpaino ollut kuitenkin aika alhainen!
Rakenneultra aikakin tuli on 27.10, sitä jo jännitellään, onko kaikki hyvin!Kuitenkin pelottaa, kun yhden lapsen ollaan menetetty vauvana...
Minä saisin neuvola ajat kahden viikon välein, oli edelliselläkin, mut yritän nyrt sinnitellä et käyn aluksi neljän viikon välein!Viime raskaudessa ultrasivat melkein joka neuvola kerralla!
Anteeksi omaa napaa, mut en nyt muista mitä oli tarkotus kommentoida!

Kärsiikö muut selkä kivuista? Mulla on sekä ylä että alaselka kipeänä ja kädet varsinkin, tuntuu et aluksi tuo hierojalla käynti pahentaa vaan tilannetta!Joo ja oon kärsinyt kyseisestä vaivasta jo parisen vuotta ja nyt kun olin töis tilanne pahentu vaan, kun paljo nesteltavia ja muutenkin raskas työ...
anri&vauveli rv 14+1
 
Moi taas pitkästä aikaa! Meillä on sähköremppa menossa ja netti paljon pois käytöstä.

Kiitos kaikille kommenteista! Mä alan olla vähän positiivisempi, mutta välillä kyllä vielä pelottaa. Kuvittelin loppuviikosta, että vuoto on loppunut, mutta ei sitten kuitenkaan. Onneksi ei kuitenkaan ole enää ihan yhtä paljoa kuin aiemmin, tiputtelua vain. Sitä ei ollut ollenkaan enää perjantaina eikä lauantaina, mutta sunnuntaina istuin autossa ja siitä asti on taas tiputellut. Mulla on tosi pitkä työmatka, siksi pelottaa. Kun kävin lääkärissä pari viikkoa sitten, siellä sanottiin että vuoto tarkottaa sairaslomaa vaikka vauva näyttikin olevan kunnossa. Varasin huomiselle uuden lääkäriajan, kun sairasloma alkaa loppumaan. En halua ottaa mitään riskejä. Täytyy myöntää, että vaikka olenkin ollut aikaisemmin työholisti, niin nyt en ole edes ajatellut työasioita! Vauva on vain mielessä.

Päänsärky on helpottanut, mutta on tullut uusia nivus- ja alavatsakipuja, josko oisivat liitoskipuja. Täytyy kysyä lääkäriltä sitäkin.

Mun paino on vielä kilon alle lähtöpainon ja esim. jauheliha ällöttää. Hedelmät ja erityisesti mandariinit on herkkua! Oksentelua ei ole enää ollut. Hirveä pesänrakentamisvimma on päällä, mutta en ole tehnyt mitään lääkärin kieltojen vuoksi.

Huh, menipäs taas omaan napaan! Voimahaleja kaikille :hug:

NinaRinsessa 14+4
 
Selkäkipuinen löytyy täältä ainakin. Onneksi tässä raskaudessa kivut olleet vielä vähäisiä enkä ole joutunut lääkitsemään itseäni sen takia. Edellisissä raskauksissa jouduin pois töistä jo aikaisin selkäkivun ja supistusten takia. Sitä ei tiedä liittyikö nämä toisiinsa. Minulla on jotain pientä häikkää selässä ja olen ihan normaalissa tilassakin usein selkäkipuinen. Loppuraskaudesta varmaan taas kivut pahenee kun selkä vetää enemmän notkolleen.

Minullakin nyt yhtäkkiä iski eilen pitkästä aikaa huono olo ja tuntuu jatkuvan tänään.
Aamulla muistelin sitä hetkeä kun tikkuun tuli 2 viivaa ja jotenkin tuli haikea olo, sen tunteen ja hetken kun saisi pulloon. Mutta kyllä on ihanaa olla jo näinkin pitkällä. =)

Alina ja 16+4 :heart: =)
 
Jassoo... se olis sitten keskiviikko taas... Perhekerho takana...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti vm70:
LillaStina koskas teillä poitsun 2v synttärit? Meidän pikkuneiti täyttää 26pv 2v. :heart:
Meidän rinssi, Eemeli, täyttää 5.10 2v. Hauskaa sinänsä, kun meillä on sitten rakenneultraan aika 6.10 Tammisaareen, joten Eemeli lähtee "näytille" sinne. Toivottavasti vain meidän kätilöt ovat molemmat tai edes toinen silloin töissä siellä. :heart:

Ensi tiistaina olis neuvola ja sitten keskiviikkon tulee sen ohjelman tuottaja tutustumaan meidän perheeseen...

Meillä vain äippä alkaa olla aika tsippi suoraan sanottuna, kun meidän pikku äijällä on jo kolmas viikko alkanut ripuloinnin merkeissä.... Siis ripulia on, mutta ei tautina. CRP ja pissinäyte otettu, kakkanäyte joko tänään tai huomenna tai sitten ma/ti saatava ja labraan. Tiistaina otetaan verta purkillinen ja kokeillaan lehmänmaito testiä. Prick-testeihin lähete mennyt... Ei tuo poika sinänsä näytä häiriintyvän vaivastaan, mutta äippä alkaa siitäkin edestä...
Mulla on niin huoli, että ei oikein itsekään välillä muista tätä raskautta. No jospa se olisi vain maitoallergiaa, jota on niin monella tässä suvussa (kuten jo minullakin). Toivottavasti ei ole viljaa.... Yhdestä vilja-allergisesta juuri selvitty (koirahan kuoli juuri), niin ei kiitos toista ihan heti. Se on kuitenkin oma ongelmansa sitten, vaikkakin aika helppo. Toivottavasti olisi vain maito tai sitten joku tauti, jonka saa antibiooteilla kuntoon...

Mutta nyt pyykit laittamaan ja postin hakuun... Maustepaketti on ollut postissa jo aika kauan ja asiakkaat odottelee tuotteitaan kärsimättöminä...
 
Voi harmitus! Kelan täti just soitti ja sanoi ettei kela korvaa mitään 4D-ultrasta jos ei epäillä jotain poikkeavaa. Ei mulla tosiaan ole varaa maksaa 330e vaikka kuinka haluisin mennä siihen. Täytyy sitten vaan tyytyä siihen rakenneultraan. Voi että mua harmittaa kun ehdin jo niin innostua ajatuksesta. :|
 
Kiva taas lueskella teidän mielenkiintoisia juttuja!

Kummallisista tavoista: Musta on tullut hajamielinen ja saatan puhuakkin vähän aikaa ihan puppua. Esim. rahasummat tai nimet menee iloisesti sekaisin enkä heti huomaa.
Ja kärsimätön olen myös. Pahoitinkin kaverin mielen kun liian suoraan sanoin kommenttini. En vaan jotenkin jaksanut ensin kuunnella ja pohtia asiaa ja sitten varovaisesti sanoa että asiaa voisi tältäkin kantilta ajatella. :D
Mies on jo ihanana tottunut kärsimättömyyteeni. :heart:

Seksistä: Varovaisempaa ehdottomasti on, mutta halut ja määrä on pysynyt samana.

Vitamiinit: Menen tänään ostamaan lisää vitamiineja ja sitten kalaöljyä. Se kuulemma auttaa hajamielisyyteen. =) Pitää vaan olla tarkkana ettei ota niitä kalanmaksa e-jotain juttuja jotka ohentaa verta. Näin minua neuvottiin.

Mammavaatteet: Laitan tänään ensimmäistä kertaa äitiys housut jalkaan! Apuva. Jotenkin tuntuu hassulta ensimmäinen raskaus kun on kyseessä. Minulla alavatsa on ollut arka kaikelle puristukselle alusta lähtien ja nyt on se tilanne että viimeinenkin hame jota olen voinut pitää normi vaatteista ei enää mene. Nyt sitä sitten täytyy viimeistään myöntää että sitähän on raskaana! :)

Kiva nähdä teidän mahakuvia, sitä tajuaa sitten omansa paremmin kun näkee muidenkin raskaana olevien masuja!

Talvimama 13+1
 
Heippa kaikille,

Hirmusesti ajankohtaista asiaa keskustelun alla :)

Voimia ja jaksamista edelleen pahoinvoinnin kanssa kärvisteleville, sekä ikävistä pomoista kärsiville!!! :hug:

Ja tervetuloa uusille :)

Anri, itseä vaivaa jonkinlainen alaselkä/pakarasärky vasemmalla puolella. Hyvä jos pääsee kävelemään iltaisin :( TOSI ikävän tuntuista. Kysyin jo työterveydestä saisiko laittaa kokeeksi Mobilat-voidetta, mut ei kuulemma. Ei auta venyttelykään..harkitsen hierojalle menoa.

Seksistä..silloin tällöin sitä jaksaa vielä innostua. Kiva kun nyt ei oo enää mitään "paineita". Meillä yritysaika oli melkoista aikataulumeininkiä vuoden ajan hoitojen takia, joten nyt voidaaan ottaa ihan rennosti B) Vähän se viimeksi sattui, mutta ei tullut onneksi mitään vuotoa.

Painosta..huh..joillain paino huitelee vielä entisellään..minulla paino on noussut 3,5 kiloa mikä tuntuu lähinnä farkuissa, vaikkei mahaa juurikaan vielä ole. Kilot tuntuvat levinneen mahamakkaraan, lantioon ja reisiin. Lähtöpaino oli tosin vain 52 kiloa, joten minkäänlaista morkkista painonnoususta ei ole :)

Ruoan suhteen on tullut muutoinkin säännöllinen rytmi. Aamu-, väli- ja iltapalan lisäksi täytyy syödä 2 lämmintä ateriaa päivässä. Mikäli toinen lämmin ruoka jää väliin töiden jälkeen niin sen korvaamiseksi täytyy syödä koko ilta jotain..leipää, hedelmiä, jäätelöä ym..eli säännöllistä tankkausta koko ajan :)

Outoja raskausjuttuja on varmaan terästynyt hajuaisti. Haistan KAIKEN..varsinkin pahanhajuisen. Miehen alati syömä chilitonnikala etoo, koiravanhuksen hengenhajusta puhumattakaan..kaupassa haistan miedoimmatkin partavesien tuoksut ja nuuskuttelen niitä hurmaantuneena B)

Kinder, hieno juttu että olette erityisseurannassa. Varmasti rauhoittaa mieltä kuulla vauvojen kuulumiset säännöllisesti.

Mobic oli kysellyt kohdun korkeudesta, vai koskiko nyt pelkästään kaksosodottajia..vastailen joka tapauksessa :) Neuvolatäti näytti minulle ja pyysi miehenkin kokeilemaan missä kohtaa kohdun korkein kohta on tällä hetkellä (siis viime torstaina). Oli yllättävän alhaalla! Navasta monen monta senttiä alaspäin, hyvä jottei ollut ihan bikinirajassa. Otti vielä jonkin mitan häpyluusta napaan (ko?) ja se oli 10 senttiä.

Päänsäryistä kärsitään täälläkin. Maanantaipäivä meni ihan pilalle kun särky alkoi jo töissä ja jatkui aina nukkumaan menoon saakka. Panadol Zap ei auttanut särkyyn yhtään. Olen normaalistikin hyvin päänsärkyaltis ja kärsin jonkinlaisista migreenisäryistä. Ei mitään varsinaista kohtausta, mutta pientä jomotusta useita päiviä putkeen johon särkylääkkeet ei auta. Raskaudenaikainen päänsärky eroaa normaalista siinä suhteessa, että särky häviää yön aikana mitä muutoin minulla ei ole tapahtunut. Jotain positiivista sentään..

Ja kiitos siitä juomisvinkistä, aion tsempata ja yrittää juoda enempi jos se auttais myös päänsärkyyn. En oo ikinä ollut mikään juomari ja tuskin yllän edes litraan päivässä, mutta kun ei yksinkertaisesti vaan janota!

Äitiysvaatteita ostin H&M:ltä. Vain yhden yksinkertaisen valkoisen trikoopaidan. Muutoin omat vaatteet menee vielä. Valikoima oli miusta paikallisessa henkkamaukassa aika suppea, joten joutunee matkaamaan naapurikaupunkiin jos varta vasten etsii jotain "järkevämpää". Farkkuja näytti olevan kyllä useampaakin mallia, joten ehkä niistä löytyy minullekin sitten aikanaan.

).( Edelleen pieni massu. Edes huimimmallakaan iltaturvotuksella en yllä samanlaiseen massuun kuin Marylene :) I-ha-na!! Sen sijaan eilisiltana löysin vihdoin pienen sydänäänet kotidopplerilla. Kyllä se tuntuu olevan varsinaista aarteenmetsästystä, hih =) Ihan pienenpieneltä alueelta ne bongasin ja miehen kanssa kuunneltiin :heart: :heart: Sinänsä en ollut huolissaan, koska neuvolassa ne myös kuultiin mutta jokseenkin turhauttavaa kun viikkotolkulla omalla dopplerilla niitä metsästin huonolla metsästyksellä. Alkoi jo kiukuttaa ja uhkasin heittää koko dopplerin mäkeen :)

Kyllästyin myös tähän ainaiseen niiskuttamiseen ja ostin eilen apteekista Lomudal-nenäsumutetta, joka sopii raskaanaoleville. Liekö raskausaika herkistänyt allergioita kun olen tukossa koko ajan. Toivottavasti flunssa kiertäisi kaukaa, mies sairastui eilen ja kauhulla odottelen milloinka itselle iskee :( ´

IntoOlivia 14+4
 
Ihania masuja teillä. Itsellä tuntuu, ettei juurikaan näy. Mut pitää varmaan vkl yrittää saada kuva, jos siitä sitten näkis paremmin :) Mut tuntuu, että vatsa ei kasva vain "alhaalta", vaan että rintojen altakin on pulskempi...

Hyvä vaan itse asiassa, ettei vatsa vielä näy. Tänään kuulin, että mut melko varmasti siirretään toiselle osastolle töissä. Samat tehtävät, toimintaympäristö vain paljon hankalampi. Eli pitäisi saada läpi samoja juttuja kuin nyt vähemmillä natsoilla... Ei kyllä hirveesti nappaa, mutta mulle edes kerrottiin etukäteen. Tässä talossa on sellaisia, jotka on kolmannelta osapuolelta kuulleet omasta siirrostaan... Mutta anyway päätin, että kerron uudelle esimiehelleni tilanteestani vasta ihan loppumetreillä.
 
Kaikki hyvin hemppa edelleen 130, paino pysynyt samana eli siis noussut lähtöpainosta kaks kiloa, RR 117/76 ja pissa puhdas.
Täti jutteli niin kovasti etten millään meinannut päästä lähtemään ja mulla menikin tunti siellä, huh!
Ai niin se kuunteli sydänäänetkin vaikka olin juuri käynyt vessassa niin ne kuuluivat tosi selvästi sitten kun pikkuinen löytyi ja ennen kun hoksasi et nyt taas jotain tapahtuu ja karkas:)

Että tällästä, seuraava neuvola on sitten 22.10 eli samana päivänä kuin rakenneultra.

Metsätähti ja pienenpieni 15+0 *POKS*
 
Heip! Paljon levollisin mielin täällä ollaan. Tiputtelu on miltein tyystin lakannut. JES! Kiitos teille :hug: sta! Toivottavasti NinaRinsessa sullakin loppuu se tiputtelu. Ei tarvitse sitten arpoa onko kaikki hyvin vai ei.

Ninni -74 Tsemppiä sinulle työpaikan sisäisesti siirrosta huolimatta :wave: Aika
ikävää tuollainen, että siirretään. Olen itsekin joutunut samaan tilanteeseen ja vielä niin, ettei kunnolla kerrota kaikkea vaan sitten ihmetellään, että miksi tuo tekee tollaisia hommia vaikka sen pitäisi tehdä nuita hommia (vaikkei ole kerrottu). ja sit olen huomannut palkkakuitista, että oho, kustannuspaikka on muuttunut tms. Aika rankkaa sellainen, joten Ninni -74 :wave: :wave: :hug:

Ihana kuulla metsätähti, että neuvolassa meni kaikki hyvin :flower:

minulla olisi joku kuva masusta kunhan jaksais siirtää koneelle... Ehkä loppuviikosta ;)

Hyviä vointeja!
 
Kävin eilen työterveyslääkärissä uudelleen alkaneen oksentelun takia. Lääkäri katsoi kieltäni ja sanoi, että elimistö on alkanut jo kuivumaan, joten määräsi loppuviikon saikkua, lepoa ja nestetankkausta. Ja jos jatkuu, niin ens viikolla lisäkokeisiin, yms. Kävin ostaan apteekista jotain jauhetta, joka sekoitetaan veteen. Siinä on tarvittavia suoloja ja muita, mitä elimistö tarvii. Kaiken kruunaa se, että ku mulla on lapsuusiän diabetes, niin tein eilen virtsatestejä ja myös tänään, mulla on ketoaineita. Nyt saa jännittää happomyrkytystä. Otin yhteyttä diabeteshoitajaan Naistenklinikalle, niin se sano, että jos jatkuu, niin pitää ottaa yhteyttä päivystykseen. Joudun varmaan tiputukseen tätä menoa. No nyt täytyy tosiaan yrittää juoda tosi paljon ja seurailla verensokereita. Juu sori, että tästä viestistä tuli näin itsekeskeinen ruikutus.
 
marecelina: Kovasti jaksamista sulle :hug: Tosi kurja tilanne :/

Mua alko jännittää kauheesti ku soittivat äippäpolilta. Ei niillä muuta, mut huomenna on sitte nt-ultra!! :D Ihanaaa!! Pääsee näkee pikkuisen :heart:

mobic jänskätyksessä B)
 

Yhteistyössä