Voimia kaikille jotka on saaneet huonoja uutisia!
ja hurjasti tervetuloa uusille! Mahtavaa saada uusia maaliskuun odottajia!
Naureskelin tuossa eilen kun huomasin tuon lasketun ajan olevan niin lähellä mun vanhimman lapsen syntymäpäivää, vanhin syntynyt 25 maaliskuuta ja tältä laskettu aika on 24 maaliskuuta.
5+0 eilen yuli täyteen ja mietiskelin tässä tänään josko huomenissa pitäis neuvolaan soitella aikaa, onneksi tiedän että pääsen suoraan lähetteellä äitipolin listoille viikkoseurantaan kun aikasemmissa raskauksissa ollut niin paljon ongelmia. Saa ainakin mielenrauhan ja kunnon seurannan!
Tää raskaus on edelleen melko oireeton; tuntuu et oon niiiiiiiiiin paljon pirteempi ja eilen päätinki pestä lattiat ihan vanhanaikasesti käsin! toista tissiä vain aristaa ja vihlasukipuja tulee äkkiliikkeistä. Tosin ei mulla niin hurjasti oo ennenkään ollut oireita pahemmin raskauksista, varsinkaan viime raskaudessa. Jos en olis tiennyt olevan mahdollista olisin todennäköisesyi porskutellu aina viikoille 20 ihan normaalia elämää.
Tuulimuna raskaus mullekkin tuttu, ensimmäinen raskaus oli sellanen. Kietämättä pakko sanoa että on tuon pelko varjostanut jokaista raskautta kuin myös nyt tätäkin. Vaikuttaa vaan niin täydelliseltä ettei vaan voi olla totta! Mietinkin nyt josko pitäis kuitenki vielä tikuttaa ja kattoa muuttuuko nämä haamut ihan kunnon viivaksi? Viimeviikolla tein vikan testin ja nyt rupee kuumottamaan kun on lukenu huonoja uutisia täällä!
Kauheeta ku meni ihan oman navan tapittamiseksi!
ens kerralla sitte enempi!
Nii ja tuosta sektiosta parantumiseen, mulla meni tosi hyvin parantuminen 12 aikaan päivällä leikattiin ja illalla vaadin kipupumpun ja katettin poistoa.