Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

MAALISKUUN MUSSUKAT




babyasart.com


LA/ Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala

28.2
Articuno/3.lapsi/ SEKS

1.3
Ameline-84/29v/2.lapsi
Penni*/3.lapsi/
ruska79/35v/2. lapsi/KOS

2.3
Alppis/27v/2.lapsi
MariaR81 / 33 / 3 / PS
mamu13/21v/2.lapsi/PKKS

3.3
Kiyoko/33v/2.lapsi/OYS
Ellutar/24v/1.lapsi/KOS
Heikku89/25v/3. lapsi/VKS
VilkkuS. / 24 / 2. lapsi / HYS
KaJsa83/3.lapsi
Angel25 / 1. lapsi / TYKS

4.3
Lillitys/33v/3.lapsi/TYKS
jaanamaria/29v/2.lapsi/NKL
Kkatinka/23 v/2. lapsi7SatKS
Vappuvaavi/32v/2.lapsi/KOS


5.3
Muukalainen77/37v/4.lapsi/SEKS

6.3


7.3
Nutti/28v/1.lapsi/TYKS
Tuisku83/31v/3.lapsi/TYKS
Pauge83/31v/1.lapsi

8.3
mariakaroliina/21v/1.lapsi/KYS

9.3
Unto-Helmiina/25v/3.lapsi
tinnnde/23v/1.lapsi/SatKS
Suski90/23v/4.lapsi/OYS

10.3
pahki/30/2.lapsi
Pecanpie/26v/2.lapsi/TAYS

11.3
Vaavi-haavi/ 37v/8.lapsi

12.3
Villitusina/36v/JS
Millipilli/22v/2.lapsi/TAYS
Pieksu/27/1. lapsi/OYS
Aipan äippä/ 30v/ 2. Lapsi/ LKS
ealr/2.lapsi/PHKS

13.3
hokapontas /24v/2.lapsi / KOS?

14.3
Zisu/
Leina/27/2. lapsi/LS
Rips/32v/3.lapsi/KOS
marrastuuli/37/4.lapsi/OYS


15.3
tupuna08/33v/3. lapsi/OYS


16.3
Peikkoäiti 86/28v/2. lapsi
Raidallinen kissa/32v/5.lapsi/TAYS
Leonore/26 v./1.lapsi/KOKS
Lohtu/30v/2.lapsi/Koks
Kinkula-/25v/3.lapsi/satks
meidän pulla/36v/4.lapsi

18.3
Janie2
Pikku M/31v./ 2lapsi
Janie2 27v/3.lapsi/JS
Miitt21/ 23v/2.lapsi/LKS
Unihiekkalapio/22/2/LKS

19.3
edi/28/2. lapsi/ulkomailla

20.3
NeliApina/36v/6. lapsi/PHKS

21.3
Maaliskuu2015/32v/1.lapsi/Koks
Eveneve / 31v/1.lapsi/
Mins/27/2.lapsi/SeKs

22.3
Tetuli/27v/2.lapsi/PHKS

24.3
eternal-life/25v/4.lapsi/LKS
Jennim/22v/2.lapsi/JS

25.3
cherryy/22v/1.lapsi/OYS

26.3
Tarrasukka/21/1.lapsi/TYKS tai SatKS

27.3
Maicy/25v/1.lapsi/OYS
kesätys / 32v. / 2. lapsi/OYS

28.3
sninii / 22v / 2.lapsi / PKKS

29.3
eläväinen/21/2.lapsi/tays

30.3
Pallofisu/32/2. lapsi
Mariasa/ 23 / 2.lapsi/ tays tai lks


senna/37/3.lapsi/kys




Lyhenteet:

VU = Varhaisultra
NP = Niskapoimu-ultra
IB = Istukkabiopsia
RU = Rakenneultra
N = Neuvola
NL = Neuvolalääkäri
ÄP = Äitiyspoliklinikka
S = Sokerirasitus


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala


PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA ja muodossa LA/ Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala. Kiitos!

FACEBOOK-ryhmään haluavat voivat laittaa yksityisviestiä Nutille tai Pecanpielle!


Aiemmat keskustelut:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2395764-maaliskuun-mussukat-3-heinakuu/
 
Viimeksi muokattu:
Terveisiä ultrasta! Siellä se pipana kyydissä oli ja sydän löi. Viikkoja 7+0 pää-perämitan mukaan eli suht hyvin omia laskuja vastaa. Nyt sitte odotellaan ekaa neuvolaa mikä on vasta kolmisen viikon päästä, mut kylläpä helpotti nyt nähdä tuo pikkunen tuolla, itku tuli ilosta. Saa ainakin ne arvailut tuulimunasta heittää. Toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin!

Kuinkas muut voivat?

Hyvää elokuuta!
 
Kiitos norpu ja tervetuloa! :wave: Pidetään peukkuja ultraan! :)

Täällä arki alkanut ihan kunnolla, eka päiväkotiaamu ja hyvin selvittiin hoitoon ja töihin :) Tässä juuri mietin että miten tuon hoidon kanssa sitten kevättalvella tekisi. Mitenniin ajoissa miettii kaikkea :D Äitiysloma alkaa (toivottavasti!!) helmikuun alussa. Muistan esikoisesta että olin äitiysloman alettua kuin märkä rätti ja nukuin työväsymystä ensimmäiset 2 äitiyslomaviikkoa ennen kuin oli taas hyvä olo. Että jos nytkin ottaa loppuviikot töissä yhtä koville niin voisi pitää vielä esikoisen hoidossa helmikuun osaviikolla ja ottaa sitten maaliskuussa kotihoitoon kokonaan. Meillä niin esikoinen ei jatka hoidossa, ellei nyt jotain yllätyksiä tule. Miten muut on ajatelleen hoitokuviot?

Täällä pahoinvointi myös vähän hellittänyt, kun vain syö jatkuvasti ;) En uskonut että voisi jo nyt alkaa olemaan parempi olo! Toisaalta heti pelottaa että onko tuolla enää ketään elossa kun olo helpottaa.. 2 viikkoa ultraan niin sitten sekin selviää, ei auta kuin odottaa.

Ihania kuulumisia kaikilta tullut, tsemppiä ja kivaa viikkoa! :)

Vappuvaavi ja tulokas 8+5 (menkoista 9+5)
 
Mut voi ainaskin toistaiseksi poistaa listoilta..

Kierukan poistosta johtuvan hedelmöitysajankohdan suuren epäselvyyden vuoksi varhaisultrassa viikkoja olikin kasassa luultua vähemmän ja voi olla että la menee huhtikuun puolelle.. Elikkäs kunhan tilanne selkiytyy niin katselen mihin ryhmään kuulun.

Onnea matkaan kaikille =)
 
Mukava kuulla muiden ultra kuulumisia. Meillä on neuvola lomaillu tän heinäkuun niin tällä viikolla pitäis alkaa soittelemaan ensimäistä neuvola aikaa.
Tässä raskaudessa onneks pahimmalta pahoinvoinnilta vältytty.. kuvotuksen tunnetta on kokoajan mutta oksu ei lennä kaaressa niinku edellisessä :)

Onko kellään muulla jatkuva nälkä? Mulla on aivan älytön ja erityisesti jatkuvasti haluttaa roskaruokaa.. Onneks asutaan vielä toistaseks maalla niin kaikki roskaruokapaikat on liian kaukana :D ihanaa hellepäivää kaikille, me lähetään esikon kanssa rantsuilemaan:)
 
Heips, Voisin kanssa liittyä mukaan. Eli 2.3./ mamu13/21v//2.lapsi/PKKS..täällä tuli eilen vähän rusehtavaa vuotoa..mitä lie..ei ole ainakaan jatkunut..pari viikkoa vielä ultraan, sitä odotellessa..ihan hyvin muuten mennyt, alussa oli pari viikkoa pahoinvointia, mutta sen hellittäessä ruokahalu tuplaantunut...

marrastuuli taidettiin viimeksi olla samassa ryhmässä :)

10+0
 
Mun tietoja saa täydentää.... muukalainen77 / 37/ 4 lapsi ja SEKS

täällä nautitaan kesäloman ensimmäisestä päivästä. ja komennellaa isompia kersoja. Kohta pitää ruveta miettimään ruokapolitiikkaakin. Mä oon täällä kun kissa pistoksissa kun ei saa lenkkeillä. Gynegologi laittoi lenkkeilyn kieltoon eli meikäläisen lenkit on tehty. Tai ainakin ne ihanan rentouttavat pitkät lenkit. Noh sekin aika tulee vielä.

Kävin tänään viemässä miehen puhelimen huoltoon Tuuriin ja totesin jotta toistakertaa ennen koulun alkua on turha ajattella edes. sielä oli väkeä nii paljon että aivan tuskaannutti. Mutta asia tuli hoidettua ja kersoille kyniä kouluun ostettua.

Nauttikaa lämmöstä :)

muukalainen 77 ja pieni 9+4
 
Pikaisesti vaan omaa napaa puhelimella. :) Olen käynyt kyllä ihan päivittäin lukemassa muiden juttuja ja hyvin olen ajantasalla, mutta jotenkin se oma kirjoittaminen aina vaan jää...

Eli mulle sais päivittää (en pysty maalaamaan punaisella) synnäriksi SeKS ja lasketuksi ajaksi 28.2. Taidan silti pysyä täällä, ellei haittaa. :D Ultrassa näkyi viime viikolla jo sangen eläväinen ja virkeä tapaus. <3

Articuno & Nuppu 10+2
 
Oloja on juu!
Pahoinvointia, huimausta ja menkkamaisia kipuja alavatsalla. Tissit on kosketusarat ja karseen kokoiset!
Vuotoja ei ole enää ollut kun tosiaan sen kerran pari viikkoa sitten. Silti aina kun valkovuotoa tulee reilummin niin kauhee kiire vessaan tarkistamaan onko verta vai mitä...
Toimiiko teillä vatsa ihan ok? Mä oon miettinyt pitäiskö vatsan toimintaa yrittää jouduttaa ihan lääkkein kun kuidut ei tunnu auttavan. Johtuukohan alavatsaan kivut vatsavaivoista? Onko kokemuksia? Osittain varmaan syynä kun en saa nyt liikkua sen kohdun hematooman vuoksi niin sisuskalutkin ihan jämähtää :LOL:

Kiva että ollaan saatu taas uusia mukaan keskusteluun ja päivittäjälle suurkiitos!
 
norpulle kiitokset uudesta pinosta!

Tervetuloa myös uusille!:wave:

maaliskuu2015 täällä on maha ihan jumissa ja kyllä koskee sen takia välillä. Oon ottanu levolacia välillä. Se nyt vähän auttaa. En oo siis viittiny ihan niin isoo annostusta ottaa mitä suositellaan ku pitäis töissä kumminki olla.:D

Vappuvaavi ite oon kans pyöritelly noita hoitoasioita mielessä ja taidan tehdä myös oman olon mukaan. Saa nähdä minkälainen väsymys on sitte äippäloman alussa. Meillä ei oo kauheen hyvää tukiverkkoo, joten miehen kanssa pyöritetään arki kahdestaan. Ei ole siis hoitoapua kotona jos on hirvee kooma helmikuussa. Muuten lopetetaan kyllä hoito ja pidetään tyttö kotona.

Oma napa: Pahoinvointi on muuttunut jo hieman helpommaksi. Iltaisin on nyt pahin vaihe. Vatsa on kuin rantapallo ja kaikki vaatteet ahistaa. Repäisykivut on tullu takasin ja niitä on paljon. Tälläviikolla olis neuvola ja toivon niin,että kuuneltas vielä sydänäänet. Vois lopettaa hermoilun,että ollaanko sielä vielä matkassa.

pahki 9+2
 
Mulla on myös maha välillä kovalla, ja ilmaa tulee helpommin syömisistä. Varsinkin jos syön paljon leipää niin kaasuntuotanto tuntuu tuplaantuvan |O ...No, lapsilla on hauskaa.. Pitää vähentää teen juomistakin, kun sekin tuntuu kovettavan nyt vatsaa, ja lisätä salaatin puputtamista.

Mä myös mietin hoitoasioita, enkä ole vielä päässyt oikein tulokseen. Pitää katsoa sitten joulun jälkeen että mikä on olo, että laitetaanko hoitopaikat tauolle. Isompi tosin on eskarissa, joten hänet on sinne aamuisin vietävä. Onneksi tässä on aikaa.

Kahden viikon päästä olisi np ultra :) ...sitä odotellessa. Jännittää jo ihan mahottomasti, kun pahoinvointi on helpottanut huomattavasti.. röyhtäyttelee ja hiukan etoo enään. Onneksi rinnat on yhä kipeät ja maha turvoksissa, ja se kaamea nälkä :popcorn: ihan kuin en olisi nälkäisenä ikinä ennen ruokaa nähnytkään. :D ja nyt on tullut se että jos syö liikaa alkaa voimaan pahoin.

10 + 1
 
Nyt on pakko tulla kertomaan. Koskapa omassa neuvolassani ei kuunnella sydänääniä ennen rv15, niin kävin toisessa neuvolassa ja kysyin josko voisivat kuunnella kuuluuko mitään, että saisin mielenrauhan. Täti oli ensin sitä mieltä, että eivät kuuntele ennen ultraa ettei tule pettymyksiä jos ei mitään saada kuuluviin. Kerroin, että samaisessa neuvolassa on jo 2 kertaa aiemmin saatu samaisilla laitteilla äänet kuulumaan ennen ultraa. Lopulta täti totesi, että suostuu kuuntelemaan, mutta ei lupaa mitään. Hetken aikaa meni että saatiin edes minun sykettä kuulumaan. Hetken päästä tästä alkoi kuitenkin häpykummun takaa kuulumaan varma ja vahva syke. Lukema näytti 170, eli vinhaa vauhtia hakkasi. :heart:

Nyt voin hyvillä mielin odottaa rv12 ultraan saakka.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos norpulle uudesta pinosta!

Pitikin kirjoittaa lauantaina, että pahoinvointi on väistymässä....pari tuntia siitä ja olin taas oksentamassa. Samoin tämä aamu alkoi oksentamisella. Väsy on myös kova! Nyt on enää tasan viikko neuvolaan, jes!

Minullakin on maha kovalla, varmaan syömiset vaikuttaa, mutta kun ei kaikki ruoka mene alas, niin on paha valita. Olen kahvinjuomisenkin lopettanut lähes kokonaan, joten siitäkään ei ole apua mahan toimintaan.

Minulla ei ole ollenkaan kohdun kasvukipuja tai repäisykipuja! Eikö toisessa raskaudessa välttämättä tule, kun kohtu on jo kerran venynyt? Jotenkin tuntuu oudolta, kun muistan, että esikoisesta oli kyllä kipuja alkuraskaudessa.

Hoitoasiat Olen ajatellut, että muuttaisin esikoisen sopimuksen 10-päiväiseksi. Hän on vilkas ja sosiaalinen poika ja luulen, että hän kyllästyisi totaalisesti kotona oloon. Tässä lähellä ei asu ketään kavereitakaan, joten yksin tai äidin kanssa joutuisi leikkimään satunnaisia serkkujen kyläilyjä ja kerran viikossa olevaa kerhoa lukuunottamatta.

Mins ja napero 7+3
 
Norpulle kiitokset :wave:

Kinkula- Turussa asutaan, mut en haluaisi Tyksissä synnyttää, olen senverran negatiivista kuullut. Salokin olisi lähellä, mut sinnekkään en henkilökohtaisista syistä halua :) Tietysti jos nyt ei SatKS ehditä, niin Turussa synnytetään sitten :)

Olosta: Täälläkin vatsa kovalla, täytyisi apteekista jotain käydä hakemassa. Viiveviikolla en muuta tehnyt kuin syönyt, siis ihan koko ajan. Tänään kuitenkin ollut kuvotusta koko päivän. Väkisin saanut ruokaa syötyä.

Hoidosta: Meillä poju tietysti jatkaa hoidossa, kun asuu joka toinen viikko äidillään ja joka toisen viikon meillä. Välillä voin tietysti pitää häntä kotona, riippuu miten arki sitten lähtee sujumaan :)

Meillä isi ja tuleva mummi ovat muuten aivan varmoja, että tulokas on tyttö :D Perjantaina sitten ensimmäinen neuvola :heart:

6+3 :heart:
 
Tervehdys pitkästä aikaa!

Nämä helteet ja jatkuva etova olo vetää kyllä voimat aivan nolliin! Ajoittain oksennankin tai ainakin yökkäilen, mutta voimakas etova olo alkaa siitä kun avaan aamulla silmät ja loppuu siihen, kun kamalassa olossa pyöriessäni illalla saan lopulta nukahdettua. Apua, milloin tämä helpottaa?! Kotona on lisäksi kaikki päivät kolme pientä poikaa hoidettavana, joten lepotaukoja ei pahemmin ole. Kaikki vinkit otetaan vastaan, millä tästä selviäisi hengissä, huoh. Laitan joka aamu vesipullon pakastimeen, ihan jääkylmä vesi kyllä auttaa hiukan, mutta muista (edes kylmistä) asioista ei ole pahemmin taikaa. Tulipas omaa napaa kaiveleva juttu, anteeksi siitä :(

mamu13: niin taidettiin olla samassa ketjussa, viime vuoden marraskuisissa? Mukava että täällä on tuttuja mukana :)

Ensi viikolla taas ultra, niin saadaan oikeat viikot varmistettua.

Marrastuuli ja vauveli 8+2
 
Yööh, mä heräilen näemmä jo yölläkin huonon olon aaltoihin :x ompa tää nyt yllättävän voimakasta. Eilen kävi kaveri kylässä ja tietty kahviteltiin. No, en mä meinannu saada kuppia juotua ollenkaan. Aamulla just ja just saa juotua jos laittaa reilummin maitoa.

hoitokuviot meillä on selkeät, mä olen kotona jatkossakin :) esikoinen menee tokalle ja kakkonen ekalle. :) Kerhoillaan sitten näiden vähän pienempien kanssa.

repäisykivut joo, löytyy. Aivastaessa, yskiessä, nauraessakin. Auts.

Reilu kuopus, päätti aamun alkavan 5.35 ja nythän neiti nukkuu sohvalla mun kainalossa :heart:

Kannattaa testata niitä pahoinvointi rannekeit jos oikein on kaamea olo. Omaa kokemusta ei ole, mut kehuja oon kuullu.
Rk 8+1
 
Viimeksi muokattu:
Maaliskuu, mullakin on vatsa ihan jumissa, ei mikään muu auta kun Levolac pari kertaa viikossa käytettynä. Mimmiltä ummetus kesti jonekin rv 30+ asti, mutta loppuaika sujui ihme kyllä hyvin.

Kauheesti kiinnostais kuulla onko kellään mitään erityisiä ruokahimoja? Voisin syödä kunnon ruokaa aamuin illoin, Mariasan tavoin myös roskaruoka himottaa. Samalla sitten etoo myös. Haukkasin jopa tapojeni vastaisesti miehen mikrossa lämmittämää grillimakkaraa ja voi taivas kun se oli hyvää! Pari viikkoa on mielesä pyörinyt yhen huoltsikan poimutetut ranskalaiset, ne pitäisi saada niin kuumana eteen ettei voi heti edes syödä. Aah... Saas nähdä tuleeko kuitenkaan possuteltua ennen kuin himo menee ohi. Mies mokoma ei ymmärrä mitä eroa on samoissa kaupasta ostetuissa mummon ranskalaisissa kotiuumissa laitettuna, pöh! Kala on kans semmonen joka pyörii mielessä. Varsinkin voileipäkakun muodossa! Viikonloppuna tein myös (taivaallisten) paistettujen muikkujen syöntiennätykseni. Vaaka varmaan natisee kun astun siihen seuraavan kerran.. Mitä herkkuja muilla on ollut?

Mukavaa viikkoa kaikille!

- Alppis ja kirsikka 8+6 -
 
Ruokahimoja on ja ne vaihtelee koko ajan. Äsken söin tytön kanssa mega kasan hotwingsejä. Roskaruokahimo löytyy kans, edelleen himottaa juurikin grillistä ostetut oikein kunnolla sinappiketsuppiset ranskikset ja todellakaan kotiranskikset ei oo sama asia. Kebabbia tekis mieli, lihapullia kunnon sienikastiketta, paprikaa, sitruunalimsaa, aamulla kaupassa oli ihan have to pakko ostaa grillisipsejä ja valkosipulidippiä. Mut oon kyllä ihan iloinen näistä. Eikä haittaa painon nousu yhtään jos se takais sen, et vauvakin olisi ees sen 3kg. Kuopus oli ihan minipieni 2810g ja 46cm ja 39+6. En vaan saanu syötyä :( ja kiva ajatella, et on oma vika se pienuus. Toki näillä geeneillä ei mitään 4 kilosta ees pyöräytetä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alppis
Haaveilija14 ihan kamalaa... pahoittelut :hug: Kaikkea hyvää jatkossa!!

Raidallinen kissa täällä taas pyöräytetään juurikin niitä 4kiloisia.. ja ollut itsekin yli 4kg syntyessäni. Eli vähän hirvittää minkä kokoinen tämä nro2 sitten on. Äiti ja tädit on ollut kaikki toinen toistaan isompia vauvoja, vaikka mummi on aina ollut pieni kuin mikä, että mistä ihmeestä sekin on ne isot vauvat tehnyt :D Ja yliaikaisuus on kanssa meillä suvun naisilla enemmän sääntö kuin poikkeus. Eli lisään ihan suosiolla laskettuun aikaan sen 2 viikkoa enkä odottele vauvaa maailmaan yhtään ennen sitä. Geeneille ei kai vain voi mitään... :)

Ja ruoka maistuu täälläkin :popcorn: Mulla on himottanut roskaruuan lisäksi myös kaikki makea ja hiilaripitoinen. Yleensä en makeita tai suklaata hingu, mutta nyt tuli ostettua suklaavanukasta ja suklaata ja ai että kun oli hyvää ;) Yritän pitää herkuttelun kuitenkin minimissä, ei vain voi mennä kaikkien mielitekojen mukaan kun haluan pitää painon kurissa, painoindeksi ennen raskautta oli 26. Esikoisesta tuli vain 9 kiloa ja toivon todella että nyt pysytään samassa. Ja nyt kun pahoinvointi on vähän helpottanut niin pystyy syömään enemmän normaalisti. Voimia teille edelleen pahoinvoinnista kärsiville!!
 
vappuvaavi juu, geenien kanssa voi olla aika heikkoa tapella :D me ollaan miehen kanssa oltu pieniä myös, mies alle 3kg ja minä sama 3120g kun mun oma esikoinen, on myös mun isoin lapsi. Ja meillä taas tullaan ennemmin aiemmin kun myöhemmin, 2x38+6, 39+0 ja kuopus tosiaan melki pääsi laskettuun eli 39+6. Että saapa tosiaan nähdä :). Paino nousi kyllä esikoisesta ihan reilusti, mutta tytöistä ei kenestäkään edes 5kg. Esikoinen on siis poika :)
 

Yhteistyössä