huh huh, kun on tullut tekstiä parin päivän aikana ku ei ite oo pahemmin ehtinyt koneelle muutaku pikaseen lukemaan.
kastajaiset pidetään ku kerran molemmat kuuluu kirkkoon, lapset saa sit ite myöhemmin päättää jos haluavat erota siitä. pienoinen kummi ongelma on, yheltä aiotaan kysyy et haluisko liittyä takas kirkkoon vaa kastajaisten ajaks nii ei ehtis tulla sit hänelle mitään kirkkoveroa....
nannan ultrakuvat olivat aivan ihastuttavia, aloin kovasti miettii miltäköhän tää mahtaa näyttää.
äitiysavustus päätös on tullut, maksetaan 13 päivä, rahana kun otettiin, hihkuin jo miehelle et koht pääsen ostelee tälle neidille jotain...
vanhempainraha kohdalla oli vaa et hakemus on saapunut...
paheita ruoissa kofeiini, juu mulla voi mennä 4 kunnon kuppia kahvia päivässä, sekä välillä viel limsaa päälle, mut nii on kaikissa raskauksissa eikä oo mitään vaikuttanut muksuun... etten vähennä pahettani.
nälkä yritän syödä mahd. säännöllisesti ettei tulis mitään kaameeta nälkää mut välillä näinki käy, olen "kaikkiruokainen" siis ei mikään ällötä voin syödä ihan normaalisti.
saHi80 hyvä et ultrakontrolli meni hyvin, harmi ettei ihan kaikki saatu näkyviin mut jos lääkäri oli hyvissä mielin nii eiköhän näin sit olekin.
bingo aika jännä ettei tohon streptokokki bakteeriin tuon enempää kiinitetty huomioo, varsinki jos sullakin on nopeat synnytykset. voisitko viel puhua siitä neuvolassa ja kertoa et sua mietityttää toi asia...
esitietolomakkeita ei täs paikkakunnalla ole käytössä, joten ei tartte miettiä hätäkastenimiä valmiiksi, vaik kyl meil on ollut nimet valmiina mietittynä ennen kuin nää ovat syntyneet.
sone kyselikin mahanahan palautumisesta monen synnytyksen jälkeen. mulla kahen synnytyksen jälkeen palautui ihan hyvin mutta nyt muakin jännittää millaiseksi tää tulee jäämään kun kolmannen synnytksen jälkeen se ei ehtinyt palautuu kun jäin uudelleen raskaaksi et mikäköhän lörppö tähän tulee jäämään roikkuu...:ashamed:
suolen toiminta noloa mut mua saattaa ihan yks kaks alkaa pierettää ja ennen olen sentää pystynyt pidättelemään/ päästelemään hiljaa mut täs raskaudessa on jotenki varmaan perssuolet nii löysiä et kuuluu kunnon ääni ja pääsee pahanhajusia tuhnauksia, monet kerrat saanut olla jo kaupoissa nolona, koht en uskalla enää liikkuu missään....:ashamed:
mam_87 onnea uuteen kotiin!
makkarin puolella täällä on yks joka ilmottautuu et se maistuu, jos vaa oon saanut nukuttua yöt kunnolla nii joo, voipi olla useamminkin viikossa, alkuraskaudessa oli jotenki halut ihan poissa mut nyt keskiraskaudessa halut on korkealla, mut yleensä ne ovat sit taas laantuneet loppuraskaudessa... ja miestäkin haluttaa ihan normaalisti, sitä ei raskaus haittaa. tietenki on asentoja joita on jouduttu jättää pois...
synnytys on täälläkin jo nostellut päätään omissa ajatuksissaan, on kiva just lukea ketjuja mis on se ajan kohtaisena...
juli87:hug: takapakista pojan kanssa, toivottovasti se ei tule olemaan paha tasapaino häiriö....
pepper& typy 24+2