Sannamarylle valtavasti onnea tytöstä! :flower:
Nippa voi kurjuus, ettei sillon ollutkaan vielä tosi kyseessä! Joko oot toipunut koettelemuksesta, vai onko tullu jo uusia ??
Särö täällä kans kamalan kuuma aina nukkumaanmennessä, vaikka yleensä oon ihan vilukissa. Pitää pikkuhoususillaan nukkua ja monesti vielä ainakin puoliksi ilman peittoa! Hikeä ei sentään onneksi puske..
Ihanaa
Nopponen ja
Minx, että teidän pojat on kasvanut hyvin! Ja
Zuzan tyttö myös perässä!
Sairaalavaatteet.. mahtaakohan olla suunnilleen samanlaisia sairaalasta ja osastosta riippumatta? Mulla kun siis ei synnärin vaatteista oo kokemusta, mutta kerran olin vuorokauden sairaalassa kun jäin auton alle
ja ne vaatteet!!! Siis ihan kamalat vaaleenpunaset säkit, jotka ei meinannu pysyä päällä ja kiertyi inhottavasti kun sängyssä pyöri. Ei se ulkonäkö niin, mutta kun tuntui tosi huonoilta päällä. Jos synnärillä on samanlaiset, niin taidanpa ottaa omat verkkarit mukaan. Ja kengiksi vaikka mun hienot reinot.
Bingo, ranskanleipä porttikongissa-efekti
!
!
Kwaidan hienoa, että vauva majailee siellä ihan oikein päin!
Juli toivottavasti pääsette pian aloittamaan normaalin vauva-arjen!
Pepper, mullakin tuntu tänään vauvan hikka poikkeuksellisen ylhäällä! Mutta uskon kovasti, että vauva on silti edelleen rt:ssä. Myös liikkeet tuntuu nyt samalta kuin aina ennenkin, ja tää on siis jo pitkään ollut pää alaspäin.. ehkä siis sielläkin!
Tervetuloa
Aurora84!
Piula kyseli
perhevalmennuksista. Meillä olis ollu jo 3 krt, mutta ollaan missattu ne kaikki. Viimeksi olis ollut synnytyksestä, ja th lupasi että käy meidän kanssa niitä asioita vähän läpi seuraavalla neuvolakäynnillä. Ihan kiva, mutta en usko että sekään sen syvemmälle menee kuin oppaat, joita ollaan neuvolasta saatu
Tän viikon perjantaina on myös tutustumiskäynti synnärille.
Vauvanvaatteiden silittämisestä, en todellakaan silitä!!
En mä silitä ikinä mitään muutakaan, paitsi jos joku juhlavaate on kovin ryppynen.. Meillä menee kyllä kaikki suoraan narulta kaappiin. Tai siis tätä nykyä kuivausrummusta, kun hankittiin vähän arjen luksusta, ah! :heart:
Mä mietin
maitoasiassa samaa kuin
Viude, että eikös juuri ne ensitipat ole erityisen tärkeitä? Että jos ne pumppaa pois niin jääkö vauva paitsi niistä kaikista ravinnerikkaimmista tipoista? Mulla nyt ei pumppaaminen vielä ajankohtasta kyllä oliskaan, kun mitään ei vielä heru ja viikkojakin vielä aika vähän.
Hanskiukselle tsempit jos käynnistys alotettaiskin jo tänään!
HaaveissaPulla täällä vähän samanlaiset omanapaisuudet, tuntuu että on ollu vähän niinku koko raskauden ajan.. : / Miehellekään en osaa enää mitään muuta puhua kun vauva sitä ja vauva tätä.
Maistoin tänään
vadelmanlehdillä höystettyä teetä kun niitä lehtiä sattui kaapissa olemaan ja yöks, mä en kyl tykänny ollenkaan. Taitaa jäädä mulla vadelmanlehdet nauttimatta.
(.) Mun on välillä vaikeaa ymmärtää kun sanotaan, että näistä viimeisistä viikoista pitäis yrittää nauttia. Niin siis nauttia mistä? Mä oon koko ajan niin väsynyt huonojen unien takia, etten jaksa kyllä tehdä mitään tai nauttia yhtään mistään. Ja liikkuminen supistaa ja vihloo. Paljon mieluummin ottaisin vauvan jo maailmaan, ja jos sillon joutuu valvomaan, niin valvoisi edes hyvästä syystä. Sitä paitsi oon ymmärtänyt, että niissä vauvansaannin jälkeisissä endorfiineissa + imetyshormonien vaikutuksesta unettomia öitä jaksaa paljon paremmin. Ei tää ainakaan huonommaksi voi enää mennä.
No, eilen oli kuitenkin ihana päivä, kun rakkaat ystävät oli järjestänyt mulle yllätyksenä jälkipolttarit ja vauvabileet. Sain ihania hemmottelulahjoja, vauva sai vaatteita, saunottiin, syötiin ihania ruokia, sain jalka- ja selkähieronnat, katottiin vanhoja valokuvia meiän teinivuosilta saakka ja tietty tehtiin sitä mitä parhaiten osataan eli kälätettiin ja käkätettiin.
Oli kyllä kivaa, ja aloin taas ymmärtää, kuinka ihmeellistä tää raskaus onkaan. Olen tuosta porukasta eka joka vauvan saa, joten se on kaikkien mielestä niin uutta, ihmeellistä ja ihanaa. Ja onhan se. :heart:
Nanna 34+6