Onnea kaikille vauvan saaneille.
En enää edes muista ketä jo onnitellut.
Täälläkin alkaa olla kateutta teille muille vauvautuneille ilmassa..
Itsekin mieluusti ottais jo tuon syliin tuolta. Tosin kauhulla ootan jos meneekin yli niin miten sitä sitten jaksaa. Oon jo nyt niin loppu. Tosin mulla alko jo ennen viikkoa 30 paikkojen pehmentyminen suppareitten vuoksi ja viikko sitten lääkärissä oli paikat jo centin auki, eli en tiedä sitten onko tuossa mitään ennustetta. Lääkäri kyllä sanoi, että voi hyvin mennä silti yliajalle..:O Plääh... Supistuksia on joka päivä kyllä ja kovaa paineentunnetta, sekä kipuja tuolla alapäässä. Hyvä, että pääsee enää illalla sängystä ylös.
Oih, ootan niin sitä, että sais vauvan syliin ja olon pikkuhiljaa paremmaksi, ainakin fyysisesti.
Sitäpaitsi, tuntuu, että ei oo mitään tekemistäkään täällä kotona yksin, tai no koirien kanssa. Kävelyillä käyn, mutta sitten oon niin kipee, että loppupäivä meneekin siinä..
Valivali.. :x
Mullakin vuosi jotain eilen tisseistä.
Huomenna olisi neuvola, pitäisi sinne kävellen mennä, kun myytiin toinen auto pois ja mies menee autolla töihin.. Tulee yhteensä 4,5 km lenkkin eestaas.. no lyllerrän sen hitaasti. harmi kun sais koirat mukaan, tarkeniskohan ne sen 15 min siinä pihalla.. hmmmh.. :|
Pikku M 37+3