Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

on järkyttynyt marielan perheen tapauksen vuoksi. tuskallista edes lukea tuollaista, saati kuka sen itse kokee... :'( ....parhaillaan soi viulu-versiona Metallican Nothing else matters, suruun voimia mariela.......... pidän hiljaisen illan palstalta tänään vauvan muistoksi..........

ja hoitovirheestä syyte vaikkakaan se vauvaa enää eloon palauta... järkyttävää kuinka voidaan hoitaa asioita noin........
 
|O |O Huomenta mammat! |O|O
Yöllä oli paljonkin merkkejä synnyttämään pääsystä mut mitä lähemmäks aamu tuli ni sitä heikommin merkit enää näkyvissä :kieh:.. Turhaan valvottu yö siis takana..Oon siivonnu hullunlailla nyt aamulla mut ei mitään vaikutusta mihinkään..tai no koti on kyllä siisti :LOL:.. Noh, täällä ollaan ja pysytään vielä varmaan pitkään :LOL:

Minttis ja pokkula 38+1
 
Voi miten surullisia uutisia:/ Tuotahan sitä kai loppujen lopuks kaikki odottajat pelkää eniten, niin kovin epäreilua toisille....

Tiinelli ei sitten mitään uutta! supistelee välillä ja koviakin mutta....näin aamusta kiskasin siivouksen kämppään. Jos jotain auttas. Toisaalta aloin kalenteria kattelee että jos kovasti yli annetaan mennä tiedossa aprilli lapsi :D En kyllä henk.koht. ihan huhtikuun alkuun jaksais odotella...
 
Edelleen vähän masis tunnelmat täällä. Oon ollut aika räyhääjä tuulella tänään muutenkin, kuin hirmumyrsky.

Mullahan ei edes ole mitään tuntemuksia, ei supistuksia ei mittää... vaikka en mä nyt tajuu mitä mä tätä ihmettelen, näinhän se aina mulla menee... täytyis vaan saada semmonen asenne, että tän lopun nyt menee vaikka päällään seisoen, mut se on kyllä helpommin sanottu kuin tehty :LOL:

Mulla on tässä kanssa kunnon siivoukset käynnissä, oon pessyt jopa lattioita hirveellä tohinalla ja aatellut, että joskos tää auttais.. tuskin :kieh:

flowerille piti sanoman, että täytyykin tosiaan nähdä tässä joskus... tuon repunkin saat sitten samalla! :)

Mindi83 38+4
 
Itse kaduin synnytyksessä eniten sitä etten tajunnut nukkua tarpeeksi. Ei ne valvomalla parane se supistukset. Omakin synnytys olisi varmaan mennyt mallikkaammin jos en ois ollut niin hiton väsynyt. Yrittäkää jaksaa mammat, kyllä se pikku tuhnuttaja on sen odotuksen arvoinen.





SuzZ + Emilia 1vk :heart:
 
Ihania kuvia SuzZ :heart:
Itse sitä vasta miettii miltä tuleva vauva mahtaa näyttää...

minttis varmasti turhauttavaa kun luulee pääsevänsä, eikä sitten pääsekään. Mulla ei ole ollut kun kerran sellainen "josko nyt?" meininki, eikä sitäkään kauan kestänyt.

Olen kumonnut teorian että kovasti liikkuminen edesauttaa synnytyksen käynnistymisen, ei auta ei. Vauvat syntyy kun ovat valmiita, näköjään...

tombatar et ole ainoa, kohtalon julmaa ivaa, että heppoja talli täys ja mä en pääse. Olen itkujakin aiheesta tirauttanut, vaikka jälkeenpäin ymmärränkin että lapsellista ja turhanpäiväistä valittaa niin pienestä asiasta kun ratsastaa ehtii kyllä. Minkäs sitä ihminen intohimolleen mahtaa? :ashamed:

Toivotar-80 Paljon Onnea! :flower:

Mindi83 jännä nähdä kumpi meistä oireettomista aiemmin pääsee synnytyspuuhiin, vai mennäänkö käynnistyksellä kumpikin? :D

tiinelli ja tyttö 39+1 :heart:
 
suzzilla ihanan näköinen mussukka siellä! :heart:

Tiinelli: joo ei kikka kolmoset taida oikeen toimia... PAITSI, että miehen sperma, siinä on jotain totuuden perää, sisältää jotain luonnostaan käynnistävää ainetta ilmeisesti. Hmm, missäköhän tässä on lähin luovutus klinikka, saiskohan tilauksesta ämpärillisen :D
 
Voimia Marielalle ja perheelle!

Onnea taas kaikille vauvautuneille:flower:! Ihana katsella noita vauvakuvia :heart:

Tänään on omituinen päivä, ei oikein ole minkäänlaisia olotiloja...ehkäpä siksi, että yöllä tuli nukuttua järjettömän hyvin:). Heräsin vaan kerran vessaan, enkä valvonut ollenkaan. Aamulla seiskan aikaan kävin syömässä ja sitten vähän lueskelin sängyssä ja heräsin seuraavan kerran 11.30. Ei ollenkaan mun tapaista, yleensä ihan viimestään 10 ylös sängystä. Ihanaa :heart:

irmeli ja eerik 39+5
 
Mindi ei auta sekään :D
Eikä siivous, eikä sauna.... Ei edes se, että teen tallilla fyysisiä hommia joka päivä.
Mulla on tissit tulleet kipeäksi ja muutama tippa maitoa valunut suihkun jälkeen. Eilen pakotin miehen hieromaan nännejä illalla. Kaikki konstit täällä siis kokeilussa :xmas:.

Onneksi on näin kauniita ilmoja, aurinko paistaa täydeltä taivaalta.
 
Syvä osanotto Marielalle ja perheelle. :hug:

Onnittelut Toivotar pikku pojasta! :flower:

SuzZ Miten suloinen pikkuinen teillä onkaan!

Täälläkään ei tapahdu mitään synnytykseen viittaavaa. Tiinelli, mullakin oli tähän asti toi sama teoria liikkumisesta ja synnytyksen käynnistymisestä. Eipä ole enää... Siivoustakin oon yrittänyt, mutta tuloksetta. Eikä aina huvittais siivotakaan.

Mulla supparit loppuvat aina yöksi. Tänäkin aamuna mies vaan totesi, ettei sitten tänäkään yönä lähdetty matkaan. :D

Mä leivon ajankuluksi sämpylöitä. Onpahan koululaisen kiva tulla kotiin, kun saa välipalaksi lämpimiä sämpylöitä. Mullekin ne maistuu, kauhea nälkä taas.

Aurinkoista päivää!
pikkutalvio 39+3
 
se on morjensta että pätkähti :D

voi teitä.... mä niin elän tässä mukana... Suzzin kuvaa katoin ni melkeen alko ponnistuttaa taas ;)

ei teillä oo enää kun muutaman päivän sietäminen edessä hyvässä lykyssä, mutta tuoreessa muistissa on kyllä se tuskallinen odotus että joko nyt, eikö vieläkään.....

mindi joo ens viikolla neiti on jo pari viikkoinen, vois ajatel et loppuviikosta voisin tulla näyttää vauvaa ja samalla voitais nähdä :) saat muuten just ostamani rintakumit suojakoteloineen jos tarviit... ja paketti liivinsuojiakin tulis jos vaan huolit.
selitys seuraavassa kappaleessa ...

maitoa ei vaan tule eli niin siinä kävi kuten aiemminkin et rinnat onkin yhtäkkiä ihan tyhjät, ei nouse maito enää... viikon sitä taas kesti, saman kuin edellis kerrallakin... taitaa nuo mun synnyttämät tytöt olla sen verran kovia syömään heti alkuun et ei vaan riitä.
No likka on siis nyt täysin vastikkeella, ja kylläinen, mikä mun mielestä on kaikista tärkeintä :) ei sille sitte mitää voi.

mies tuli kaupasta, meen jutskaa sen kans :)
 
Voi ei mikä suru on kohdannut Marielan perhettä. Tuntuu ettei ole mitään sanoja ja tuskin mikään auttaakaan.. Tuntuu että miten elämä voi olla noin epäreilua toisille. Että käy vielä toistamiseen näin! En osaa kuvitella mikä suru ja tuska Marielalla on. Ihan hirveää kun joutuu kuolleen lapsen synnyttämään. Miksi noin pitää käydä???
 

Yhteistyössä