Moikka!
Onnea kaikille vauvansa saaneille.
Itselläni taitaa paukahtaa tonne huhtikuulle. Olisin kyllä jo ihan valmista kamaa jakautuvaksi.
Kävin eilen synnytystapa arvioinnissa, kun mulla on ollut sokeriarvot hieman koholla. Koko raskausajan olen stressannut kuinka iso mötkäle on tulossa, mutta vauvan painoarvio rv37+0 oli 2,4kg. Pieni oli. Kohdunsuu oli kiinni mutta pehmeä. Olin jokseenkin pettynyt koska esikoisesta rv36 olin 2 cm auki. Nytten tämä on kuitenkin jo toinen ekä lääkärinmukaan synnytys alkaisi vielä pitkiin. :kieh: No onhan se toisaalta hyvä että vauva saisi vielä hetken olla masussa, jos kerta on niin pieni vielä. Mutta jotenkin se että mulla supistelee aika rankasti välillä ja ihan päivittäin ja on sellasia kipeitä polttoja alamahassa ja selässä, jotenkin sitä vaan toivoisi synnytyksen alkavan niin pääsisi tuskista. :ashamed:
Mulla on maailman ihanin ja paras mies mitä voi vaan olla, mutta jotenkin tuntuu pahalle kun mulla on sellane olo että se ei kovinkaan innoissaan ole seksi elämästä. Ja nytten kun mulla on taas halut heränny pitkiin niin toinen on kuin laiska lahna. Onhan mun maha pikkasen tiellä, mutta hän kyllä on osoittanut sen että kuitenkin pitää masusta, mutta kuulemma pelkää satuttavansa mua, kun mua yhetteen aikaan sattui. On tää kanssa ongelma :headwall:
Raskausarvista: Tästä raskaudesta ei ole tullut, mutta esikoisen jäljiltä tuli pahat. Maha on kuin maapallon kartta, Arvet on alaselkään asti. Bikineitä ei enää koskaan tässä kropassa nähdä. Onneks mulla ei oo tatskaa mahassa, voi se olis varmaan kamalan näköinen.
Niin hei, Pääsisinköhän mäkin sinne fb ryhmään? Kun siellä enimmäkseen pyörin ja hyörin...
Sori kaikille mun valituksista mutta jo helppas!