moikka kaikki taas! :wave:
Mökistä: "mökkeiltiin" juuri tuossa viime viikonloppu. "mökki" on oikeastaan appiukon huvila,samassa pihassa kun hänen tölli muuteski,mut on ihan mökkivarustuksella.sähkö on mut ei lämmintä vettä/lämmitystä/keittiötä jne. täytyy siis ite takalla lämmittää ja saunassa vesi,joka kyllä säiliössä riittää esim.peppupesuihin päiväksi ilman lisälämmitystä. Mun mielestä ihanaa!!!
Imetyksestä: meillä edelleen täysimetys,herää kerran yöllä 6h jälkeen ja nukkuu sit viel 3h. päivisin syö n.3h välein. yritän päästä näillä ainaski tuohon 5kk ikään,mut jos menee yöt huonoks ni alottelen sit vellin tai kiinteet,en tiiä vielä ku ei oo tarvinnu miettiä riitoisuutta,poika varmaan jo yli 8kg
meil on 17.pvä nla taas sitten nähdään. 6kk ikäsenä aion lopetella imetystä,elikkäs elokuun lopulla,ihan itsekkäistä syistä mut en mitenkään radikaalisti että nyt loppu 6kk päivään ja piste....
me ei olla jouduttu kovin pitkään koskaan pitämään
kaukalossa,mut sil periaatteella menny nyt nää maks 1,5h pätkät et otan sitte pois jos näyttää silt et on huono olla. Myrsky kyllä on aika kiltti autoilija,vaik ei nukkuiskaan.
taidosta: meillä ei vielä juurikaan liikuta vaikka jalat heiluuki hullun lailla. mitään kääntyilyjä ei oo varmaan ihan heti tulossa. just oppi päätään pitää ku käsistä nostaa(kauhee jännitys ollu et oppiiko ennen keskiviikkoa)
mut pakko sanoo puolustukseks et ei hän mikään ihan pieni olekkaan,sama asia ku 50kg olis yhtäkkiä yli satakilonen,eikait se niin äkkiä käy tuo sopeutuminen
ja hän oli kyllä ennenaikanenki sen pääl 3vkoa!
kauhee pälättäjä hän kyl on,varmaan puhuu ennen ku kävelee joskus
"pulauttelu" (lue:välillä mun mielestä järjetön oksu") jatkuu edelleen,mut kun paino nousee ni en jaksa huolehtua. taitaa mahaportti olla vaan kehittymätön edelleen ja sit hänel on "vähän" taipumusta ylensyödä
oon nyt sit ruvennu oikeen tarkkailemaan et koska on jo täynnä ja alottaa sellasen "syönpä vielä pikkuisen lisää vaik ei mul oo nälkä"-touhun, ja sit oon huomannu et auttaa kyl pulautteluun ja ihan tyytyväinen on silti.
juu,mulla siis vauva nukkuu näköjään hyvin,koska tämmösiä romaaneja iloksenne kirjoittelen,nyt häivyn ennen ku kerron ihan kaiken mun suvusta ja elämästä!! :wave: :x