Jännittäviä hetkiä eletään
Onnittelut prinpressan perhelle pojasta ja nystymuikion perheelle kaksosista kuin myös DoubleTroubleMum perheelle kaksosista!
daizz :hug: älä anna periksi! sinun ON saatava apua kipuun
ja synnytyspelkoon!!! :hug:
maito G: tulee, jos puristaa, muttei muuten. Eka odotuksessa ei tullut myöskään kuin vain puristamalla ja imetys onnistui hyvin 14 kk.
marcelina täälläkin tullut supistuksia, muttei niin paljoa, että vauva
syntyis.
Triplat -74 jaksamista sinnitellä sairaalassa pakkolevossa!
metsätähti minullakin eka odotuksessa tuli supistukset vasta sitten, kun synnytys alkoi. tiedätpähän ainakin milloin on aika lähteä etkä suotta kipuile ennen aikoja
nanakuu tosi tympeetä, kun oli kovakourainen tutkija ja että vielä käännyttivät päivystyksestä kotiin
hassu uni
mobic
MLL tuli tuosta jumppapallosta mieleen: luin jostain, että mm. koliikkivauvaa on hyvä rahoittaa sylissä, kun itse istuu/pomppii jumppapallon päällä. Toivotaan nyt kuitenkin, ettei kenenkään vauvalla ole koliikkia! :wave:
(.) viime yönä jo olin hilkulla lähdössä synnyttämään. Puolen yön aikaan alkoi supistukset ja niitä tuli 5-12 min välein reilun tunnin ajan. Uudelleen synnyttäjille ohjeistuksen 10 min välein tunnin ajan täyttyi, mut silti jäin vielä odottamaan, kun ei tuntunut niin kivuliaille. Olin sit nukahtanut ja ne supparit menivät ohi. Oli kyllä jänskät paikat, kun mietittiin miehen kanssa, että nytkö
Luulen, että mahalle oli hiukan liikaa mun helsinki-reissu. tein kerralla pitkän ostoslistan mukaan hankintoja ja "selkä vääränä" kannoin kassit bussiin. Mies tuli vastaan hakemaan kotipuolessa ne. Oli ihana käydä vielä kerran ihan yksin kaupungilla ennen kuin vauva syntyy.
Tervetuloa joukkoon mukaan
AilinaMW!
momtoo ja pikkukakkonen rv 38+5