Moikka kaikille!
Mulla oli myös sokerirasitus n. 2vk sitten ja ihan hyvillä arvoilla meni läpi. Aattelin että nyt repeää tää suklaa hirmu ja vedän kaksin käsin, mutta eipä vieläkään oo mitään älyttömiä suklaa himoja ollut. Pandan juhlapöydän konvehdit tietty maistuu aina. Mut edelleen enempi himottaa ne appelsiinit tms. nyt ostin tuore ananaksen ja se on ihanaa! Ainut vaan, etten voi syödä sitä kovin paljon kerrallaan, kun tuntuu että menee kieli vereslihalle.
Mulla on myös Sf mitta yläkäyrillä ja painoa on tullut 9,5kg. On tuo maha kyllä aikamoinen pallo. Jalkoihin on tullut myös lisää mittaa (leveys suunnassa

), mutta yläkroppa on säästynyt turvotukselta. Jalkoja tekis mieli pitää koko aika kohollaan, mutta sit taas takakeno asento on jo tosi epämukava, joten eipä nyt ole sitten ollut jalat kovin ahkeraan yläasennossa.. Tukisukat on päivittäin käytössä, mut eipä nekään ole tuota ehkäisseet. En sitten tiedä millaiset tankit nuo jalat ois ilman
Hemoglobiinit oli laskeneet 111 ja aloin ottaa rautalisää. Ostin sit näppäränä sitä nestemäistä luontaistuote kaupasta, mutta siinä onkin rautaa tosi vähän. Vedän sitä nyt n. 3x annoksen. Mutta nyt oon alkanu epäillä, että se pistää vatsan löysälle. Mulla on tosin koko raskauden ajan ollut maha mieluumminkin löysällä kuin kovalla/ ummetuksella. Sinänsä ihan hyvä, mutten sit tiedä menetänkö jotain vitamiineja tuon nopean aineenvaihdunnan takia
Me ollaan myös saatu vähän tavaroita hankittua, käytettynä kaikki. Löysin aivan ihanan kuultovalkean pinniksen, jossa on toinen reunoista poistettavissa ja tosi retrot vaunut jostain 80-luvulta. Ne vaunut on nyt aika tylsät pastellit, mutta koitan tässä selvitellä kangasväri vaihtoehtoja, jos ne saisi värjättyä kirkkaan punaisiksi. Sisustan haluaisin ihan valkoiseksi, joten sinne pitää vissiin ommella ja askarrella jotenkin valkoinen sisus. Ainakaan äkkiseltään en netistä löytänyt vastausta, miten värillisestä saisi valkoisen myrkyttömästi. Vaatteita oon ostanut tosi vähän, niitäkin ollaan saatu ilmaiseksi ja vielä lisää saan siskolta. Yhteensä noihin on kulunu n. 60€. Sitteri ilmeisesti pitää hommata ja kantoliina odottaa vielä ompelua. Sairaalasta tullaan kotiin varmaankin kärryillä, meillä on n. 5min kävely sairaalalle. Tietty jos tuleekin joku komplikaatio ja joudutaan Ouluun, niin sitten ollaan pulassa
Meilläkin menee joulu pienellä budjetilla, kaikki ylimääräinen raha menee bensoihin, kun reissataan sukuloimassa ympäri suomea. Vielä on tuo reissaaminen suht helppoa, en sitten tiedä vauvan kanssa. Pitkät automatkat taitaa olla aika tuskaisia, varsinkin jos tämä epeli on kovin äänekästä ja vilkasta sorttia. Nyt on tosin ongelmana iso koira, jota kaikki sukulaiset eivät halua päästää sisälle. Eikä sitä ihan taivas alla viitsisi vieraassa paikassa pitää, vaikka turkin puolesta se kyllä tarkenee pihalla aivan mainiosti. Joutuu aina sen pohtimaan ensimmäisenä, et mites koira..? Hoitolat on niin kalliita, ettei viikoksi raaski viedä sitä minnekään.
Oliko sulla
Minsuli joku ylimääräinen ultra? Meillä ei rakenneultran jälkeen ole tiedossa enää yhtään ultrausta. Ja rakenneultra tehtiin vk:lla 22.
Huh kun on tää istuminen hankalaa, pitää vissiin pumpata jumppapallo, niin vois sitä käyttää työtuolina.
Tsirpa + tytsy 27+5