Mä oli 21 ku esikko synty.Pahoittelut minunkin puolesta kaikille keskenmenon kohtaamaan joutuneille. Tsemppiä!
Omaa napaa... kävin kunnallisella varhaisultrassa keskiviikkona ja alkio oli ihan sen kokoinen kuin laskureilla laskeskelin mahdollisesta tärppiajankohdasta. Syke näkyi vahvana ja pään muotokin jo kuulemma hentoisesti oikean suuntainen.
Olihan se ihana nähdä pieni ruudulla, mutta samalla tuli sellainen tunne, että "jaa siinä se nyt on". Kun aiemmissa raskauksissa on oikein odottanut noita ultria ym., niin nyt kun tämä ei ole suunniteltu raskaus,en jotenkin oikein vielä osaa tavallaan iloita tästä kovasti. Kun meillä mies etenkin on vielä aika lamaantunut asiasta ja vähän tuntuu, että olen asian kanssa tavallaan aika yksin. Vaikka siis yhteinen päätös toki on ilman muuta, mutta silti... ainahan raskaus on enemmän naiselle fyysinen kuitenkin ja ehkä sitä kautta myös aavistuksen isompi juttu henkisestikin. Ja tunteet nousevat pintaan nopeammin kuin monella miehellä, kenties. Mutta vajaan parin viikon päästä eka neuvola, ehkä siellä saan purkaa tuntoja lisää...
Mites muut, onko teillä muilla mies kuinka täysillä mukana vai kokeeko joku muu, että vielä saa aika itsekseen pohdiskella asiaa...?
Lumo85 ym., olettepa nuorina saaneet ekanne. Mä olen kanssa 30 ja tää olisi meidän 4. lapsi... olin 25 kun sain ekan ja siitä sitten tahti ollut aika tiuha. Opiskeltiin ensin. ym. perusjuttua ja sitten oli noita haasteita yrityksessä etenkin esikoisen kohdalla. Mutta moni munkin ikää "kauhistellut", vaikka olin "noinkin vanha" kun ekan saimme.
Laittelen viikonloppuna fb-viestiä, kohta pakko mennä nukkumaan! Mulla on aina väsymys ihan tosi rankkaa alkuraskaudessa. Jaksamista kaikille oireiden kanssa!
Lumo85, täällä kans sama. Tulistun helposti ja riitoja tulee, mutta ne sovitaankin nopeasti. vaikka tästäkään raskaudesta ei fyysisä oireita ole vielä tullut niin henkisiä ehkä sitäkin enemmänMä oli 21 ku esikko synty.
Meillä mies on ihan ok:sti mukana tässä.. tänään ollaan kinattu koko päivä. Ja kiitos mun, mä keksin kokoajan lisää aiheita kinastella!! Haluisin sopia, mutta samalla haluisin lyödä paistinpannulla naamaan ja huutaa.
Mä en siis ole mitenkään helppo raskausaikoina. Tulistun helposti, enkä sit ihan heti lopeta...
Mulla alko uus duuni huhtikuussa. Mä en oikeen tiiä miten mun työnantaja suhtautuu.. mut sit oon miettiny sen niin, että kukaan ei ole korvaamaton. Kyllä työnantajan täytyy tälläsiin asioihin suhtautua asiallisesti.Mun esikoinen syntyi kuukautta ennen kuin täytin kahdeksantoista Parin vuoden välein syntyi kaksi seuraavaa. Nyt ikivanhana (38v), olisi tulossa tämä viimeinen
Hiljattain aloitin työt uudessa paikassa ja ensimmäisen työviikon jälkeen Raskaus testi näytti plussaa..Jotenkin hassua, kun vuosi tässä on vähän niinku yritetty ja ajateltiin..etten varmaan enää raskaaksi tulekaan..Mielenkiintoista varmaankin ilmoittaa aikanaan työnantajalle
Sorii... vähän huolimaton olin noiden nimimerkkien kanssa.Ei mulle tarvitse vielä pahoitella, vaikka tällä keskenmenotaustalla toki sitä pelkäänkin että siihen päädytään Se oli tuo toinen, samantapainen nimimerkki...
Mä kans alotin uudessa työssä 1.7. eli just kun tulin paksuks. Vähän kyllä jänskättää, että millon pitää kertoa ja mitä. Ja miten uudet työkaveritkin suhtautuu. Mulla on nyt soppari voimassa syyskuun loppun ja sit katotaan, miten mulle riittää tunteja eli ei ainakaan ennen sitä passaa kertoo tai jää varmaan uus soppari tekemättä!Mun esikoinen syntyi kuukautta ennen kuin täytin kahdeksantoista Parin vuoden välein syntyi kaksi seuraavaa. Nyt ikivanhana (38v), olisi tulossa tämä viimeinen
Hiljattain aloitin työt uudessa paikassa ja ensimmäisen työviikon jälkeen Raskaus testi näytti plussaa..Jotenkin hassua, kun vuosi tässä on vähän niinku yritetty ja ajateltiin..etten varmaan enää raskaaksi tulekaan..Mielenkiintoista varmaankin ilmoittaa aikanaan työnantajalle