Moikka vaan!
oon pitänyt vähän hiljaiseloa, niin pahan olon ja väsymyksen takia, kun ihan vaan tyhmien sivujen vuoksi
Ei siis oikeen mun puhelimessa ainakaan toimi niinkun pitäis nää sivut...
Täällä siis kaikki pienellä hyvin, 31.8 oli nt-ultra jossa kaikki näytti hyvältä. Turvotusta oli 0,9 ja seuraavana päivänä tuli myös tieto ettei kohonnutta riskiä ole (sen kummempia lukuja en saanut...?) joten olen uskaltanut jo vähän asiasta kertoa
Vähän nyt lueskelin tosta fb sivujen aiheuttamasta mielipahasta, ja tuli kyllä itsellekin vähän ikävä olo
En kuitenkaan haluaisi että täällä jakaannuttaisiin kahteen ryhmään, ja täällä sitten arvostellaan toista ja kehutaan sitä omaa ym...
Jos sen verran itse tohon vastaan niin kuulun siihen ensimmäiseen, joka on jo suljettu. En tosiaan itsekään tiennyt että sinne on porukkaa muualtakin otettu, vaan oletin kyllä että kaikki oli täältä. Joten siinä mielessä olen samaa mieltä että väärin toimittu... Joten omasta puolestani olen pahoillani että näin kävi, olisin kyllä toivonut että kaikki täältä olisi mahdutettu samaan ryhmään...
Lili85 Mitäköhän paperia ne on oikeen vailla...? En itse ole ainakaan mitään saanut, ainoa missä se mulla lukee on äitiyskortissa...
Itsestäni sen verran että yritän nyt kun olotkin on vähän helpottanut, niin vähän aktivoitua taas kirjoittamaan täällä. Muuten alkaa olo tosiaan olla siedettävä, ainoa mikä on jäänyt on tajuton väsymys, tuntuu että elän vaan nukkumiselle. Jos en nuku, suunnittelen jo seuraavaa nukkumista..