Heipä hei! Kirjoittelin aiemmin pitkät pätkät ja kaikki katosi. Pyh!
Täällä eka neuvola ensi viikolla, jolloin 10+4. Odotan käynniltä lähinnä sydänäänten kuuntelua. Sokerirasitukseen en usko joutuvani, kevään keskenmenneen raskauden ekalla neuvolakäynnillä ainakin näin sanottiin. Esikoisesta olin ja mielestäni käynti oli ihan ok, en kokenut sitä siis kovin pahana ja silloin kaikki oli erinomaisesti. Eka neuvolasta saa meillä lähetteen seulontojen yms verikokeisiin ja meillä saa myös pissakupit kotiin sitten sairaalan labraan vietäväksi.
Np-ultraan on kolme viikkoa, sitä odotan. Luulen, että jos siellä on kaikki ok, kerrotaan ihmisille (lähinnä töissä ja miehen piirille, mun puolelta kaikki tietää...) ensimmäisen neuvolalääkärikäynnin jälkeen, joka on täällä 14+ viikolla. Odotan tuota ultraa myös siksi, että viimeksi silloin tuli oloissa käännekohta parempaan.
Unet mulla on ollu kevyitä: Heräilen yöllä ja olen helpommin jaksanut könytä ylös pojan huutoihin. Muuten kyllä väsyttää ihan koko ajan...
Olo on ihan ok. Illasta oksettaa, vähän koko ajan väsyttää, mutta aika lievää on. Nyt on juilinut vatsaa ja selkää, se tietty vähän huolestuttaa, mutta enemmän huolestuttaisi näiden tuntemusten puuttuminen
On se vaikeaa!
Kaiken omanapailun jälkeen kysymys: Onko teillä kokemusta sellaisista mahan alle jäävistä mammafarkuista? Meneekö loppuun asti? Pysyykö ylhäällä? Mua houkuttaisi sellaiset, esikoisesta oli vain niitä tuubillisia versioita ja niistäkin kyllä tykkäsin, mutta esteettisesti miellyttäisi silmää noi matalat enemmän