Maidon tulo Mulla on tullu jostain vähä päälle 20 viikosta asti puristamalla, mut nyt tulee välillä muutenki niin et liivit sotkeentuu. Mut ei kuitenkaan niin et tuntis että on märät liivit.
Lantion leveneminen Varmaan lantio venyy ja paukkuu, ainakin kipujen perusteella. Tänään aamuyöstä kärsin ekaa kertaa lonkkakivusta, meni oikee jalka ihan turraksi. Joutuu muutenki tosi usein kääntään kylkeä nykyään ku rupee kolottaan jostain. Mut nukuttua oon vielä kuitenki saanu ihan hyvin, et sen suhteen ei hätää.
Minnarun Mulla kans välillä varsinki aamuyöllä tuota et tulee valvottua parikin tuntia, ja usein tulee mietittyä yhtä järkeviä asioita kuin
Memssikin
Ja
Memssille vielä jatkoa.. Me sovittiin pankin kans että lyhennetään vuoden ajan lainaa 200 vähemmän kuin normaalisti, ettei tarvi ihan tiukille vetää. Mies lyhentää lainan yksin siihen asti ku meen takas töihin, ja mä hoidan ruokaostokset.
Aamuäreys Mä herään yleensä aina ennen miestä (ellei se oo aamuvuorossa). Sit ku mies herää niin mä oon täynnä virtaa ja mulla on hirveesti asiaa ja ideoita, niin mies vaan murahtelee ja minä sit möksähän ku se ei voi puhua normaalisti tai on hiljaa
Se käynnistyy aina vähä hitaasti aamusin (tai riippuu vähä asiasta
)
Joululahjat Me sovittiin miehen kans ettei osteta toisillemme mitään, ku kumpikaan ei oikeen tarttenu mitään ihmeempiä. Nuita hankintoja ja rahanreikiä kuitenki on niin paljon nyt. Muilta sit saatiinki aivan ihania ja tarpeellisia lahjoja. Kerään valkoista Teemaa niin saatiin siihen sarjaan täydennystä. Sit mm. haudutuskattila niin saan keitellä riisipuuroa, ja SodaStream
Vauvalle ei saatu mitään, ja mun mielestä ihan hyvä niin, koska vauvalle kyllä tulee ostettua itekki, mut noita astioita sun muita oon tosi huono ostamaan itse.
Pätkis 30+2