hui, onpa pepperillä siellä jännät paikat! ite käväsin tänään testaamassa että onko legendaarisesta IKEAsta mitään hyötyä synnytyksen käynnistymisen suhteen.. aika tukala olohan sieltä jäi vaan käteen. oikeastaan kesken reissun alko ihan ihme turvotus, kädet turpos ihan minuutissa aivan valtaviks ja tuntu että ne tippuis irti, meni myös ihan tulipunasiks. onneks helpotti sit kun pääsi ulos ja autoon istuun. pääsin kotiin, niin alko kyllä niin järkyttävät selkäkivut etten oikein tienny miten päin olla ja hetken kärvisteltyäni nakkelin pari panadolia naamaan ja nyt on taas olo helpompi. jalat ja kädet kyllä edelleen hieman turvoksissa, saa nähdä joutuuko yöllä heräileen tukalaan oloon. aamulla olis kyl neuvola, mutta olin vähän toivonu et olisin päässy synnyttään ennen sitä kun en millään jaksais nousta huomenna niin aikasin!
joskohan tässä pääsis kanssa jo pikkuhiljaa synnytteleen, viimeistään vaikka viikonloppuna.. oli kyllä niin tukala tuo olo tollon alkuillasta, että olin jo ihan valmis synnyttään vaikka olohuoneen sohvalle! nyt tosin taas niin väsy, et mieluusti odottais ainakin aamuun et saa yön nukkua viel rauhassa.
ringaa ja masumies 40+2
joskohan tässä pääsis kanssa jo pikkuhiljaa synnytteleen, viimeistään vaikka viikonloppuna.. oli kyllä niin tukala tuo olo tollon alkuillasta, että olin jo ihan valmis synnyttään vaikka olohuoneen sohvalle! nyt tosin taas niin väsy, et mieluusti odottais ainakin aamuun et saa yön nukkua viel rauhassa.
ringaa ja masumies 40+2