Laretzki
nitta Mä oon ensimmäisen odottaja, ja tunsin ensimmäisiä hipasuja jo joskus 15 viikon tienoilla. Erehtymättömiä on on ollut suunnilleen 18 viikolta alkaen. Mä oonkin vissiin noita harvinaisia ekan odottajia jotka on tuntenut noin aikasin, terkkakin ihan hämmästeli viimeksi kun kysyi liikkeistä ja sanoin että kolme viikkoa ainakin tuntunut selkeenä. Paljonhan tosiaan riippuu kropan mallista yms. Mulla on kohtu takaseinässä, ja lisäksi mulla on kohtu kai eteenpäin kallistunut. Lisäksi mä oon ymmärtäny terkan puheista että se on myös ilmeisen edessä ja siksi maha on jo kooltaankin niin iso, vaikka kiloja kuitenkin tullut ihan maltillisesti.
Tai saa nähä kuin maltillisena se painon nousu tässä oikein pysyy :ashamed: Juonut tänään varmaan kolme isoa lasia kokista, hyi minä. Mutta no, tiiän että nyt sitä ei sit tulekaan juotua vähään aikaan...Ja puolustan itseäni silläkin, etten juo kahvia, niin ei pitäisi sitä kofeiiniakaan tulla liikaa...
Tai saa nähä kuin maltillisena se painon nousu tässä oikein pysyy :ashamed: Juonut tänään varmaan kolme isoa lasia kokista, hyi minä. Mutta no, tiiän että nyt sitä ei sit tulekaan juotua vähään aikaan...Ja puolustan itseäni silläkin, etten juo kahvia, niin ei pitäisi sitä kofeiiniakaan tulla liikaa...