Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

Hyvää itsenäisyyspäivän itaa!

Aamulla oli ihana sää, kun aurinkokoin vähän pilkahti ja pikku pakkasella pysynyt koko päivän. Otin paljon kuvia puistossa kun tyttö riemuitsi lumipeitteestä maassa. Äsken syötiin ja nyt odotan, että tyttö nukahtaa. Sitten seuraamaan linnan juhlia...

Viola:
Vibet tuntuu ihan loistavilta! Ovat kyllä laadukkaan oloiset, kivan näköiset, ihanan ketterät ja helpot kallistaa sekä kasata/käyttää. Jarrukin toimii moitteetomasti ja on kyllä helppo kun ei tarvitse jalalla sohia (sitä kohtaan olin aika skeptinen).

Kuomu on pieni verrattuna meidän Crescenttien kuomuun, mutta ihan riittävä. Hyvää verrattuna esim. Exploreriin on se, että kuomun korkeutta voi säätää portaattomasti eikä ole lapsella pää heti katossa kiinni. Sisaristuimen kuomu on aika onnettoman pieni, mutta ainahan noissa tuplissa on jotain puutteita omaan makuun.

Olen niitä työntänyt täällä sisällä tyttö pääistuimessa ja sisaristuimessa istuen. Tyttö tykkäsi istua niissä ja olisi halunnut uudestaan kyytiin, kun laskin pois. Ulos otetaan ne käyttöön vasta vähän myöhemmin. Ei raaskittu vielä, kun hohtavat uutuuttaan.

Meidän Teutonian pehmeä koppa menee niihin hyvin, joten sitten on helpompi pujottaa vauvakin sinne omaan koloonsa. Ainut mitä ei tajuttu, on se että miten sisaristuimen saa siinä päällä muka kahteen eri tasoon. Ei saatu kuin yhteen. Ja sadesuojan pujottaminen takaisin säilytyspussukkaansa on työn ja tuskan takana. Miksi ihmeessä siihen on pitänyt tehdä niin ahdas pussi?!? Joka tapauksessa ollaan enemmän kuon tyytyväisiä :)

Vauva potkii mullakin välillä tosi ikävästi tonne virtsarakkoon. Välillä oikein vihlaisee ja tuntuu, että pissat tulee housuun ihan justiinsa.

Nyt mutustelemaan Daim suklaata :p

Sipsunen & pikkusisko 25+4
 
Mesisa Mulla on kanssa huomenna sokerirasitus klo 9. Söin juuri tuhdin illallisen. Toivottavasti se riittäisi tuonne aamulle saakka. Jos nälkä yllättää niin sitten ei saa untakaan...

Pööppis Kiva vihreä väri! Mistä noita värjäysaineita saa? En ole koskaan värjännyt joten en tiedä yhtään mitään. Jos se Kela sitä äitiyspakettia mulle edes koskaan antaa (mur)... mitään ei kuulu hakemuksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: mesisa
Hyvää itsenäisyyspäivää!:)

Huomenna neuvolalekuri heti aamusta..ja mulla on ihan valas olo, puntari huutaa varmaan hallelujaa.. No jospa tää herkkulakko(joka muuten tarkoittaa ettei kotia osteta herkkuja, muiden luona voi syödä jos on tarjolla:p ) jatkossa pitäis painonnousun rauhallisena. Mä en tiiä mistä täne painotressin nyt muka oon vetäny. Ehkä se et oon vaan mässänny enkä liikkunu paljon mitään. Omatunto siis:D

Päivissä ihan sekasin ku mies vapaalla. Tänää kyläilty siellä sun täällä ja tuntuu jo jaloissa/mahassa.

Jospa tänää aikaisin nukkumaan.

H&mörrykkä 27+2
 
Miten te muut mammat, joiden muksuille tulee pieni ikäero meinaatte toimia tuon
vaunu-asiansuhteen?!:O Jimille ja typylle tulee sellaset 1v6kk ikäeroa,
niin se on kai pakko miettiä tuplia? Kauhulla oon vaan kattellu muiden "levee kuljetuksia",miten sellasilla mahtuu liikkumaan about missään?

Miulla ei ajatus oikeen kulje, kun jätkä on alkanut nukkuu ihan tosi surkeesti :(
Öisin herätää about jatkuvasti ja uudestaa nukahtamisee saattaa mennä tunti-parikin, en tiie johtuuko hampaista vai mistä, mutta sais alkaa helpottaa jo..
Tarttee iteki unta..

cherrrye ja muwu 26+3
 
cherrye_ meillä tulee ikäeroa 1v7kk ja tuplat meillä on ostettuna. myös ihan normi yhdistelmät on sitten,ja niihen hankin seisomalaudan kun poika on vähän vanhempi :) meillä on ainakin babywelt vaunut ja ne on tosi kaposet,onhan niitä peräkkäin istuttaviakin tuplia :)


tervetuloa uusille,aina ehtii mukaan !! =)


perjantaina neuvolalääkäri,ja sain pojalle onneks hoitajan jottei tarvii sen tulla mukaan kun mua ronkitaan ja mitataan :D veljellä onneks vapaapvä töistä sillon !


sunniee ja vv 27+1
 
Cherrrye: Meillä tulee ikäeroa 1v7kk ja ostettiin Phil & Teds Vibet (maanantaina saatiin ne). Niistä kun saa kätevästi tarpeentullen mös vaunut vain yhdelle. Itse en missään nimessä halunnut leveitä hyökkäysvaunuja. Tossa eilen tänne kirjoittelinkin Violalle vähän noista Vibeista, kun niitä tässä kotona testailin. Käyttöön tulevat varmaan kun pakkaset alkavat olla pysyvämpiä, kun en raaski (tai ehkä raaskisinkin, mutta mies ei raaski) vielä niitä kurata ;) (ei voida pitää kaksia vaunuja eteisessä, joten mies vei ne kellariin odottamaan)

Tervetuloa uusille!

Justiinsa kävin puntarilla pitkästä aikaa. Painoa tullut nyt +8kg lähtöpainosta. Onneksi nyt on tuo nousu alkanut tasoittumaan.

Mä en tajua miksi mulla on korvat lukossa vähän väliä ja niihin on alkanut mennä helposti vettäkin suihkussa. Viime yönä heräsin ekaa kertaa tässä raskaudessa kamalaan pohkeen ja säären kramppiin, joka helpotti vain kävelemällä. Vissiin pitäisi sitä magnesiumlisää alkaa miettiä ja katsoa, että tulisi juotua tarpeeksi...

Sipsunen & pikkusisko 25+5:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille!
Lisäilin listalle myös, jos haluatte lisäinfoa listalle, laittakaa sinisellä päivityspyyntöä, että huomaan.

Täällä työ stressaa aina vain enemmän, meillä on salin puolella 6 vakkarityöntekijää, 3 on saikulla (2 loppuvuoden, 1 lyhyemmän ajan), päälle puskee pikkujoulut ja mä en tiedä miten kauan jaksan niin fyysisesti kuin psyykkisestikkään. Tiedän, ettei tarttis jaksaa, mutta jos en jaksa, niin se tarkoittaa sitä, että työkaverit jää totaliseen pissiin. Pomo alkoi nyt vasta painiskelemaan uuden työntekijän hankkimisen kanssa, vaikka tarve olis ollut paljon aikaisemmin jo pelkästään mun korvaamisen takia. (ravintolapäällikkö on yks pitkällä saikulla olijoista, mä olen nyt se, joka pääosin hoitaa pomon lisäks kaikki vastuuhommat). 3 viikkoon mulla ei taas ole ollut enempää kuin 1 vapaa/vko, työpäivät menee tukka putkella juostessa, kotiin kun pääsee niin jaksaa vaan kömpiä sänkyyn. Ylihuomenna lupasin tehdä vuoron, joka alkaa klo 11 ja päättyy kun asiakasmäärä antaa periksi, eli toivon, että ennen klo 23. Miten ihminen voi olla näin idiootti, että tajuan vasta kotona vuoron pituuden ja sen mahdottomuuden :(
Ainoo mistä olen kiitollinen on se, että tää on mein eka lapsi joka on tuloillaan. Elämästä ei todellakaan tulis mitään jos olis vielä lapsia tässä jaloissa.
Jos jouluun asti jaksan, niin olen kovin tyytyväinen, sitten jo helpottaa pikkujoulut sun muut ja elämä töissäkin rauhoittuu.
Onneksi mies ymmärtää ja tekee kaiken kotona tarvittavan jos vaan sanon, että väsyttää.
Meni TAAS vähän omanapailuks, ajatus ei kulje. Tuntuu, että flunssakin kohta sekoittaa lusikkansa tähän soppaan!

Mariaja & Tyllerö 24+2
 
Sipsunen mulle kans alkanu tulla taas noita kramppeja ja suonenvetoja pohkeeseen. hitto että tekeekin muuten kipeetä herätä yöllä siihen ! mä kaivoin jo magnesiumit pöydälle esille,vielä kun muistais ottaa :D

vauva hikkailee kovasti,ja se tuntuu tuolla takapuolen puolella .. alko melkeen ärsyttään aamulla kun kauheen pitkään vauva hikkas ja se tuntu niin oudolta !!:D sit se loppui ja vv alkoi potkimaan ja pyörimään niin että mahanahka vaan heilui ja esikoinenkin ihmetteli että mitäs tuolla mahassa oikeen tapahtuu :D

ihanaa kun on lunta,on niin paljon energisempi olo itselläkin kun ei oo enää niin pimeetä aamuisin.. mut nyt on taas tullu oltua sisällä vaan pari päivää kun poika oli 4 päivää kovassa kuumeessa,ja syykin löytyi kun näppyjä alko tänään tulla eli vauvarokkohan se :)

nyt meen lepään vielä hetkeksi aikaa.

sunniee ja vv 27+1
 
mariaja :hug: mieti et enää 2kk härdelliä ja sit saa rauhottuu kotiin! Jaksaa jaksaa... Näin mä oon koettanu itteenikin tsempata! Ma piti olla ihanan lyhyt pvä -vaan 6,5 -no +2h. sit piti soittaa äitille et käytkö pojat hoidosta ku en pääse vielä töistä ja mies töissä 24 asti. Eilen ei toivookaan et ois päässy lähtee ku työaika loppu.. maanantaina ku lähin töistä ni ostin sit 3xjoulupukkisuklaat ja pussillisen enkelisuklaita -sanoin sit työkaverille et lahjon mun äitin ku se joutunu olee niin paljon mun muksujen kaa. Sit se kysy et näillä kaikilla vai? -"ei ku mä lahjon myös mun lapset ku niiden äiti on aina töissä.." et joo ei oo helppoo 3lapsen (+masuasukki) kaa tää härdelli -vielä ku meillä molemmat tekee epäsäännöllistä vuorotyötä jossa vuorot venyy ja muuttuu päivittäin. Väsymys on ihan valtava ja hermo menee heti ku homma ei toimi. Välillä miettii et miks mä teen tätä -saisin ihan saman rahan ku jäisin saikulle mut sit taas ku pää ei anna periks, ku ei mulla oikeestaan oo mitään muuta vaivaa ku väsymys.. Mut mariaja -kyl me jaksetaan!! tsempataan yhdessä :) Eka etappi joulu ja sehän on jo ihan kohta, sit ei oo enää montaa viikkoa ja se nyt menee vaik päällään seisten :) :hug:

Hoputin tossa 9v:tä taas vaihteeks et voitko nousta nyt sängystä et ehdit syömään ja kouluun...useemman kerran tätä samaa litaniaa toistelin ni tää meiän 1v: "MURRR!!(murisee aina kun hermostuu) ömmää!!!" Vähä repesin!! Et ihaniakamalia kakaroita <3

Tänään jos kävis vähä kaupoilla noiden ipanoiden kaa, kerranki 4v oottaa innolla kauppaan menoo ku sai iso-mummilta 20e jolla ostaa itelleen jotain joululahjaks...

pikkumökö + pp 25+4
 
Neuvolakuulumiset tännekkin: elikkäs painoa tullu vajaa 800g/vko joka on ihan liikaa..lekurikin sano jo et vähän kattoa mitä syö. Myönsin kyllä et oon kaksinkäsin vetäny karkkia sun muita herkkuja naamaan ja et se on loppu nyt. Naureskeli kuitenki et älä tressiä ota sentään. Sf-mitta 29 (viikolla 27+3) jota sitten vähän seuraillaan tarkemmin. Esikoinen oli yli 4kg joten en oletakkaan että tää tulokas kovin paljon pienempi olisi:) pelkopolille aikoi laittaa lähetteen vaikka aluksi yrittikin tiedustella et hoituisko keskustelu ihan neuvolan puolella. Joo ei.

Ikäeroa lapsille tulee n.2v ja britaxin b-dualit on jo hankittu ja kovassa käytössä. Miinusta annan nuista sen takia et valjaat on tosi lyhyet.

Tervetuloa uusille :)

H&mörrykkä 27+3
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Sipsunen Mulla on kans välillä menny korvat pitkiksikin ajoiksi lukkoon, ja sit niissä on humissu sydämen syke, niin Ceridal on auttanut siihen. Ennen nukkumaanmenoa suihkaus molempiin korviin. Kannattaa kokeilla jos siitä ois apua :)

Pööppis Tulipa tosi kivan näköisiä niistä vaatteista kun värjäsit! :)

(.) Mä oon koko raskausajan hehkuttanu, kuin oon säästynyt kaikilta flunssilta, vaikka yleensä ne tarttuu muhun heti. No eilen alkoi kurkussa vähän tuntumaan, ja nyt se on sit ihan s*****n kipeä! :stick: Ja pää kans. Piti siirtää huominen sokerirasituski viikolla eteenpäin, ku soitin neuvolaan niin täti meinas että flunssa voi vaikuttaa tulokseen niin parasta siirtää. Ärsyttää vähä ku oispa ollu seki sit takanapäin. Saan onneksi huomenna neuvolaan soittamalla lähetteen nieluviljelyyn jos kurkku on edelleenki hirveen kipee.

Pätkis+ Helmi 26+4
 
tervetuloa uusille :wave:

onko kukaan harkinnut/käytössä lasisia tuttipulloja? mä kuvista olen muutamia nähnyt, ja näyttäs kivan näkösiltä. netistä niitä ainakin saa tilattu, ja hintahan on aika suolanen, mut on ne varman tosi kestäviäkin. ainut mikä mietityttää niin lasihan painaa enemmän kuin muovi ja mitenköhän se sit vaikuttaa kun jätkä alkaa pitää ite pullosta kiinni. sitä en epäile et kovin särkyherkkiä ovat, jostain luin et samaa lasia kun esim. tuulilasi joka ei siis säpäleiks mene.
kokemuksia jos löytyy!!!! kiitos

tänään oltiin sokerirasituksessa. ei mitannut kertaakaan verensokerikoneella arvoja et perjantaina saan vasta kuulla tulokset neuvola lääkärissä. painon nousu tasaantu pariks viikkoa, mut nyt taas räsähti mittäriin isompi luku :(. morjens saa nähä mitä perjantaina selviää lääkärissä.no onneks on jalat turvoksissa voi laittaa niitten piikkiin :D

m+e 26+2
 
Pööppis
Elsama, noitahan saa kaikista isoimmmista kaupoista, cittarit, prismat jne. Toi maksoi alle 7e. muistaa vaan ottaa sen pesukonevärin, tos olli kiinnityspulveri kanssa mukana. Tai olla Nixonin väri.

Kehvetti ton otuksen kaa miten se on vilkas aamuyöllä. Se ihan kummallisesti välillä tärisee, mie jo säikähin viime yönä et onko sillä joku epi-kohtaus, mut se kestää ehkä 5sek. ja se vaikuttaa käsillään täristävän tuota kohdun etuseinää,,ei siis koko otus tärise vaan kädet. sit se tuntuu aika usein vetelevän sormillaan kohdun seinää silleen ikään kuin ihminen laittas sormet ikkunaan tai liitutauluun tms ja vetäis niit sormii pintaa pitkin sivulle päin (olipa hankalasti selitetty), nii voiko se tehä tuolleen? Ku oon koittanu keksii selitystä tolle välillä tapahtuvalle ilmiölle,, et sen täytyy kädellä vetää, ei voi olla muuta? Ihme raavintaa ja kuplintaa tuolla suunnalla jossa on kädet.
Hitto kun tuli tyhjään mahaan juotua liikaa kahvia..oksetus
 
Myrmeliini ja möhkö89 tervetuloa! Aina mahtuu mukaan :)

Mulla miehen kanssa oli 4 yhteistä vapaapäivää just. Hoidettiin kaikki asioita ja juostiin siellä sun täällä.. Ihanaa ja samalla niin pirun raskasta ja väsyttäväistä. Täällä olikin taas kasapäin luettavaa :)

Mariaja mä jossain kohti sitä poikaolopäivitystä huutelin eikä oo tullut.. Laitatko, kun ens kerralla päivittelet alkusivua? Kiitos :)

Mä oon ihan pähkinöinä lumesta! <3 Sais sitä tulla kyllä lisääkin, on niin pikkusen vasta. Valostuttaa silti jo kivasti! Kivaa, kun pian on joulu!! Glögiä ja joulutorttuja uponnut urakalla kaiken muun herkun ohella.. Lahjaostoksia tarttis loppuviikolla hioa ja varmaan viikonloppunakin. Saadaan ajantasalle sekin sitten.

Masupapu on ollut hurjan aktiivinen ja mä alan olla vakuuttunut siitä, että meille on tulossa pieni ninja :D Sen verran pyörii ja riehuu ja monottelee joka suuntaan pitkin päiviä. Musiikki on selkeesti tosi pop, oli se sitten rokkia tai virsiä (niinku itsenäisyyspäivän katselmuksessa/juhlaparaatissa eilen :LOL:). Mä veikkasin, et ilotulituskin ois saanut ninjan vauhtiin, mutta sei ollut niin kova juttu ku musiikki. Hassu pikkunen <3

Ärrinmurrin olo taas päällänsä ja hedaria pukkaa. Heti, kun on muutama kiva ja touhukas päivä, niin sit tulee päivän parin surkuolo ja ärrinmurri. Olis kauheen kiva saada sellasta tasasempaa fiilistä näihin alamäkioloihin. Meni omanapailuksi.. Sori :ashamed:

Vanillac + Ninja-MP 25+5
 
Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille. :)

Sipsunen mulla myös menee aika usein korvat lukkoon ja tosi ilkeetä sit puhua toisten kanssa kun tuntuu et ite olis ihan ku pöntössä. :D Mä muistan kun esikoistakin odotin et sillon kans meni tosi usein korvat lukkoon ja sitä ihmettelin sillonkin.. Tytön syntymän jälkeen sit loppu kun seinään tuo korvien lukkiutuminen..
Kiitos vinkistä -pätkis- täytyy kokeilla auttasko tuo muakin..

Meillä tulee muksuille ikäeroo 1v 8kk. Me ajateltiin hommata nuihin yhditelmävaunuihin vaan seisomalauta esikoiselle. Ollaan ajateltu et pärjätään ilman tuplia, mutta saa nähä sitten maaliskuussa onko kuinka hankalaa kulkee ilman tuplia, hankitaan sitten jos näyttää et niille oliskin kovasti tarvetta..

juniori 25+1
 
Heippa kaikille.
En tajuu mihin nää päivät oikein kuluu..ei kerkii kun töissä käydä ja kotona nukkumassa.. muillakin vähän samaa ilmassa :)
Joulu lähestyy, ihanaa.
Meillekkin tulossa vissiin Ninja. Kovaa älämolöä aamusta iltaan, musiikki on kans pop, sillon vasta bileet alkaakin.. :kieh:

Mua kans mietityttää tuo vaunu asia. Ensimmäinenhän meille on tulossa, mutta haluaisin toisen (lapsen) kuitenkin perään, joten jos nyt ostan tonnin yhdistelmät, ni mitkä sit parin vuoden päästä ostan..kääkk..
Oon niin rakastunut noihin Emman Ouzoneihin ja tarkotus olis mennä maanantaina ostamaan ne. (toimitus aika 12 vk) kerkii just saamaan ennen vauvan syntymää..

Ei millään jaksais olla enää töissä 8:aa viikkoa, mut stempataan

Mulla kans neuvolalääkäri ens keskiviikkona. Mitäköhän siellä sanovat..
Meen taas kaverin ultraan kattomaan vauvaa perjantaina.
Mä lähetin KELA:aan kans paperit tänään, katsotaan mitä sielä päästä kuuluu sitten joskus. Pakkausta ei ajateltu ottaa, saadaan perintönä niin paljon vaatteita et hukutaan niihin :kieh:

Mukavaa Joulun odostusta kaikille :xmas:

Itähki, coco 26+5
 
  • Tykkää
Reactions: Hayley82
Nla lääkäri takana, ja pehmenneet paikat =)

Meille ostettu tuplat, ikäeroa 1.7kk, saas nähä kuin käy, kun nyt on neiti huonosti viihtynyt vaunuissa, haluis vaan kävellä ja kiukuttelee helposti noissa vaunuissa ollessaan... omaa tahtoa alkaa olla =),,,, mut mietin vaan et oisko seisomalauta ja rattaat ollut sittenkin parempi vaihtoehto.......... no se jää nyt sitten nähtäväksi.

Mullakin ihan karsee paino stressi, mutta siltikään en asialle mitään tee,,, koska kaikki herkut maistuu niin.... mutta noloa kivuta puntarille kun luvut napsahtaa esille....7kg nyt on tullut lähtöön, mutta kun tätä ylipainoa on jo entuudestaan niin ei ois yhtään tarvinnut tulla =(

25+4
 
Heipsan!

Tervetuloa uusille, mukaan mahtuu :)

tuttipulloista muutenkin, mitä kannattaa hankkia? Tai siis minkälaisia pulloja?

hayley Täälläkin pelottaa painon nousu.. Mulla tullu 622g/vko mut pelottaa et tuo on vaan nousussa!

Suonenvedot pohkeessa on täälläkin! Sitten on jalka niin kipeä ettei kävelemään pysty.. Mulle sanottiin että ensimmäinen hoitokeino on nukkua villasukat jalassa. Mää oon säärystimiä käyttäny ku en tykkää nukkua sukat jalassa..

Liikkeet ovat tullee ihan valtaviksi! Koko maha heiluu holtittomasti kun Tyyne rymistää! Nyt se yltää myös kylkiluihin joka hyvin epämiellyttävää :D Sit se puskee oikeelta puolen masua jotain raajaa ulospäin, ai että käy inhottavasti :)

Vielä pitäis viimeset joululahjat lähteä hankkimaan..

kn&tyyne 27+5
 
Imetyksestä olitte jutelleet jokin aika sitten. Mä niin toivoisin että se tällä kertaa onnistuisi. Esikoisen kanssa meni ihan ketuiksi koko juttu, ei oppinut kunnollista imuotetta ja sen seurauksena rinnanpäät oli haavoilla ja sattui ihan julmetusti. 10 päivää jaksoin, sitten riitti. Mutta hyvin se korvikkeellakin kasvoi eikä ole ollut allerginen tai muutenkaan sairaana juuri koskaan. Ei vaan jaksa sitä pullorumbaa, imettäminen olisi niin paljon helpompaa ja halvempaa. Pieni stressi alkaa iskeä siitä nyt jo.

Sokerirasituksesta ei ole perään soiteltu, joten oletan että kaikki oli sen suhteen ok. :)

Imoen & Mantti 26+1
 
Hei vaan kaikille uusille ja tervetuloa joukkoon.

Minulla päivät vaan vierii kamalaa kyytiä. Minulla on ollut tosi paljon nukahtamis ongelmia ja nyt on mennyt pari päivää kokonaan niitä takaisin ottaessa. Inhottava vaiva, kun saa nukahdettua, niin heti herää parin tunnin päästä ja sit menee aamuyöhön, kun saa nukahdettua uudelleen. Onko ketään muita, jotka kärsii univaikeuksista? Onko kellään hyviä vinkkejä.. Itselläni on kasa tyynyjä tukemassa masua, mutta siltikkään sopivaa sentoa ei meinaa löytyä.

Vauva liikkuu jo todella paljon päiväs aikaan. Mukava seurailla sen rytmiä mahassa. Lapsetkin innoissaan kokeilee masua, et missäs se pikkusisko tai -veli on.

Jouluostokset on nyt suurimmilta osin hankittu ja toivon, että ei ihan heti pidä lähtee tonne tungokseen. Jalat ovat väsyneet ja välillä supistelee vähempikin ponnistelu. Lasten kanssa ollaan leivottu pipareita ja piparitalo.

Äitiyspakkauksesta ei ole vielä kuulunut mitään, mutta toivottavasti se tulee postissa piakkoin.

Emsku ja masuasukki 25+3
 
Imoen: Itse kanssa toivon, että nyt saisin imetyksen toimimaan kunnolla. Esikoinen ei suostunut imemään rintaa ollenkaan ja tyttö sentään imi rintaa 2kk, kunnes minun repeytynyt vatsalihas korjattiin leikkauksella ja lääkitys muutti maidon makua ja en uskaltanut enää imettää tyttöä. Nyt siis toiveena saada imetys kunnolla toimimaan ja kokea onnistumisen riemua onnistumisesta.

Emsku ja masuasukki 24+3
 
Suonenvedot/krampit löytyy :) onneks ei mitään pahempia oo ollu urheillessa kärsin niistä muutenkin herkästi...

Lasisettuttipullot: mie olin aivan myyty haluaisin mut kyllä meidän elämän kannalta jätän väliin semmoista rymysakkia löytyy et liekkö ne ehjinä kestäs aventin pullot on miun mielestä aivan huippuja meinasin ostaa semmoisen aloittelijan satsin
Philips AVENT SCD271/00 Newborn aloituspakkaus - Lahjat
noita oli kakkosella käytössä jonka imetys ei onnistunut joten korvaamattomia oli. Ei niitä pulloja kovin montaa kannata ostaa tuolla satsilla pärjäis ihan varmasti.

Mä oon niin väsynyt et voisin vaan itkeä hyvä että kävellä jaksaa, raudat aloitin uudestaan josko siinä olisi vastaus... tää on ihan kamala olo lähes kuin olisi humalassa kun on niin kamalan väsynyt... voi kun olo paranisi kestihän sitä hyvää virkeää oloa noin kaksi viikkoa... no mutta tärkeimpään poks poks poks 27+0 :heart:

minnarun&rinssi 27+0 tj 13+0 vko :)
 

Yhteistyössä