Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu







27.02

dindei--toinen--22--NKL

01.03

teppana--toinen--26--PS

Juli87--esikoinen--23--?

Nunnika--esikoinen--22--?

sasha80--toinen--30--SKS

02.03

Anna31--esikoinen--31--VAS

Peppioliina--toinen--27--?

EveliinaQ--toinen--35--TAYS

muikkunuu79--kolmas--31--LS

03.03

Peppi-1--kolmas--24--JS

04.03

maamo79--kolmas--30--PKKS

Vaavimasu--neljäs--26--OAS

05.03

KatsuAmsku--kolmas--32--TYKS

sasuma--esikoinen--20--VKS

Kaapo80--ensimmäinen--30--?

marr--esikoinen--20--KHKS

Jade--esikoinen--23--?

Tintti83--toinen--27--KÄT

Lumi-Aurinko--esikoinen--?--?

06.03

Muruz--esikoinen--?--?

07.03

äiti09--toinen--?--TYKS

jenksu--toinen--23--?

miraci--toinen--26--?

08.03

Heipa--esikoinen--29--TAYS

GCS15--toinen--23--SEKS

Poulain--toinen--28--?

moumou--?--?--?

majj--toinen--?--VKS

Tiitulipituuli--kolmas--?--?

samara88--esikoinen--22--HYS

09.03

Inka79--toinen--31--?

myymimamma--viides--?--?

10.03

mariaana80--esikoinen--30--KHKS.

Piparminttu75--viides--35--?

kirpsi--kolmas--32--KÄT

11.03

Sane--esikoinen--31--TAYS

tonnionni--toinen--30--OYS

12.03

Teto--kolmas--28--PKKS

kanarianlintukeltainen--toinen--?--?

pMyy--?--?--?

13.03

mimia85--toinen--25--PHKS

pihpuu---toinen--27--JS

ziina--toinen--?--?

14.03

Naurukohtaus--kolmas--23--NKL

15.03

Dipadapa--toinen--25--KÄT

Sssalla--kolmas--?--TYKS

tupunen--esikoinen--22--K-SKS

JennyAdelina--toinen--34--K-PKS

Ipanapiina--neljäs--31--NKL

16.03

meep--toinen--26--?

Adalaine--toinen--28--TAYS

Novelle78--toinen--32--K-SKS

Silvia Logo--esikoinen--34--?

17.03

hemptu--kolmas--25--K-PKS

18.03

Jinda--esikoinen--24--?

Ruusunpiikki--toinen--25--SEKS

axda15--viides--?--LKS

Piikuliisi--esikoinen--32--?

Eijukka80--toinen--?--PHKS

19.03

empompii--toinen--?--?

Pilleriina--?--?--VAS

Viinirypäle--neljäs--37--TYKS

21.03

Toinentoive--toinen--20--?

22.03

miinama--toinen--?--?

Otava35--seitsemäs--35--?

tombatar--kolmas--?--SEKS

23.03

kamiliya--kolmas--34--NKL

Littledeath--esikoinen--23--OAS

Tingelstina--kolmas--32--K-HKS

24.03

Maariana83--kolmas--27--SATKS

Mömmömmöö--esikoinen--23--HYS

CrystalBlue--viides--29--TYKS

Gorthaur--toinen--26--SATKS

25.03

Plink--esikoinen--22--OYS

Marble--kolmas--28--K-HKS

26.03

Urholiina--toinen--36--?

27.03

MrsBree--?--40--?

28.03

katjahei--esikoinen--?--KAKS

Orkidea88--esikoinen--22--?

Liro--kolmas--24--SATKS

29.03

kike79--kolmas--31--KÄT

30.03

niiskunenä-78--toinen--32--K-HKS

mucho--kolmas--27--Kotisynnytys

Iidapiida--esikoinen--27--VAS

Vielä ilman laskettua-aikaa
Lomalainen
Manzu
Tiinatitityy
pahkuratäti
Grönis
Fairytales lover--?--21--?
Margaret82
flower again

Surun kohdanneet :'(
Muutosta
Anniala
Pyyter-2
PieniTytönTylleröinen
Minsku82
balik
KorpiKuusenKasvattaja
Mamulis

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:


Synnytys sairaalat ja lyhenteet :

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus
 
heippa! ihanaa jo toinenkin maaliskuinen 2011 :flower:
Täällä plussattu muutama päivä sitten ja LA 4.3.11 Esikoispoika synt 10/09.

Olisin luonut tänne sivut mutta olen niin rähmäkäpälä tietokoneiden kanssa jotta en saanut mnitään vakuuttavaa pinoa ikinä aikaseksi! :flower:
 
Moikka, minäkin varovaisesti kurkkaan tänne pinoon. Olen ollut tosi malttamaton ja tein jo tiistaina ekan testin, ja sen jälkeen joka päivä. Viivanpaikasta lähdettiin liikkeelle ja nyt tikussa on jo viiva. Ei tosin vielä yhtä vahva kuin kontrolliviiva. En siis vielä täysin usko, että plussan olen saanut. Tänään tai huomenna pitäisi menkkojen alkaa, joten jos maanantaina ei ole alkanut, niin sitten uskon tämän ihanuuden todeksi.

Tästä tulikin hiukan erilainen juhannus. =)
 
kaapo80 ihanaa. Mulla oli täysin sama tilanne joka päätyi digitestiin jossa luki RASKAANA :heart: Toivotaan että menkat pysyy poissa ja liityt tänne höpisemään :flower:

Itsekkin jännittelen kokoajan kuinka käy ettei vaan enään tulisi mitään negatiivisia käännekohtia mutta lippu korkeella sitä viellä porskutetaan eteenpäin. Tosiaan on ihanaa että näinkin pienellä ikäerolla tulin raskaaksi ja täytyy myöntää että pienempikin olisi käynyt mutta nyt olen kyllä tyytyväinen että esikoinen on kuitenkin sitten "jo" sen 1v5kk.. niin se aika menee vauhdilla etiäpäin juurihan vasta synnytin.. =)
 
Voisinhan minäkin tänne liittyä! Dindein kanssa kuumeiltiinkin pikkukakkosta toivovissa.

Eli ikää 27v, toinen olisi toiveissa ja synnytyssairaala vielä auki. Kaksi keskenmenoa takana, joten vielä varovaisesti suhtaudun tähän raskauteen. LA neuvolan laskureiden mukaan 2.3, mutta oviksesta laskettuna uskon olevan muutaman päivän aiemmin.
 
:wave: Ilmoittautuu uutena paikalle,
Esikoista odottelin vuonna 2005 "perheklubilla" ja pikkukakkosta 2008 täällä kaksplussassa marraskuulaisten pinossa. Nyt sitten iloisten uutisten siivittämänä teki taas mieli liittyä mukaan!

Plussasin jo 3 päivää sitten ovistestillä, 2 päivää sitten sain haalean haamun raskaustestillä ja eilen sitten viimeinkin ihan selkeät viivat raskaustestillä! IHANAA - ei tätä taas voi uskoa todeksi, toivottavasti raskaus jatkuu. :heart:

Mut voi lisätä pinkkaan päivälle 4.3.2011, kolmas, 30v. ja PKKS.

En malta odottaa maanantaita, että saisin ton varhaisraskauden ultran varattua!
 
Peppioliina ihanaa tuttuja :flower: Mä jotenkin ajattelin että sä olit mennyt helmikuisiin mutta huippua että oletkin täällä. Toivotaan että muitakin kakkosia pääsisi tähän pinoon.

Täällä on juhannus mennyt kotosalla pojan kanssa kahdestaan kun mies on mökkeilemässä koiran kanssa. Oikeestaan aika rauhallisen mukavaa ollut. Tänään esikoispojallemme puhkesi ensimmäinen alahammas, voi tätä äidin ylpeyttä :heart:
Vatsassa nipistelee ja äiti jännittelee kuinka alkuraskaus sujuu..
Meinasiko moni teistä mennä alkuraskaudenUÄ? itse olisin mielenrauhan takia mennyt mutten olisi saanut aikaa kun vasta elokuun alkuun ja loppupuolella onkin jo varmaan nt-uä.

Dindei + pikku 4+1
 
Pitäisköhän munkin uskaltautua tänne kirjottelemaan.. Eilen aamuna plussasin ja laskettu olisi vissiin 1.3. Mulla kun on ollut kierto nyt muistaakseni 3 edellistä kertaa 38 päivää ja ovista oon yrittänyt bongailla lähinnä limoja tutkimalla. Ekan raskauden "aloittama" ovis oli kyllä just 14 päivää menkkojen alusta ja oon jotenki kuvitellu et ovis on samalla naisella aina samoihin aikoihin, kierron pituudesta huolimatta. Voi olla että oon kuvitellutkin koko jutun..
Dindein varhaisuä-galluppiin niin menen kyllä, siinähän se kesto sitten selviää. Ja näkeepähän sitten miten mun paikat muuten jaksaa. Ekan raskauden varhaisultrassa multa löydettiin 7cm kysta joka melkein vuosi sitten multa leikattiin.
Eli jos vielä kerron lisää niin olen 26, meillä on 1v2kk ihana tyttö ja tämä juuri alkanut raskaus on siis toinen lapsi jos vain kaikki menee hyvin. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin synnytyssairaala on PS. Tuntuu niin uskomattomalta koko juttu että ei meinaa itsekään uskoa vielä todeksi.

Teppana ja Pikku2 4+4
 
KatsuAmsku Täällä ilmoittautuisi uusi mukaan.. Alkuviikosta siis plussasin ja omien laskujen mukaan LA olis 5.3. Huomenna ajattelin soittaa neuvolaan... Katsotaan mitä sieltä sanotaan.. Ensimmäinen raskauteni meni siis kesken tammikuulla ja viikkona silloin oli 6+ ... Toivotaan että uusi tulokas pysyisi paremmin masussa kiinni :heart:
Tässä siis mun tiedot: esikoinen -- 20v. -- VKS.

Sasuma ja vekara 4+1
 

Moikka

Täällä olisi yksi odottaja, joka toivoo että raskaus menee loppuun asti ja saa vauvan:)
Takana on 2 keskenmenoa, toinen oli jo pitkällä, mutta sitten sekin meni kesken.
Jokainen keskenmeno on ollut aivan järkyttävä asia, pistää hetkeksi miettimään ja ei siitä niin vaan selviä. Mutta toivottavasti nyt on onnea matkassa.
Tiedot: Juli87--esikoinen--23--, synnytyspaikka ei varma, ilmoittelen pian:)

Juli ja Toivo
 
sasuma ´Tervetuloa :flower: ja tarrasukkia pienelle matkaan.

Mun täytyy tunnustaa että olen tässä viellä tuprutellut tupakkaa ja tänään loppui tuokin "harrastus". Kylmä hiki puskee ja kädet tärisee mutta kerpeles tästä selvitään. On tuo kyllä tyhmin tapa tuo tupakanpoltto ja on nyt aivanvarma etten koskaan enään alota jos nyt viellä siitä pääsen eroon tai siis kun!
Mites onko täällä tupakkaihmisiä jotka on joutuneet nyt tai aiemmin lopettamaan tupakoinnin ja miten olette onnistuneet?
 

Olen huomannut että tulen tämän palstan kautta useammin koneelle:)
Ja kaikille paaaaljon onnea nyt, että raskaudet etenee ja vauvat pysyy masussa:)
On se niin kummalista, että tulin näin nopeesti raskaaksi, koska esikoista yritettiin 3.vuotta ja kakkosta 2.vuotta. Mutta ny se sai alkunsa heti kuin alettiin koittamaan:)
dindei jämäkkyyttä ja itsevarmuutta! Kyllä sä pystyt lopettaa sen:)
Itellä ei oo vaa kokemusta tupakasta, mutta kyllä siihen pystyy jos oikein haluaa.
Yritän varata kanssa varhaisultraan ajan, jos nyt sattuu saamaan ne kiinni.
Jännittää nyt kauheesti, että onnistuuko kaikki hyvin:)

Katsu&PieniMonsteri
 
Moi kaikille!

Täällä yksi esikoistaan odotteleva kans pyrkii mukaan! Ehdin jo kirjotteleen helmikuisiinki, mutta taidan ehkäpä siirtyä enemmän tähään ketjuun, koska la taitaa ennemmin olla maaliskuussa, riippuu laskurista ja miten kiertonsa sinne määrittelee. =) Ja täällä teitä "hengenheimolaisia" on joteki enemmän, jotka painitte samoilla viikoilla! :)

Eli la olis luultavasti 2.3. Ikää mulla on 31v, ja synnytyspaikka VAS.

Mulla myös kaksi keskenmenoa takana, joten nyt toivotaan tarrasukkia matkaan, kaikille! :heart:

Kovasti oireet vaihtelee; on päiviä ettei oo oikein mitää oireita. Tisut ja nännit on kyl ollu koko ajan enemmän tai vähemmän arat. Pientä nippailua masussa on, mutta aika vähän. Muutaman kerran on ollu etovaa oloa. Välillähän tietysti on mieleen hiipiny, et onkohan kaikki kunnossa. Kyl mäku haluun ultrausta heti tähän kärkeen, et tietää onko siel asukkia ja onko hän oikees paikas! =)

Mutta ei muuta kuin tsempataan ja tuetaan toinen toisiamme! B)
 
dindei Mulla oli niin että tupakointi loppui heti siihen kun sain sen haamun jo testiin.. Vähän vaikeetahan se oli lopettaa niinku noin vaan, niinku seinään.. Mutta nyt menee jo aika helposti, ei hirveesti tee edes mieli... Mutta enhän mäkään ny ehtiny polttaa vasta ku vähä reilu 2 vuotta... Varmasti vaikeempaa lopettaa niille jotka on kauemmin polttanu.. Mutta tsemppiä lopetukseen :)

Ja kiitos kaikille :flower: ..ja tervetuloa munkin puolesta uusille =)
 
Dindei: Minä poltin ennen esikoisen odottamista. En kylläkään mitään hurjia määriä, mutta päivittäin kuitenkin. Lopetin heti kun sain plussan testiin. Ei ollut mitään ongelmaa kun lopettamiseen oli hyvä syy. Sen jälkeen en ole polttanut kuin joskus muutaman viihteellä käydessä. Tsemppiä lopetukseen! Kyllä sinä onnistut ja voihan sitä tarvittaessa ottaa nikotiinipurkkaa ym.

Täällä on monella keskenmenoja takana. Itse haluaisin käydä varhaisultrassa, mutta katsotaan nyt menenkö kuitenkaan kun eihän se mitään takaa... Edellisessä keskenmenossa kävin ja silloin kaikki oli kunnossa.

Mulla on alkanut olemaan etomista jos en ole muistanut syödä. Nännit on myös tosi arat. Vatsakin meinaa olla kovalla. Samanlaisia oireita kuin esikoisesta. Keskenmenneissä raskauksissa ei ollut mitään oireita.

Neuvolaa en meinaa varata vasta kuin rv 8-9 tienoilla. Pieni paikkakunta ja haluaisin pitää raskauden mahdollisimman pitkään salassa. Ensimmäinen neuvola-aika on yleensä ollut rv 9-10 aikoihin, joten ei mitään kiirettä vielä.

Vauvaliimaa kaikille runsaasti matkalle mukaan!

Peppioliina rv 4+5 (tai hieman enemmän)
 

Yhteistyössä