Maaliskuun malttamattomat

mä tein tänään (jälleen) herkän raskaus testin ja siihen tuli haamujen haamu.... saas nyt nähä et vahvistuuko vai ei.... varuillaan ollaan... miehelle en oo viel sanonu mitään. http://www.aijaa.com/v.php?i=3836623.jpg ei näy tos kuvas juuri lainkaan, mutta luonnossa haalean haalea ja punertaa... jännittää. teen illal viel toisen, yritän pidättää... nyt ei ollu rakos ku pari tuntii. mut jos sais illal vahvemman... kusettaa vaan ihan älyttömästi, kun oon kitannu tänää niin paljo kahvia...
 
äippäliini83 - vaude, hyvältä näyttää :flower: Pidän sulle peukkuja, jotta saat pian oikein kunnon punaisen plussan!

).( kokeilin huvikseni äsken vielä yhden ovistikun ja samalta näyttää, ellei aivan hitusen enemmän punerra..? Taidanpa tikutella jatkossa kaksi tikkua päivässä, niin loppuvat nopeammin... pyh B)

Ja, huomenna on mun laskujen mukaan ovis ja silloin joka tapauksessa toimitaan tilanteen vaatimalla tavalla - sanoivat nämä tikkuset sitten ihan mitä tahansa ;)
 
Sisely: mun ovis testi näytti tänään samalta ku toi sun testis :D elättelin jo toivoa, et ku on tummempi ku aikasempina päivinä.. toivottavasti huomen olis selkeet 2 viivaa molemmille ja tietty kaikille muilleki (etenki jos jotkus r-testailee ;)) ! :)
 
Huhtikuun haavelijat on hyvä.
Mutta sitä ennen plussia olisi kiva saada. Äippäliini83, olen vähän ajatellut, että saattaisitkin plussata tällä kierolla, joka siis teidän eka yk. Toivottavasti vahvistuu.

Täällä ei ihmeitä, taitaa mennä ovis taas niin pitkälle että en tiiä. Nyt semmonen olo,e ttä ehkä ensi viikolla.

Nirppurotta: Tervetuloa ja toivottavasti tekin saatte pienen nyytin pian.

Lintsi85 Nauti matkasta.
 
Täällähän on haamuiltu.. testi kun testi :)

Mä en ole tehnyt testejä tässä kuussa ollenkaan, joten en tiedä yhtään missä mennään.. mutta jotenkin sekava kierto ollut nyt. Ovisoireet tulee ja menee, välillä on limoja, sitten ne loppuu, välillä on nännit kipeät paljon, ja seuraavana päivänä vähemmän ja sitten seuraavana taas enemmän. Aloitan jokatapauksessa terot kp 22, kun en yhtään tiedä missä vaiheessa ovis on tai oli tai oliko ollenkaan.
Lämmöt ei ole noussut ainakaan yhtään, mittailen vielä huomenna ja lauantaina ja sit teroja napaan vaan.
Yks kierto sinne tänne, ei oo enää niin ratkaiseva.. :)
 


nirppurotta.............yk11
ikuisuus..................yk1
Tiukun äiti...............kp 42/28-49..............yk1
Vaava......................kp 40/28-44
Sohvi77...................kp 30/?................yk2...........haamu 9.3. (kp19)
Hippuli-81............kp 30/33-45........yk2
Hemmi......................kp 26/28-31
moumou...................kp 26/29-31..........yk4
saralia......................kp 25/?.................yk7
Chili24......................kp 24/26................yk3
äippäliini83...............kp 24/28...............yk3........haamu 19.3. (kp 23)
Emppu3008..............kp 23/30...............yk3
Rauna.....................kp 23/37.................yk3
JääKyynel.................kp 23/29-30..........yk2
Zande.......................kp 23/31
Sero........................kp 20/25-31...........yk4
Marta.......................kp 18/29................yk5
unelmoya................kp 18/28.................yk2
marrr........................kp 17/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 16/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 16/28.............yk2
Sisely......................kp 16/29-30..............yk2
Alice81....................kp 15/25..................yk1
Pipopi.....................kp 15/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 14/24-28.............yk1
wannabemama.......kp 12/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 10/28
Minna77...................kp 8/26...............yk7
jenninho..................kp 7/32-36..........yk3




Plussanneet



Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
 
Lintsi Kiitos oikein paljon. Nauttikaa lomasta!!! Toivottavasti säät paranevat.

äippäliini Toivottavasti tulee vahvempi plussa! Eli varmaan testailet piakkoin uudestaan ;)

Sohvi Mulla kestää menkkakivut 1-2 päivää.

Mun mielestä huhtikuun haaveilijat on mainio nimi uudelle ketjulle! Vielä onhieman aikaa päättää, joten voitte ehdotella lisää nimiä, ja sitten lähempänä kuun loppua päätetään. :)
 
Liityn tännekin teidän seuraan. Olen siis 21-vuotias nainen, ja avomiehen kanssa haaveilen esikoisesta. Nyt on menossa ensimmäinen yrityskuukausi ja ovulaation pitäisi olla lähipäivinä. Vauvakuume on vaivannut jo pidemmän aikaa ja nyt on niin ihana olo, kun tiedän, että kaikkemme ainakin yritetään. Tärppiä kovasti toivotaan. :ashamed:
 
Moikka kaikille.
Isot onnittelu halit plussanneille :hug:
Ja haleja kaikille muillekkin :hug:

On: oon yrittäny vähän hillitä täällä pyörimistä, koska muuten ei tuu töistä mitään.. aika menee ihan liian hitaasti taas... :ashamed:
 
Sori mutta mun on nyt pakko saada "ääneen" sanottua tämä mun ajatus (voinpahan sitten kun menkat alkaa palata näihin mun järkeviin pohdintoihin kuukautiskierron loogisuudesta... :ashamed: ) mutta mietin vaan että kun sain sen selkeen haamun kp 19 ja sen jälkeen negaa...niin voikohan tuo CB:n testi olla niin omituinen että reagois ovulaatioon. Tiedän ettei r-testit sitä tee mutta epäilen muutenki ton testin luotettavuutta. No joka tapauksessa jos ovis olis ollu kp 19 niin sittenhän mun menkat pitäis alkaa vasta parin päivän päästä. Että näin järkeviä mietin ja töitä pitäis tehdä....älkää huomioiko :D
 
päivää kaikille tasapuolisesti! tein tänään uuden herkän kotitestin testin ja siinä oli hitusen vahvempi viiva kuin eilen. laitan kuvaa tulemaan sitten kun kotiudun. oireita ei vielä oo, mut ei noi kp:tkään pitkällä ole, tai no, ehkä valkaaria tulee normaalia enemmän ja juoksevampaa... jos ketään kiinnostaa....

mulla kestää menkka kivut ennen menkkoja 2-4pvä ja menkat ku alkaa niin kp 1-3pvä kivut jatkuvat... en nyt muista kuka kysyi... :snotty:
 
Heippa vaan. Marta kyseli tuosta koti-inseminaatiosta, eli sehän toimii niin, että jos ja kun me simpat saadaan aikaiseksi, niin ne meillä tulee kyllä näyteastiaan, mistä sitten ruiskulla siirrän ne mahdollisimman lähelle kohdunkaulaa. Teknistä eikä niin kauheen romanttista, mutta meillä nyt ainakin yks harvoista vaihtoehdoista.

Kovasti täällä on haamuiltu =) . Itelle tuli tänään kolme mammaksin liuskatestiä ja kovasti ne jo tuolla kaapissa polttelee. Mulla kuitenkin vasta kp 20/27 eli´ei vielä kannata testiä haaskata. Menkkaoireet jatkuu edelleen....vatsan jomotus on ihan jatkuvaa, samoin pissahätä ja v*tutus :headwall: Miehelle tiuskin mistä milloinkin, vaikka yleensä en ennen menkkoja oo kauheen kiukkunen kun korkeintaan menkkoja edeltävänä päivänä.

Pitää nyt koittaa malttaa tuonne ens viikonloppuun jos silloin testais. Tätiä kyllä odotan saapuvaksi....nämä oireet on ollut ennekin, kun vauvakuume on niin kova. Kerran jopa jo koin valeraskauden, mun vatsa kasvoi ja tunsin selkeesti jopa liikkeitä. Gyne sitten paljasti karun totuuden.....

Mutta nyt meen antamaan tolle pikkuriiviölle sapuskaa =) Hyvää perjantain jatkoa!
 
Heipä hei...kun täällä pinossa kaikenlaisia asioita on mietitty, niin semmoista ajattelin kysellä, että mietityttääkö teitä muita synnytys? Siis negatiivisessa mielessä? Huolimatta siitä kuinka paljon lapsen haluisin, niin välillä tekisi mieli laittaa koko juttu jäihin, kun ajatus siitä synnytyksestä ahdistaa niin paljon. Mukavia mietteitä näin perjantai-illaksi :)
 
Marta Tätä ainaki mietityttää. Tosin ei onneks oo tullu mietittyä älyttömän "syvällisesti" tuota asiaa. Oottaa nyt, ett tärpääkö ylipäätään lapsen suhteen ja alkaa sit pelkäämään tuota synnytystä. Meinaa itellä tosiaan on siitä ajatukset, ett se pelottaa ja entä jos sattuu jotain. Mutt oikeesti kai tollasta asiaa ei pitäs miettiä. Tosin tuntuu kyllä luonnolliselta miettiä tästä asiasta ne huonotki puolet eikä vaan niitä hyviä. Koska eihän kaikki aina mene "täydellisesti".

Hyvää viikonlopun alkua kaikille!

T: Edelleen odottavan aika on pitkä ;)
 
Marta ja JääKyynel - itsellä kyllä on jo lapsia, mutta mietitytti ja mietityttää edelleen tuo synnytys. Mutta ei sitä kannata liikoja miettiä :heart:. Kyllä se hyvin menee, eikä miettimällä miksikään muutu.

Ja se ihana ).( Jep jep, vaaleat viivat loppuivat. Ovis joko oli jo tai sitten sitä ei edes ollut. Vaan sama se, homma hoituu joka tapauksessa samalla kaavalla. Ovistestit ei ole mun juttu... ;)
 
Marta kyl mua aineki kauhistuttaa synnytys. Mut jos melkee kaikki muutki maailman naiset ni miks en mäki sit...

nii ja tän ketjun vois nimetä uusiks "maaliskuun malttamattomat oviksen metsästäjät"... :LOL:

mulla ei mitää. koiraa yritän ettiä meille.
 


nirppurotta.............yk11
ikuisuus..................yk1
Tiukun äiti...............kp 43/28-49..............yk1
Vaava......................kp 41/28-44
Sohvi77...................kp 31/?................yk2...........haamu 9.3. (kp19)
Hippuli-81............kp 31/33-45........yk2
Hemmi......................kp 27/28-31
moumou...................kp 27/29-31..........yk4
saralia......................kp 26/?.................yk7
Chili24......................kp 25/26................yk3
äippäliini83...............kp 25/28...............yk3
Emppu3008..............kp 24/30...............yk3
Rauna.....................kp 24/37.................yk3
JääKyynel.................kp 24/29-30..........yk2
Zande.......................kp 24/31
Sero........................kp 21/25-31...........yk4
Marta.......................kp 19/29................yk5
unelmoya................kp 19/28.................yk2
marrr........................kp 18/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 17/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 17/28.............yk2
Sisely......................kp 17/29-30..............yk2
Alice81....................kp 16/25..................yk1
Pipopi.....................kp 16/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 15/24-28.............yk1
wannabemama.......kp 13/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 11/28
Minna77...................kp 9/26...............yk7
jenninho..................kp 8/32-36..........yk3




Plussanneet




Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
unelma....................plussa 12.3...........kp 27/28................yk2
Alppiina...................plussa 15.3...........kp 33/32-39............yk1
 
Paljon on kaikille tapahtunut!
Tädin yllättämille :hug:
Plussaajille ONNEA :flower:
Uusille :wave:

Mä olen tietoisesti yritellyt pysyä pois..noi alkupään kp:t on niin masentavia nähdä ja aika kuluu ihan hemmetin hitaasti, nyt tauon jälkeen oli jopa piristävää nähdä että jo Kp 16 menossa!!!!
Mä olen tän kierron kokeillut tämmöistä taktiikkaa että mä en tiedä päivistä yhtään mitään...tosin nythän tää hieman kusahti :LOL: ja on se hyvä kuitenkin tietää vähän missä mennään, jotta tietää milloin alkaa jännittelee eli mun tapauksessa kuun vaihteessa, ja varmaan testin ehin tehä tässä kuussakin pakko se on kokeilla ennenkuin täti tulee niin ei ainakaan pääse "yllätysvierailulle" kun sitä on sitten valmistauduttu odottelemaan!! :LOL:

Synnytyksestä sen verran että esikoisen synnytys hirvitti ja pelotti, hyvin meni, toisessa myöskin pelotti ja hyvin meni.JA jos kolmas tulee niin uskon että edelleen pelottaa, eiköhän se niin ole että kukaan ei "takki auki" lähde synnyttämään. Esikoisen aikana 9kk jännittelin, mutta itse synnytyksessä unohdin koko jännittelemisen, siinä on niin paljon muuta "hommaa" että unohtuu muut!
 
Lauantaita! synnytyksestä: Kyllä muakin aina välillä alkaa mietityttää, että mitä jos seuraavalla kerralla jotain meneekin pieleen. Poikaa kun odotin, en pelännyt yhtään, päinvastoin odotin synnytystä ihan sairaasti. Kaiken kukkuraksi synnytin yksin, pojan isä ei ollut mukana. Pojan synnytys oli helppo ja kaikki meni ihan kuin oppikirjassa, mutta eihänsitä voi koskaan tietää....

ON: Menkkakivut jatkuu ja alaselkää polttaa edelleen. Mun menkkamaiset kivut alkoi suoraan oviskipujen jälkeen, enkä tietenkään haluais uskoa, että kuukautiset alkais oireilla melkein kaksi viikkoa ennen oletettua alkamispäivää. Huomasin eilen saunassa sellaisnkin "oireen" että rintojen päät on ihan täynnä sellaisia pieniä nystyröitä, joita éi aiemmin oo ollut. Mieskin huomas ne ja sanoi, että rinnat on suuremmatkin kun aiemmin. Kai tässä, kun ollaan vuosi yritetty, alkaa mieskin nähdä jo kaikenlaisia oireita... :D

Täällä kun oltiin niin paljon haamuiltu, niin oli kai munkin pakko kaivaa yksi testi esiin, mutta eihän se nyt kp 20/27 mitään näyttänyt... Pojasta tein aikoinani vain yhden testin. Oireet oli jo muutamaa päivä ennen menkkojen alkua niin rajut, että olin satavarma että tärppi oli käynyt. tein testin menkkojen alkamispäivänä ja vahva plussa oli tuolloin. Ja ekasta yykoosta tärppäs. Siksi onkin niin vaikea sulattaa, ettei sitä kakkosta nyt sitten tulekaan niin helposti :(

Mutta odotellaan ja ihmetellään tuntemuksia :wave:
 

Yhteistyössä