Heipsan!
Täällä on mennyt aika maatessa ja sairastaessa flunssaa... Kuumetta ei enää tänään ollut, mutta pari päivää tässä on jo mennytkin. No onneksi sairasteltiin koko pesue sitten samaan aikaan kerralla...
Ikägalluppiin mä täyttelen joulun jälkeen jo 31 v ja isäntä täytti just 34v
Työpaikkaan... olen virallisesti jäänyt 2007 mammalomalle ja hoitovapaalle sitten tuolta lapsi- ja nuorisotyöstä seurakunnalta. Sinne kai palailen joskus, kun ensin teen kaikki kakarat kerralla... Tai sitten en. Nyt kotona ollessa pyörittelen tässä ohessa nettikauppaa, jossa myydään lastenvaatteita, -tarvikkeita ja kaikkea muutakin pientä kivaa... Niiden puitteissa käyn sitten messuilla, tapahtumissa ja pidän kotikutsuja... Sen enempää paljastamatta... ainakaan vielä
raskaana olosta piti kommentoida, että jotenkin tuntuu, etten edes ole. Maha on kasvanut pikku hiljaa, mutta silti tuntuu ettei se oikein kasva....
Tiistain ultrassa kaikki oli kyllä hyvin, liikkeetkin tuntus ihan kivasti. Toisina päivinä tuntuu vähän enemmän ja toisena päivänä vähän vähemmän.
Ultrassa oli vähän juttua
sukupuolesta :saint:
Meillä kun isukki ei halunnut tietää, niin sitten tulin sanoneeksi, että pakko sen olla tyttö. Kun on niin erilainen raskaus ja niin paljon rauhallisempi tapaus... Sitten kätilö vähän kautta rantain sanos, että äippä taitaa tietää ihan oikein... eli rivien välistä oli ymmärrettävissä, että tämä olis tyttö
Sitten saisin ostaa tuolta firman varastosta yhden aivan mahtavan näköisen farkkumekon ja siihen kuuluu poolopaita ja vaaleanpunainen vyö. Se on siis aivan syötävän suloinen yhdistelmä... Ainoa "ongelma" siinä on se, että se on 56 cm eli ei välttämättä mene kovin kauaa... Paitsi, jos tapaus on samanlainen kuin isoveljensä.
Meille sanottiin ekan odotuksen aikana, että älä missään nimessä osta pieniä vaatteita kovin paljoa, kun ne ei mene kovin kauaa... No se oli meillä ihan puuta heinää. Jouduin heti ensi alkuun mennä ostamaan paljon 50-56cm vaatteita, kun ei niitä sitten ollutkaan varastossa oikeastaan yhtään. Meillä ne vaatteet meni ensimmäiset 3 kk päälle, 60 cm olivat ihan yli-isoja sen ajan... Mutta toisaalta esikon painoarvio olikin 4,5 kg ja loppujen lopuksi hän oli noin 3,5 kg...
IntoOlivia mun koko on 38/40... H&M:n mammahousut jouduin ostamaan kokoa 44... ne oli ainoat, jotka meni legginsien kanssa niin, että siihen jäi vielä pikkasen kasvun varaa. Ihan siltä varalta, että josko mä vähän vielä kasvan ennen maaliskuuta...
MannaHari Onneksi olkoon :flower:
Mitähän muuta pitikään kommentoida?
Sykkeistä muistelen neuvolasta edellisessä raskaudessa sanottaneen, että nopeampi syke olis pojan ja hitaampi tytön... mutta en muista missä se raja meni... Se oli meidän neuvolantädin sanomana... Hällä on ittellään molemmat syntyneet tässä ihan muutamien vuosien sisällä (muistaakseni vanhin on 3 tai 4 v).... Eihän noikaan tietty välttämättä kaikkien kohdalla pidä paikkaansa, mutta mitä nyt vertailin noita neuvolakortteja, niin nyt on matalammat sykkeet olleet joka mittauksella...
Jaahas... josko jatkais Ratulan kattelua... On noi duudsonit hieman kahjoja :kieh: :kieh: