Hienoa lauantaita kaikille!! :flower:
Ja huhhuh, nyt sain kahlattua tekstit menneen viikon ajalta, olipa tullut tekstiä ja enimmäkseen hyvä uutisia. Hienoa! :flower: Kaikille tarvitseville isot :hug:
valdemaria :'( :flower: :flower: Paljon voimia ja :hug: sinulle ja perheellesi!
solmussa Voimia testitulosten odotukseen! Toivottavasti tulevat pian!!
MannaHari Voi, paljon paljon onnea!!! Ihanaa!! :flower: :heart: :flower:
Olen siis kotona taas ihanan loman jälkeen. Tosin meillekin tuli huolestuttavia uutisia
Toisessa veriseulassa tuli korkea riski kromosomihäiriölle
1:182. Sen takia olin tänään lääkärissä ja tehtiin lv-testi. Nyt pelottaa kauheasti, miten tässä käy, aika tummat on ajatukset tällä hetkellä. Vaikka juttelu lääkärin kanssa oli optimistinen ja mieskin on todella optimistinen, niin mä olen luonteeltani pessimistinen, joten nyt on tiedossa tähän asti elämäni pisin 3 viikkoa
Tosin, alustavat tulokset voi tulla jo viikon sisällä.
Samalla tehtiin ultra, ja sen mukaan kaikki hyvin, vaikkei niin tarkkaan katsottukaan. Rakenneuä on 24.10. Pikkuinen siellä makaili rauhassa ja imeskeli peukkua, ja veikkaukseksi tuli poika :heart:
Nyt kuitenkin siis hyvin pelonsekaiset tuntemukset... Kovasti olen odottanut, että alkaisin tuntemaan pikkuisen liikkeet, mutta nyt toivon, etten tuntisi ennen kuin testitulokset tulee. Kun kerran olen lukenut, että ekakertalaiset eivät välttämättä tunne mitään ennen rvkoa 22. Ja kun aihe lv-punktioon tuli näin myöhään, huolestuttaa vielä enemmän.
Mutta,
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!
Minna ja pikkuhelmi 19+0