Joo ei se vuoto vaarallista ole. Ekassa raskaudessa tuli melkein viikon rv6+, sillon kaikki oli hyvin vaikka alkuun huolestuttikin. Niin saa nähdä ekassa raskudessa tunsin ekat liikkeet joskus rv14-15 ja vatsan päältä tuntui potkut rv 18+1, eli hirmu aikasin:n
Ruskea verihän ei muistaakseni ollut kovin huolestuttavaa, ja onneksi sitä tuli vain vähän. Toi on muuten hauska jos on samassa paikassa, osaat sitten jo odottaa tuntemuksia myöhemmin tietyissä paikoissa mahaa. Mulla oli kaksi edellistä eri puolille kiinnittyneinä ja esikoisesta en tuntenut potkuja juuri lainkaan. Kuopuksesta taas tunsin jo tosi varhain ja sehän asuikin siellä ihan eri tavalla kuin siskonsa! Ai mitä nostalgiaa muistella niitä aikoja!
Ja oon itsekin ollut ihan yllättynyt, että kylläpäs täällä nyt ultrataan! Mutta en valita. Ensimmäinen ultra oli kai, että voidaan määrittää kesto, kun mulla ei ollut hajuakaan. Ja tää toinen kai on siksi, kun ekassa ei näkynyt kuin möykky ja sitten se kierukkakin poistettiin, niin katsotaan että mitä viikossa tapahtuu. Ainakin kokee olevansa hyvässä hoidossa, jos ei ihan tätä suunnitellutkaan. Mutta kyllä mä alan olla jo salaa tosi innostunut koko jutusta! Miehelle ei uskalla kauheasti hehkuttaa, se on vielä sokkitilassa, mutta kyllä sekin sitten innostuu jos päästään potkuihin asti.
No varmasti! Hirmu hyvin sinusta nyt huolehditaan