Kyllä varmasti on ollu shokki itselle vuosien lapsettomuuden ja nyt sekundäärisen lapsettomuuden jälkeen oli ihan todella sekavat fiilikset kun plussa tuli ja todella iso pelko nyt että kesken meni..Täällä olisi yksi plussannut lisää. Raskaus tuli vähän yllätyksenä, kun meillä on kierukka ehkäisyvälineenä. No, sehän olikin sitten luotettava kapistus! Aloin ihmetellä kun nännit oli kosketusarat ja naama kukki, mutten tietenkään osannut päätellä siitä mitään, koska edellisillä kerroilla olen voinut huonosti jo ennen menkkojen poisjäämistä. Plus että raskauden ei pitänyt olla mahdollista. Kun aloin sitten miettiä, että koskahan mulla viimeksi oli menkat, enkä muistanut, ne varasi mulle terveyskeskuksesta ultran, missä määritellään raskauden kesto. Vahva veikkaus on, että maaliskuun puoleenväliin tämä menee, koska digitesti näytti joitain päiviä sitten 2-3vkoa. Sinne fb-ryhmään voisin laittaa liittymispyyntöä kunhan nyt saadaan varmuus siitä, että siellä kohdussa joku todellakin kasvaa, koska kyllähän tässä toisten tsemppiä hieman kaipaa. Oltiin täysin asennoituneita siihen, ettei meille enää tule enempää lapsia ja olo on lähinnä hämmentynyt. Voitte varmasti kuvitella miltä tuntuu pissata tikkuun odottaen yhtä viivaa ja luottaen, että epäsäännöllinen kierto on taas vain venynyt, ja sitten siihen lätkähtääkin kaksi vahvaa punaista muutamassa sekunnissa
Onpa surullista! Kuinka alussa siis olitkaan? Paljon paljon voimia!Diagnoosi tänään gyneltä keskeytynyt Keskenmeno
6+6 Olis tänään ollu viikotOnpa surullista! Kuinka alussa siis olitkaan? Paljon paljon voimia!
Voi kamalaa pahoittelut, voimia6+6 Olis tänään ollu viikot
Lähete yliopistolliseen sairaalaan vetämässä jos ei ite tyhjene niin sit lääkkeellinen tyhjennys
Oho no on varmasti ollut aikamoinen ylläriTäällä olisi yksi plussannut lisää. Raskaus tuli vähän yllätyksenä, kun meillä on kierukka ehkäisyvälineenä. No, sehän olikin sitten luotettava kapistus! Aloin ihmetellä kun nännit oli kosketusarat ja naama kukki, mutten tietenkään osannut päätellä siitä mitään, koska edellisillä kerroilla olen voinut huonosti jo ennen menkkojen poisjäämistä. Plus että raskauden ei pitänyt olla mahdollista. Kun aloin sitten miettiä, että koskahan mulla viimeksi oli menkat, enkä muistanut, ne varasi mulle terveyskeskuksesta ultran, missä määritellään raskauden kesto. Vahva veikkaus on, että maaliskuun puoleenväliin tämä menee, koska digitesti näytti joitain päiviä sitten 2-3vkoa. Sinne fb-ryhmään voisin laittaa liittymispyyntöä kunhan nyt saadaan varmuus siitä, että siellä kohdussa joku todellakin kasvaa, koska kyllähän tässä toisten tsemppiä hieman kaipaa. Oltiin täysin asennoituneita siihen, ettei meille enää tule enempää lapsia ja olo on lähinnä hämmentynyt. Voitte varmasti kuvitella miltä tuntuu pissata tikkuun odottaen yhtä viivaa ja luottaen, että epäsäännöllinen kierto on taas vain venynyt, ja sitten siihen lätkähtääkin kaksi vahvaa punaista muutamassa sekunnissa
KiitosJonsku88, oon tosi pahoillani. Varsinkin lapsettomuuden jälkeen se tuntuu todella pahalta.. Mäkin aikoinaan sain odottamalla odottaa esikoista ja muistan miten kamalaa pelkästään menkkojen alkaminen oli, saati sitten, että olisi ehtinyt jo iloitsemaan. Paljon voimia!
Toivottavasti kierukan poistosta ei aiheudu mitään pahaaLääkärissä käyty ja ilmeisesti tässä olis 6. viikko meneillään. Ultrassa ei näkynyt kuin pieni kohouma kohdussa, mutta toisaalta ei edes tiedetty mitä pitäisi näkyä. Hcg oli yli 6000. Kierukka otettiin pois, vaikka se oli ehkä vähän isompi riski kuin sen sinne jättäminen. Pääteltiin lääkärin kanssa että on parempi ottaa riski heti tähän alkuun kuin jättää sitä sinne jatkamaan riskinä olemista. Nopean googlaamisen jälkeen olisi nyt 25% todennäköisyys keskenmenoon, mutta kaipa tässä on ylipäätään otettava se ajattelutapa, että tapahtuu mitä tapahtuu. Jotenkin tuntuu, että tämä tapaus on vain päättänyt tulla. Ja jos ei, niin ainakin tämä selvitti meille asioita perhekoosta.
Kiitos. Mä luulen että pahin riski meni jo, koska siitä on nyt pari päivää, ja mitään ei ole tapahtunut. Kävin eilen jo salillakin normaalisti ja lähinnä sielläkin sattui vain kaikki se mahassa oleva ilma. Unohdin jo, miten epäeroottista raskaana oleminen on! Mutta kuten lääkärikin sen selitti, niin möykky oli kohdun yläreunassa ja kierukka aivan suulla, niin todennäköisyydet siihen, että poisto aiheuttaisi mitään, ovat pienet. Mutta viikon päästä ollaan viisaampia, kun on kontrolliultra.Toivottavasti kierukan poistosta ei aiheudu mitään pahaa
Hyvä! Ihanaa kun pääset näin aikasessa vaiheessa jo ultriin toivottavasti kaikki on hyvin ja pikkuisen sykekin näkyisi ruudullaKiitos. Mä luulen että pahin riski meni jo, koska siitä on nyt pari päivää, ja mitään ei ole tapahtunut. Kävin eilen jo salillakin normaalisti ja lähinnä sielläkin sattui vain kaikki se mahassa oleva ilma. Unohdin jo, miten epäeroottista raskaana oleminen on! Mutta kuten lääkärikin sen selitti, niin möykky oli kohdun yläreunassa ja kierukka aivan suulla, niin todennäköisyydet siihen, että poisto aiheuttaisi mitään, ovat pienet. Mutta viikon päästä ollaan viisaampia, kun on kontrolliultra.
:nHyvä! Ihanaa kun pääset näin aikasessa vaiheessa jo ultriin toivottavasti kaikki on hyvin ja pikkuisen sykekin näkyisi ruudulla
Mulla on vissiin taas kiinnittynyt oikealle puolelle niinkuin ekassakin raskaudessa. Välillä on vatsakramppeja ja toispuoleista kipuilua. Tiistaina tuli vähän ruskeeta verta, mutta onneks nyt ei ole enää tullu!