Onkohan facebok-ryhmää tehty jo maaliskuisille 2019? Onko jollain tietoa?
Mulla ei ole ainakaan tietoa ryhmästä. Voihan joku meistä sellaisen vaikka perustaakin.Onkohan facebok-ryhmää tehty jo maaliskuisille 2019? Onko jollain tietoa?
Onkohan facebok-ryhmää tehty jo maaliskuisille 2019? Onko jollain tietoa?
Mulla ei ole ainakaan tietoa ryhmästä. Voihan joku meistä sellaisen vaikka perustaakin.Onkohan facebok-ryhmää tehty jo maaliskuisille 2019? Onko jollain tietoa?
Ihanan aikaisin!!! EpistäVarasin neuvolan 12.7
Kyl on paljo huojentuneempi olo tuon 2+ jälkeen
Itselle ei ole tehty sektiota. Itsellä myös tuo avautumisvaihe kesti suht kauan, synnytys kokonaisuudessaan noin 19 h vesien menosta laskien. Muutoinkin synnytys käynnistettiin viikoilla 42 ja esikoinen syntyi 42+2. Odottavan aika oli siis todella pitkäTervetuloa uusille!
Mä oon vielä kahden vaiheilla faceryhmän suhteen luulen että tää anonyymi vaihtoehto on kuitenkin enemmän mun juttu
Mä kävin neuvolassa viime viikolla, terkka halusi ottaa mut ennen hänen kesälomaa että saatiin jutut alulle. Kiva että on sama terkka kuin esikoisellakin, ehkä vähän helpompi jutella asioista kun on tuttu
On tää odottaminen vaikeeta luulis että aika menis nopeasti kun on työt ja yksi erittäin omatahtoinen termiitti, mutta kyllä kuluu päivät hitaasti.
Onko täällä muita joilla on sektio takana? Esikoinen syntyi sektiolla pitkittyneen avautumisvaiheen ja tarjontavirheen takia, ja nyt tuntuu paljon enemmän kipuilua (kasvukipuja?) kuin esikoisen odottamisen aikana. On siis lieviä onneksi, mutta selvästi kipeämpää tekee tai sitten aika on kullannut muistot
Muuten olo on kyllä ihan hyvä, väsyttää tietysti ja kuvottaa jos syö huonosti mutta mä oon ihan tyytyväinen, tulee paljon todellisempi olo tästä raskaudesta
@SiSi90 saanko udella miksi sulla on hCg-kontrolli?
Mukavaa päivää kaikille!
Voihan se näyttää parin päivän päästä. Niinku mullaki ooks laskenu menkoista vai oviksesta?Äh tein sen digitestin ja näytti 2-3!!! Senhän pitäis olla jo selvästi 3+
En tiiä tasantarkkaan millon oli ovis. Menkoista siis laskenut. Vitsit mua alko ahdistaa ihan hulluna, olin ihan varma et nyt jo 3+Voihan se näyttää parin päivän päästä. Niinku mullaki ooks laskenu menkoista vai oviksesta?
Sullakin varmaan vaan nousee nuo hcg arvot hitaasti niinkuin mulla.En tiiä tasantarkkaan millon oli ovis. Menkoista siis laskenut. Vitsit mua alko ahdistaa ihan hulluna, olin ihan varma et nyt jo 3+
Toivotaan. Huomen en pääse tekemään, ni torstaina testaan. Toivottavast on jo 3+. Pelottaa.Sullakin varmaan vaan nousee nuo hcg arvot hitaasti niinkuin mulla.