LisättyMiut voi kyllä lisätä listalle. <3
Täytyykin käydä kurkkaamassa noi , kiitti vinkistäMeillä eka neuvola 24.7 ja varhaisultra + lääkärin tarkastus 26.7
Ainaki Perhe-Arte on Helsingissä ja Lahdessa, siellä aika edullista käydä kätilön tekemässä varhaisultrassa tai 4Dssä
Moi uusille
@Lilja<3 olen @SiSi90 kanssa samoilla linjoilla siitä, että kunnon esileikit vaan alkuun. Mikäli juuri tuo valkovuoto häiritsee niin ei itsellä ainakaan koko raskautta ole ollut runsasta valkovuotoa, ei itseasiassa tälläkään hetkellä. Miehesi tulee vielä synnytyssalissa näkemään yhtä sun toista joten rohkeasti vain kertomaan miehellesi tästä raskausoireesta. Itsellä on kanssa näin alkuraskaudessa ollut haluton kausi osaksi senkin vuoksi että olo on kuin turvonnella pallolla, ei siis kovinkaan hehkeä olo.Kysyisin kuinka peittojen heiluttelu näin plussan jälkeen sujuu? Ku tosiaan ekaa kertaa tai no toista ku eka meni kasi viikol kesken. Eli ongelma on se ku on toodella runsasta valkovuodon tuotantoa. Mitenkä tän kans pystyy elään tai siis harrastaan, en oikein piittaa et mies katsoo tai oikee muutakaan tekee siihen suuntaan.. edellises mun ei tehny olleskaan mieli harrastaa ees mitää ja ny en oikee kehtaa vaikka haluaisinki ja nuo limakalvot ottaa tosi herkästi itteensä vaikka käyttäis liukkariakin sori on vähä sekava kirjotus
Mä huomasin että joku oli laittanut viestiä, mutta kun tulin tänne katsomaan niin se oli hävinnytTervetuloa @diamantine !
Pääsetkö julkiselle puolelle ultraan?
Näkikö tääl kukaan muu sitä kommenttia, mitä (en muista kuka) oli laittanut, et Eva-maria jakaa jtn tietoja Facebookissa? Näin eilen sen viestin mut en kerenny reagoimaan mitenkään.
Itse poltin ennen kun aloin odottamaan esikoista ja lopetin silloin heti kun huomasin olevani raskaana. Onneksi ei ole tullut uudelleen aloitettua raskauksien välissä. Itselläkin aluksi teki kovin mieli, mutta hetki kun odotusaikaa oli kulunut niin koko tupakan haju rupesi etomaan voimakkaasti.Hitsi houkuttelis ostaa toi digi mut ei perhana raaskis ihanaa ku sait 3+ @Lilja<3
Onks täällä kukaan muu tupakoinu? Lopetin heti ekaan plussaan, ja siis oikeesti ihan ihme ku NYT on alkanu tekee ihan törkeenään mieli. En todella meinaa sytyttää mut ihmetyttää