Mekin ekassa raskaudessa saatiin tavaroita sieltä ja täältä ja anoppi ja mun äiti kilpaa osteli tarvittavia tavaroita. Noh, toista se oli toisella kertaa . Oli vissiin uutuudenviehätys lapsenlapsesta karissut. Ja enpä usko, että nyt kolmannellakaan kertaa jaksaa enää sukulaisia kiinnostaa . Meillä on aika rajallisesti säilytystilaa ja oon välissä aina hankkiutunut suurimmasta osasta vauvatavaraa eroon, etenkin nyt, kun ei pitänyt välttämättä ees tulla lisää lapsia enää. Vaunut varastettiin viime vuonna rapusta, niin nyt tarvii sellaisetkin jostain keksiä. Oon miettinyt jotain, mihin sais sisaristuimen, kun tuo 2v on sen verran holtiton haahuilija, että en tiiä tuleeko meidän liikkumisesta mitään, jos hän itse kävelee sitten .
Kovasti odottelen, että liikkeet alkaisi tuntua. Välillä luulenkin tuntevani, mut en sit kuitenkaan oo varma, että liekö jotain ilmavaivoja kuitenkin ne
lloyd + otus 14+2
Kovasti odottelen, että liikkeet alkaisi tuntua. Välillä luulenkin tuntevani, mut en sit kuitenkaan oo varma, että liekö jotain ilmavaivoja kuitenkin ne
lloyd + otus 14+2