Moi! Mukava lukea kaikkien kuulumisia, omat kirjoittelut jääneet vähän vähiin kun ollut koulun kanssa kiirettä ja vähän taas uutta vaivaa raskauden tiimoilta ettei turhan helpoksi menisi.
@anni00 Mukava kuulla, että siellä fiilikset parantuneet vanhemmille kertomisen myötä! Hyvä että pikkuhiljaa koko vauvasta voi olla iloisin ja innostunein mielin.
@marjutan Onpa ikävää, että teillä ei siellä ole synnytyksen ajaksi esikoiselle välttämättä hoitajaa. En oikein osaa neuvoa antaa - itse esikoista odottavana - mutta lähetän paljon tsemppejä että mies jotenkin pääsisi mukaan synnytykseen.
Hankinnoista... Meillä ei ole vielä yhtikäs mitään hommattuna, ei edes yhtä vauvan sukkaparia.
Mies haluaisi kovasti jättää hankinnat tuonne vuodenvaihteeseen (mikä on ihan järkevää, koska joulu ja veronpalautukset) joten olen sitten itsekin malttanut mieleni ja hyvin vähän olen edes netistä selaillut. On kuitenkin ihana lukea miten täällä keskustelussa on jo hankinnoista puhetta. Tajuaa paremmin, että enää ei ollakkaan ihan alkumetreillä.
Tosiaan mun vanhemmat aikoi kustantaa vaunut/rattaat, joten ehkä niitä voisi pikkuhiljaa rueta miettimään millaiset meille olisi passelit. Vaatteita kyllä ajattelin tässä lähiaikoina alkaa pikkuhiljaa ostelemaan.
Tosiaan mullahan sitten on alkanut tämmöinen mukava pissatulehduskierre ja ei tosiaan ole se oireeton versio.
Jo kaksi pissatulehdusta ollut lyhyen ajan sisään ja olen kyllä varma että vieläkin tulee. Pissatulehduksen kaveriksi sain sitten erittäin kutisevan hiivatulehduksen ja melkein tekisi mieli sanoa että ottaisi mieluumin sen alkuraskauden jatkuvan oksentamisen kuin nämä tympeät intiimivaivat.
Täytyy toivoa, että tämä tosiaan on vain raskauden aikainen ongelma ja häviää viimeistään kun pienokainen syntyy. Neuvolasta onneksi sanottiin, että tämmösen oireellisen pissatulehduksen uusiutuessa jatkuvasti voidaan harkita estolääkitystä. Saapa nähdä.
Siitäpä tulikin mieleeni, että ensi viikolla olisi neuvola, jospa sieltä saisi sitten ajan sinne rakenneultraan.
Tulipas paljon asiaa.. Mukavaa uutta viikkoa kaikille!
Suikku + pieni 15+0