Hei pitkästä aikaa!
En muista koska olisin viimeksi kirjoitellut,joten voi tulla samaakin asiaa,antakaa anteeksi :-D
Nt-ultrassa kaikki hyvin,lasketun ajan saisi minulle
muuttaa 8.3
Viikonloppuna kerrottiin osalle lähimmäisiä tämä shokki-ilouutinen.
Omat lapset oli hämillään,mutta onnellisia.
Porukkaei vaan voi enää odottaa meiltä tällaisia uutisia,siksi ne on olleet kaikki huuöi pyöreänä ja mun isä luuli ensin että huijaan
Kaikki kuitenkin iloisia. Ja miksei olisi. Jännitti kyllä ihan hirveesti kertoa.
Eilen olin neuvolassa,syke 145 löytyi
Oliskohan tyttö vai poika?
itse en oo vielä saanu omalla dopplerilla kuulumaan,ilmeisesti mulla Istukka etuseinämässä ja se hankaloittaa asiaa..
Mutta,viime yönä piti sitte säikähtää oikein urakalla! Kävin yöllä pissalla ja huomasin että verta tuli pissan mukana! Kirkasta sellaista. No siinä paniikissa itkin ja herätin miehen jne. Ei mennyt kauaa kun pissatti taas ja sitten olikin ihan kirkasta pissaa. Kummallista. Aamulla jäi vaan tuhrua paperiin eikä sen kummemmin vuotanut. Kävin tarkistuttamassa asian ja kaikki on hyvin. Kohtu oli ok ja ultrassa vaavi liikkua vaikka sykettä ei nähnytkään. Mutta eipä se liikkuisi muuten
Pissanäytettä ottaessani,oli housuihun tullut reilun kahden euron kolikon kokoinen verihyytymä
Eli se oli ilmeisesti vuodon aiheuttaja. Luojan kiitos huomasin sen vasta ultran jälkeen! En tiedä mikä oli,ruskuaispussi vai hematooma vai mikä. Onko muilla ollu vastaavaa?
Vaikka sitä kuinka tietää että alkuraskauden vuodot on normaaleja niin kyllä se vain säikäyttää kun omalle kohdalle sattuu! Ja typerästi tulee ajateltua heti sitä pahinta.
Sain tämän päivän sairaslomaa,varmaan stressin vuoksi että saan levätä.
Anteeksi tästä tuli aikamoinen romaani...
EveningStar* ja salamatkustaja 14+0