@Onni ja Unelma onnea hyvistä rakenneultrakuulumisista! Ihanaa, että kaikki oli hyvin. Ja mulla kävi vähän samalla lailla kun sulla talvitakin kanssa. Lähdin eilen lenkille ja pitkästä aikaa ajattelin vetää ihan ulkohousut jalkaan, kun pakkasta kuitenkin oli. No, eihän ne housut (joita olen vuodesta toiseen käyttänyt) menneet ollenkaan kiinni, jäi vetoketju puoleen väliin.

Lähdin niillä housuilla kuitenkin, oli pidemmän mallinen takki niin ei kukaan nähnyt että sepalukset on auki.
@Edith_87 Hui, tsemppiä ultraan! Muakin jännittää sun puolesta.
Meillä ultra huomenna... Vähän hassua, että viikonloppuna, mutta pääseepähän ainakin mies varmuudella mukaan eikä tarvi ottaa töistä vapaata. Meidän kunnassa ei ultralaitteita tällä hetkellä ole niin ultraan mennään naapurikaupunkiin Terveystaloon. Ilmeisesti siellä tehdään viikonloppuisinkin noita juttuja.
Miten teillä muilla
hankinnat etenee? Musta tuntuu, että ollaan ihan jälkijunassa kaikista kun tällä hetkellä hankintoja on tehty niinkin runsaasti kuin 3 bodyn verran.

Meillä ei ole täällä kauheasti tilaa niin ajateltiin "isommat" hankinnat jättää ainakin tuonne joulun yli. Toki ollaan katseltu valmiiksi, mitä hommataan. Rattaat+kaukalo+telakka olisi tarkoitus hommata uutena, muuten voi olla vaikka kaikki käytettynä jos sattuu löytymään. Pinnasänky saadaan kaveriperheeltä. Noh, jospa sitä tässä pikkuhiljaa saisi kamppeet kasaan. Miehelle annoin takarajaksi, että rv34 mennessä pitää olla kaikki valmiina (ite oon nimittäin syntynyt rv35 ja pelottaa jos oma lapsi haluaa yhtä äkkiä maailmaan

)
Suikku + pieni 20+4