@Hilkku81 Onnittelut pienokaisesta! Näin sitä alkaa vauvoja tupsahtelemaan tähän ryhmään
Ja voi te kaikki ihanat, jotka kehoititte olemaan murehtimatta raskauskiloja. Tottahan se on, että itse en oo kauheasti voinu esim turvotukseen vaikuttaa ja pitää vaan luottaa siihen, että kyllä ne sitten karisee ajan kanssa. Jotenkin nyt oon vaan alkanut kammoamaan koko punnitusta, toivottavasti ei tarvi enää montaa kertaa käydä terkkarin syynissä
Mulla on taas vaihtunut oma terkkarikin, tai oon joutunut käymään sijaisella ja tuntuu etten saa noista käynneistä mitään irti. Otetaan vaan mittaukset ja pintapuoliset kuulumiset. Ei oo mitään puhetta ollut esim lähestyvästä synnytyksestä ja itsellä on pitänyt selvittää kaikki.
Vauvan kotiinlähtövaatteet on kans mietityttänyt, pitää varmaan varautua vielä yhdellä välikerroksella, vaikka tuo meidän kaukalopussi on kyllä superlämmin. Oma äitini aikoi neuloa villapuvun pienelle, mutta se on vissiin vielä kesken, olisin mielelläni sen laittanut normibodyn ja pöksyjen päälle, nallehaalarin alle. On minulla itseni vanha vauvan villa-asu myös mutta en tiedä onko se liian iso vastasyntyneelle
sitten on pari fleecehaalaria.. pitää varmaan pakata tyyliin kaikki versiot ja sitten sään ja vauvan koon mukaan pukea
Omat kotiutumisvaatteet on helppo nakki onneksi, colleget päälle ja avot. Onko kellään muuten aikomus hommata jonkinlaista
tukivyötä synnytyksen jälkeen pidettäväksi?
@Julyah voih ei käy kateeksi tuommoinen välimatka. Itse olisin varmaan aivan hepakassa, nyt on meillä paljon helpompaa kun on vasta eka lapsi tulossa ja ainoat hoitajantarvitsijat on nuo kaksi karvaturrea. Toista se sitten kun pitää huolehtia vanhemmille muksuille hoitaja ja varsinkin jos lähtö tuleekin yllättäen
Toivottavasti saatte mummin paikalle hyvissä ajoin, niin ei tarvitsisi sitä stressata
@Villavarvas ja
@Suikku1 täällä kans hep, alkaa kaikki vaatteet jäädä turhan nafteiksi vatsan kohdalta
Nyt varsinkin kun pakkaset paukkuu ja tarvii paksumpia kerroksia takin alle, ei enää edes miehen toppatakki meinaa riittää. Miehen toppahousuja oon käyttänyt jo pari kk ja niitäkin toki vetskarit ja napit auki
Täällä ollaan nyt virallisesti täysiaikaisia ja toisaalta haluttaisi vielä nauttia tästä merimursun olotilasta pari viikkoa, mutta toisaalta sitä jo odottaa malttamattomana synnytystä ja vauvaan tutustumista
Supistuksia ei ole ollut minkäänlaisia eikä mainittavaksi asti sukkapuikkovihlaisuja. Vain vauvan laskeutuminen ja pään painaminen alas on ainoita tämmöisiä viimeisten viikkojen kehitysmerkkejä.