Eilen käytiin siellä neuvolassa ja ihan jees meni. Suhtautui hyvin ja asiallisesti eikä tullut mammattelua. En oikeen kokenut saavani irti käynnistä mitään, puolisokin tunsi itsensä ulkopuoliseksi. Kaikki tieto meillä oli jo mitä hän antoi ja käytiin asioita vaan uudestaan läpi.
Ei osannut sanoa juuta tai jaata mun pahoinvointi-/unettomuusongelmiin muuta kuin että sairaslomaa kyllä saa terveysasemalta tarvittaessa. Ei osannut sanoa olisiko turvallista käyttää esim. 1.5 mg melatoniinia täysin mahdottomaan unettomuuteen. Ei kysellyt itse esim. että onko jotain poikkeavaa ollut esim. vatsakipuja tai vuotelua tai muuta. Puolet ajasta etsittiin sikiön sydänääniä ja sitten hoitaja myös vastaili päivystyspuhelimeen ja omakin puhelin soi kerran. Unohti antaa meille voimavarakaavakkeet mukaan. En tiedä oliko palannut juuri kesälomalta kun vaikutti hieman hajamieliseltä
Toivon että ensi kerroilla saan jotain irti, kun pissatikku-, paino-, verenpaineseurannan voisin hoitaa hyvin kotonakin ja soittaa ajan jos tulee jotain poikkeavaa. Sovittiin että voinkin itse painon ja verenpaineen kotona mitata ja laittaa korttiin ylös.
Olin onneksi ladannut jo voimavarakaavakkeet valmiiksi koneelle joten se oli ok ja ensi viikolle varattu labrat. Odotellaan nyt sitten ultra-aikaa postitse. Saatiin myös seuraava aika hoitajalle ja lääkäriaika myös joita ootella.
Tietenkin sitten eilen yöllä yövuoron aikana oli jomotusvihlontaa ja ihan kuin yhdessä vaiheessa toinen puoli kohdunkaulasta olisi lyhentynyt ja tuli rusehtavaa vuotoa runsaammin. Pahoinvointi meinasi alkaa heti kun koneen käynnistin, säädin sitten näyttöjen kirkkautta ja tuntui auttavan ongelmaan ja yövuoro meni yllättävän hyvin, mitä nyt torkahdin tauolla sohvalla hetkeksi xD Kuuden tunnin unilla taas tänään yöhön.