Kirjottelin tuonne aiempaan ketjuun muutama viikko sitten ja oon käynyt lukemassa keskustelua aina silloin tällöin. Minäkin saattaisin liittyä uuteen facebook-ryhmään nt-ultran jälkeen, kiva jos sellainen perustetaan!
Mulla alkaa vähätkin oireet vähentyä ja kummasti se taas nostaa huolta, vaikka viikko sitten käytiin yksityisellä toteamassa, että kaikki on hyvin. Rintojen arkuus ja turvotus, satunnainen kuvotus ja väsymys taitavat olla ainoat oireet, mitä on jäljellä ja ne otan ilomielin vastaan. Esikoisen kanssa en osannut hermoilla, mutta tämän raskauden kanssa senkin edestä. Täytyy vaan toivoa ja luottaa, että kaikki menee hyvin ja parin viikon päästä ultrassa sydän sykkii edelleen. Voin vain kuvitella, kuinka huolissanne olette te, joilla on vuotoja ja kipuja! Tsemppiä kaikille!!
Mun mies on jo vähän hermona tähän mun stressaamiseen, eikä oikein osaa suhtautua huoleen. Hän on ihan superinnoissaan vauvasta ja haluais jo kertoa kaikille, mutta minä jarruttelen ja himmailen, koska en halua sitten joutua kertomaan huonoja uutisia ympäriinsä. Toisaalta on kylllä ihana, että mies on tohkeissaan ja miettii jo makkarin uudelleen järjestystä ja kaikkea Vauva on tosi odotettu ja toivottu ja ehkä tämä on se paikka, jossa minä voin avoimesti yhdessä teidän kanssa jännittää ja miehen kanssa voin sitte sisustella makuuhuonetta
Onko muiden miehet vauhkoina?
Mutkin saa siis lisätä listaan.
Iimaka, la 7.3., 27v, OYS, 2. lapsi