Hei!
Salakavalasti täältä yritän liittyä mukaanne.. ;-)
Kävin läpi kaikki maaliskuisten keskustelut,kyllä niitä olikin! Ihana lukea teidän ajatuksia ja tuntemuksia
Pahoittelut niille joiden odotusaika päättyi ennen aikojaan,se on kamala tunne. :'(
Niin,siis minä olen jo aika vanha näihin touhuihin,mutta iltatähti ilmoitti tulostaan yllättäen
Meillä on jo isot lapset,15 ja 12 joten aikaa on edellisestä raskaudesta jne. Jännittävää tämä on,vaikka kuinka olisi jo kolmas kerta.
Me aikanaan haluttiin tehdä lapsemme nuorena että on sitten aikaa toisillemme,matkustamiseen,omaa aikaa,ystäville aikaa jne. Kolmas lapsi oli aina haaveissa,mutta keskeytyneen keskenmenon jälkeen about 8 vuotta sitten vähän niinkuin luovutettiin koko asian suhteen ja päätettiin jatkaa ehkäisyä. Sen jälkeen on ollu avioliitossakin töyssyjä ja asia jäi. Oon syöny minipillereitä aina silloin kun muistan tuosta lähtien ja olen ollut siinä uskossa että meille ei enää lasta luoja suo.
No,mitä vielä. Pari-kolme viikkoa sitten kärsin kauheasta väsymyksestä ja viime viikolla tuli pahoinvointia,sitten vasta tajusin! Mä voinki olla raskaana,apua! Eihän mulla oo ollut menkkojakaan heinäkuulla! (kierto tosi epäsäännöllinen joten ne ei joka kk tuu,siksi en kiinnittänyt huomiota siihen) Ristiriitaiset fiilikset oli viikonlopun ajan,koska oli tosiaan asennoiduttu elämään näin.
Maanantai-aamuna sitten niin voimakas plussa ettei mitään epäilystäkään
Aikamoinen ylläri,mutta ihana ja positiivinen sellainen! Mies otti uutisen yllättävän iloisesti,ajattelin ensin että hän suhtautuu asiaan negatiivisemmin. Ihanaa! Siis,niiin ihanaa!
Soitin heti ma neuvolaan ja kerroin tilanteen,pääsin heti käymään ja varmistamaan että siellä joku asustelee. Ja asustelihan siellä,pieni sydän pamppaili
Laskettu aika olisi menkkojen perusteella 7.3
Eli tuli meikäläiselle nyt vähä lyhyempi odotus
Perjantaina sitten eka varsinainen neuvolakäynti,pääsen varmaan näkemään papusen uudelleen <3
Toivottavasti saitte selvää mun sepustuksista,kun tuli tekstiä niinku Runebergiltä