Kaupunkilaistyttö
Anoppini on kyllä avulias ja mukava ihminen, mutta välillä saa minut raivonpartaalle. Hän tuo 1 vuotiaallekkin ison pussin karkkia ja pullia ja piirakoitaan talon täyteen. Sitten hän alkaa siivota lasten kaappeja, kirjahyllyn alusia ja sängyn alusia ja laittaa kaikki niin kuin heillä laitetaan. Hän moralisoi rahankäyttöämme ja elintapojamme. Kuulemma liian tuhlailevaista ja leväperäistä hommaa. Elämme totaalisesti eri maailmassa. Anoppi puhuu kuinka joutui aina säästämään ja kituuttamaan. Itse olen varakkaasta perheestä ja tottunut erilaiseen. Matkat ovat tuhlausta ja vaatteet melkein turhia, kampaajalla käynti tuhlausta yms. Lisäksi appeni jatkuvat negatiiviset kommentit kaikesta. Viimeksi kun he kävivät melkein oksennin kun hän koko ajan morkkasi jotai tuntemaani ihmistä tai asiaa mikä oli mennyt pieleen. He tuntuvat olevan katkeria kun ovat asuneet maalla kaiken kurjuuden keskellä. Kaikki heidän tavat ovat kuin 1950-luvulta. Anoppi mm. kuorii appeni perunat ja passaa miestään kuin pikku lasta. Heidän vierailut ovat jo alkaneet rassata minun ja mieheni välejä kun mies ei ymmärrä miksi en ole tyytyväinen kun auttavat. Lapset ovat 6, 4 j a2 vuotiaita, joten työtä on. Kommenteja please!