Maajussi-Tean heilan hermot eivät kestä maatilan arkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten se tea viimeksi törkeesti valehteli sille jukalle ettei ne arton kanssa ole etukäteen tavanneet kun jo vanajanlinnassa se selvisi ainakin katsojille että ne oli ennen tavannut??!! Törkee muija!
Se arto on kuvottava, jotenkin niin ylimielinen, ei mikään mukava ja leppoisa, jukka on paljon parempi, mutta en kyllä enää tolle tealle sitä antais kun on noin pöljä valehtelija ja sinisilmäinen!

Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
jukka parempi!!!!!!!!

Niin oliskin, paljon parempi.

Mä en ole kattonu jaksoakaan, mutta just kävin kattoo kuvat noista tyypeistä, jotta tiiän, minkä näkösistä tyypeistä on puhe. :D

Täytyy sanoa, et on tuo Jukka hiton paljon seksikkäämpi ainakin. :D Ulkonäöllisesti paljon parempi.

Mä voisin perustella tolla, et sopii paremmin tuolle naiselle. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hei!:
Miten se tea viimeksi törkeesti valehteli sille jukalle ettei ne arton kanssa ole etukäteen tavanneet kun jo vanajanlinnassa se selvisi ainakin katsojille että ne oli ennen tavannut??!! Törkee muija!
Se arto on kuvottava, jotenkin niin ylimielinen, ei mikään mukava ja leppoisa, jukka on paljon parempi, mutta en kyllä enää tolle tealle sitä antais kun on noin pöljä valehtelija ja sinisilmäinen!

Mä ainakin käsitin Jukan kysymyksen niin, että ovatko Tea ja Arto tapailleet Vanajanlinnan ja farmiviikon välillä. Ei ollut kysymys mun mielestä siitä olivatko tapailleet ennen Vanajanlinnaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja hei!:

Mä ainakin käsitin Jukan kysymyksen niin, että ovatko Tea ja Arto tapailleet Vanajanlinnan ja farmiviikon välillä. Ei ollut kysymys mun mielestä siitä olivatko tapailleet ennen Vanajanlinnaa.

Mut sitä jukka mun mielestä ennen niitä kahdenkeskisiä treffejä mietti että onkohan niin että niitten romanssi on saanut alkunsa jo ennen kun ohjelmassa...

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Hyvä että valitsi Jukan!! Jukka paljon parempi Tealle! :) Mitenköhän niillä nykyään menee, ovatkohan yhdessä Tea ja Jukka? :)

Mtv3:n sivuilla oli siellä kommenteissa että olisi palannut yhteen Arton kanssa, Jukan kanssa eronneet joulun tienoilla.. :( En tiedä pitääkö sitten paikkaansa.