Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks ihmeessä tarvii kertoo kenet se valitsee?! kiva nyt sitte kattoa enään.
No ei se nyt mitään faktatietoa oo! Täältä taisin joskus lukea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks ihmeessä tarvii kertoo kenet se valitsee?! kiva nyt sitte kattoa enään.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Jos se kerta sit lopulta valitsee jukan, niin miks se sit on alussa niiiiiiin rakastunu artoon jne.?![]()
Koska hän rakastui Artoon mutta huomasi rakastavansa Jukkaa?Alkuperäinen kirjoittaja höh:Jos se kerta sit lopulta valitsee jukan, niin miks se sit on alussa niiiiiiin rakastunu artoon jne.?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:jukka parempi!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks ihmeessä tarvii kertoo kenet se valitsee?! kiva nyt sitte kattoa enään.
Voi kauheaa, nyt meni elämä ihan pilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:Alkuperäinen kirjoittaja juu:jukka parempi!!!!!!!!
Niin oliskin, paljon parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja hei!:Miten se tea viimeksi törkeesti valehteli sille jukalle ettei ne arton kanssa ole etukäteen tavanneet kun jo vanajanlinnassa se selvisi ainakin katsojille että ne oli ennen tavannut??!! Törkee muija!
Se arto on kuvottava, jotenkin niin ylimielinen, ei mikään mukava ja leppoisa, jukka on paljon parempi, mutta en kyllä enää tolle tealle sitä antais kun on noin pöljä valehtelija ja sinisilmäinen!
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja hei!:Miten se tea viimeksi törkeesti valehteli sille jukalle ettei ne arton kanssa ole etukäteen tavanneet kun jo vanajanlinnassa se selvisi ainakin katsojille että ne oli ennen tavannut??!! Törkee muija!
Se arto on kuvottava, jotenkin niin ylimielinen, ei mikään mukava ja leppoisa, jukka on paljon parempi, mutta en kyllä enää tolle tealle sitä antais kun on noin pöljä valehtelija ja sinisilmäinen!
Mä ainakin käsitin Jukan kysymyksen niin, että ovatko Tea ja Arto tapailleet Vanajanlinnan ja farmiviikon välillä. Ei ollut kysymys mun mielestä siitä olivatko tapailleet ennen Vanajanlinnaa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Hyvä että valitsi Jukan!! Jukka paljon parempi Tealle!Mitenköhän niillä nykyään menee, ovatkohan yhdessä Tea ja Jukka?
![]()