Maajussi-Tean heilan hermot eivät kestä maatilan arkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
MTV3:n Maajussille morsian -ohjelmassa maatilan arki yllättää Tean heilan.

Perjantain 26.3. jaksossa maajussit vievät toisen heilansa kahdenkeskisille treffeille. Jukka paneloi maajussitar-Tean keittiön, kun nainen on Arton kanssa treffeillä.

Maajussittaren tilalla kolmantena pyöränä oleva Jukka ihmettelee Arton käytöstä. Mustasukkaisuus on saanut miehestä otteen, eivätkä maatilan työtkään oikein enää maistu.

- Arto on ollut todella tiukkana. Tiuskii ja tuhisee, Tean toinen heila Jukka miettii töiden lomassa.

Artoon syvästi ihastunut maajussitar katsoo kuitenkin miehen käytöstä läpi sormien.

- Arton kanssa meidän on todella helppo puhua ja tulemme hyvin toimeen. Olemme ehkä jollain tavalla sielunkumppaneita. En ole tällaista tuntenut kymmeneen vuoteen, Tea hehkuttaa.

MAAJUSSILLE MORSIAN perjantaina 26.3. kello 20 MTV3-kanavalla.

(MTV3)

Mä en tajua miks ihmeessä se Jukka edes on siellä, jos se Tea kerta on niin rakastunut siihen Artoon. Ilmasena työvoimana?
Kyllä mä olisin lähteny käveleen siinä vaiheessa kun olis käynyt ilmi että toiset on jo pari.

Alkuperäinen kirjoittaja Sprite:
Mä en tajua miks ihmeessä se Jukka edes on siellä, jos se Tea kerta on niin rakastunut siihen Artoon. Ilmasena työvoimana?
Kyllä mä olisin lähteny käveleen siinä vaiheessa kun olis käynyt ilmi että toiset on jo pari.

Mut mä veikkaan että siinä on joku sopimus että siellä on se tietty aika oltava.

Oli se siltä Tealta aika noloo ottaa sinne tilalle noi kaks äijää ku on ollu lääpällään toiseen jo alusta asti. Törkee temppu sille Jukalle. Ois vaa rehellisesti sanonu ettei enää osallistu ohjelmaan ja sillä sipuli!

jos yhtään on ihmistuntemusta niin tuo Jukka luonteen perusteella pärjäisi paremmin tilan isäntänä. Se Arto on liian nössö isännäksi. Jukalla on otetta.

se arto vaikuttaa aika lapselliselta, mustasukkaiselta ja omistushaluiselta näin sivullisen silmin, ja ku tämä valkenee Tealle, saa arto monon kuvan persuuksille. Tea ei toistamiseen sellaiseen suhteeseen lähde.

Siksi kun tuo realitysarja on tuollainen? Ja koska ehkä on vielä mahis päästäkin vetämään välistä?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se arto vaikuttaa aika lapselliselta, mustasukkaiselta ja omistushaluiselta näin sivullisen silmin, ja ku tämä valkenee Tealle, saa arto monon kuvan persuuksille. Tea ei toistamiseen sellaiseen suhteeseen lähde.

Kyllä se lähtee, koska ihminen ei kuitenkaan ole rationaalinen olento, ikävä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:

Mut mä veikkaan että siinä on joku sopimus että siellä on se tietty aika oltava.

No täytyyhän siitä nyt jotenkin päästä irti, ei se palvele katsojiakaan jos toinen siellä vaan tekee töitä kun toiset on niin lääpällään.
Tai sitten se tosiaan pelataan niin että Tea valitseekin sen Jukan.
Johan se Arto alkaa kiukutteleen..

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Eikös jossain ollu, että lopulta se valitsee Jukan kuitenkin?

näin juuri. tai ainakin näin tiedetään tean kotikonnuilla, itsehän se ei saa puhua noista asioista. mutta eikai se epäselväksi jää, missä ja kenen kanssa yhdessä kulkee...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Eikös jossain ollu, että lopulta se valitsee Jukan kuitenkin?

näin juuri. tai ainakin näin tiedetään tean kotikonnuilla, itsehän se ei saa puhua noista asioista. mutta eikai se epäselväksi jää, missä ja kenen kanssa yhdessä kulkee...

Mie en ainakaa tiiä mittää.. :D

Minusta tuntuu, että se tea on nyt jotenkin "liian rakastunut" siihen artoon eikä näe totuutta ruusunpunaisten lasien läpi, mutta jos ottaa sen, eikä jukkaa, niin ei varmasti kauan sen arton kanssa ole, kun tajuaa millainen se oikeasti on...