Maajussi karkuteillä, mikä tää juttu on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jossain se viuhahti niiden kirjeiden välissä, kun kävivät läpi. Ja munmielestä jostain vielä luin, että oli itseasiassa hakenut kahdelle eri eukolle. Mutta tuosta en ihan sata varma ole, jos se on vaan tullut mun uniin... :l

Alkuperäinen kirjoittaja Hölömö:
Jossain se viuhahti niiden kirjeiden välissä, kun kävivät läpi. Ja munmielestä jostain vielä luin, että oli itseasiassa hakenut kahdelle eri eukolle. Mutta tuosta en ihan sata varma ole, jos se on vaan tullut mun uniin... :l

samaa muistelen, että olis kirjoittanut kahdelle

Alkuperäinen kirjoittaja Hölömö:

ei apua! :laugh: :laugh:

Suomalaisella skandaalilehdistöllä näyttää olevan pula julkkiksista!! Näitä julkkiksia on näin ollen väkisin väännetttävä tuiki keskinkertaisista - mutta korostuneen pätemisentarpeisista - kansalaisista!!! Mitähän esim. Timo Virtanen osaa, mitä ei keskinkertaista huomattavasti lahjattomampi "alle keskiverto Virtanen" osaisi? Suomalaisten - varsinkin naisten - sosiaalisen tirkistelyn halua käytetään sumelematta hyväksi..........lehtien levikin lisäämiseen!! Mitähän pitäisi tehdä, jotta "pääsisi" julkkikseksi?? Ängetä itsensä esim. BB-taloon ja käyttäytyä väkivaltaisesti kaikkia kanssa-asujia kohtaan????! Mikä herkkupala toimittajille.......!!
P.S: Skandaalilehtien toimittajat älykkyystestiin..........!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kalle (vierailija):
P.S: Skandaalilehtien toimittajat älykkyystestiin..........!!!

Jos on kysyntää, niin tavaraa myydään.. Eli ennemmin näiden lehtien (seiska, oho, hymy) ostajat ja tilaajat älyykkystestiin! Tai no, tuskin tarvii, tiedetään jo tulos...

Yhteistyössä