Hyi helvetti:$

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyiv helvetti:$
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna mä arvaan, abortinvastustajat huutelee hyi vanhalle äidille joka tulee raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta mutta haluaa pitää lapsen? :whistle:

Itse varmaan tuossa tilanteessa jo pitäisi jonkin asteisena kohtalon johdatuksena raskautta :) Onnea ja jaksamista tulevalle äidille. Luulosairaaksi syyttäminen on ollut todellakin vastenmielistä toimintaa lääkäriltä.

no kun tekstiä lukee ni luulen tulleen vahingossa raskaaksi koska mainitaan sterilisaatio ja lisäksi ei ole mainintaa siitä että olisi jollain tavalla vielä suunniteltu perheen lisäystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Anna mä arvaan, abortinvastustajat huutelee hyi vanhalle äidille joka tulee raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta mutta haluaa pitää lapsen? :whistle:

Itse varmaan tuossa tilanteessa jo pitäisi jonkin asteisena kohtalon johdatuksena raskautta :) Onnea ja jaksamista tulevalle äidille. Luulosairaaksi syyttäminen on ollut todellakin vastenmielistä toimintaa lääkäriltä.

Katos kun lääkärit sen steriloinnion on tehnyt, nehän ei tee ikinä virheitä niin eivät halua myöntää et nainen olis paksuna sterkasta huolimatta :)

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Niin mikä tossa jutussa on ap: mielestä se hyi helvetti?? Se että lääkäri on pitäny luulotautisena vai?
Juu ja :flower: mun mielestä Liisan raskaus :heart:

Vai tuo pariskunnan ikäeroko se rassaa?!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Niin mikä tossa jutussa on ap: mielestä se hyi helvetti?? Se että lääkäri on pitäny luulotautisena vai?
Juu ja :flower: mun mielestä Liisan raskaus :heart:

Vai tuo pariskunnan ikäeroko se rassaa?!

samaa ihmettelen. ihmiset ovat kovin erilaisia keskenàànja vanhenevat kukin tavallaan. joku elàà keveàsti 98 vuotiaaksi, joku kuolee 60-vuotiaana. siinàpà ajateltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Tämän näköinen on siis Suomen Demi Moore,,jaiks. Onnea vaan pariskunnalle. Mies onkin kivasti keski-ikäinen kun nainen pääsee eläkkeelle. Melkein äippälomalta eläkkeelle, näppärää.

No tuota ei se äitiysloma nyt ihan niiiiin pitkä ole :whistle: kun tuo eläkeikä on siinä 63v kieppeillä :D

Yhteistyössä