Maajussi-Arto raivoaa Tealle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

02.04.2010 07:51

Pitkäperjantain Maajussille morsian -jaksossa tunteet kärjistyvät, kun maajussi-Tean sulhasehdokkaan Arton mustasukkaisuus kuohuu yli äyräiden.

Tilanne saa Tean jaksossa jopa kyyneliin.

Kaksikon välit olivat kireät jo viime jaksossa Arton kiukuttelun vuoksi, mutta tilanne vain pahenee, kun Tea lähtee toisen sulhasehdokkaansa Jukan kanssa ratsastamaan. Tean palatessa ratsastusreissulta vastassa on raivostunut Arto.

- Olen ollut koko illan tippa linssissä. Kun tulin Jukan kanssa takaisin ratsastamasta, Arto alkoi huutaa minulle suoraa kurkkua, että minä olen vain Jukan kanssa ja jätän hänet yksin, murheellinen Tea kertoo ohjelmassa.

Arto alkaa tentata Tealta muun muassa sitä, miksi Tea seisoi mieluummin Jukan lähellä jossakin tilanteessa.

- Arto heitti minulle niin uskomattomia juttuja, että mietin, kuka tuo ihminen oikein on. Olen kuulemma ollut hänelle ilkeä. Se tuntui tosi pahalta, ja kun aloin itkeä, niin hän alkoi vaan huutaa minulle, eikä hänellä ollut mitään sympatioita minua kohtaan, Tea sanoo.

He saavat kuitenkin selvitettyä asiansa niin, että Arto luulee kaiken olevan taas hyvin. Tea on toista mieltä. Hän tirauttaa tilanteen vuoksi muutaman kyyneleenkin, sillä hän haluaisi edelleen valita Arton.

- Arton käytös ahdistaa minua tosi paljon. Joudun varomaan jo, että mitä sanon Artolle, ettei hän loukkaannu minulle. En ole enää ollenkaan oma itseni Arton seurassa.

Perjantain jaksossa nähdään, miten farmiviikon viimeinen ilta kuluu kahden puolisoehdokkaan ja maajussin kesken kaikilla viidellä maatilalla. Kyyneleiltä ei vältytä eräällä toisellakaan maatilalla.

Maajussille morsian MTV3-kanavalla perjantaina klo 20.
Iltasanomat

Mut on siinä Jukassakin jotain puistattavaa :$ Vaan Arto.. ei siitä ois heti alkuun tuommoista uskonut, ihan kipeetä olla noin mustasukkainen kun Tea on kerran jo valintansa tehnyt ja sen Jukallekin kertonut.

Mä en valitsisi tuollaista miestä missään nimessä. Tuollainen ei kuulu hyvään suhteeseen. Mut tietysti jos on vahvat ennakko-odotukset ja jo ihastunut kovasti, niin kai sitä yrittää viimeiseen asti nähdä tilanteissa ja ihmisisssä valoisat puolet, vaikka sivullinen pystyisi antamaan realistisemman arvion toisinaan.

Mä kokisin älyttömän epäkunnioittavana sen, jos mies huutaisi mulle, en voisi olla sellaisen kanssa. Puhumattakaan mustasukkaisuudesta ja muusta tuollaisesta käytöksestä.

Johtunee ehkä siitä, että mieheni ei ole ikinä huutanut mulle, en muista edes onko korottanut ääntään, ei ole mustasukkainenkaan. Asiat puhutaan läpi, kunnioitus muistaen, jos joku vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Arton käytös antaa valitettavasti viitteitä siitä, että pahempaa on tulossa jos Tea päättää hänet valita :/

Peesi tähän. Mun mies sanoi alusta alkaen, että vaikuttaa joltain naistenhakkaajalta ja vittumaiselta tapaukselta koko Arto ja yllättävää kyllä, totuus alkaa paljastua jo kameroiden edessä!

Mua pisti eniten mietityttää toi, että ei tunne mitään sympatiaa, kun toinen itkee. Mun ex oli sellainen ja kyllä mä väitän, että siinä vaiheessa ihminen on tietyllä tasolla omalta tunne-elämältään sairas... :(

mä en ottaisi ehkä kumpaakaan jos tilanne olis tommonen tai sitten jukan ystävyyspohjalta. mut mun mielestä toi kertoo jo siitä ettei kunnioita toista ihisenä jos on valmis toisten aikana tollein läksyttämään ja jäkättämään. Jos jo tässä vaiheessa on tommosta niin ei oo hyvä..

Arton käytös antaa valitettavasti viitteitä siitä, että pahempaa on tulossa jos Tea päättää hänet valita :/

Niinpä....sairaalloisen mustasukkainen mies. Epäluuloinen. Kuvittelee varmasti vaikka mitä. Ei hyvältä näytä jos jo nyt teeveessä kehtaa tollee mesota. Ellei sit ole joku juoni koko ohjelmassa. Mistä sitä tietää millainen käsikirjoitus siinä on. Nyt on kuitenkin niin erilainen ohjelma ollut kuin ennen. mm. ehdokkaat rakastuu toisiinsa eikä omiin jusseihinsa.

Kyllä hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa naisella, jos tuollaisia piirteitä miehessä tulee esiin. :(

Täytyy olla täysin överin mustasukkainen mies sillä jokainen täysijärkinen osaa ja jaksaa 7 vrk:n ajan näyttää parhaimman puolensa ja piilottaa virheensä. Joten tuon miehen täytyy olla sairaalloinen joka ei itse tajua käytöstään. Jos tuollaista tulee esiin telkkarissa niin mitä ihmettä se tekee sit kun kamerat lähtee?

Voi jesta jos Tea valitsee sen niin sillon se kyllä toistaa käytöstään, eikös se ex ole kanssa ahdistelija.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:

Kyllä hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa naisella, jos tuollaisia piirteitä miehessä tulee esiin. :(

No niin pitäisi, mut saapa nyt nähdä miten menee...

Mä en oo missään vaiheessa ymmärtääkään miten se Tea haksahti siihen Artoon alun alkaenkaan, näkeehän siitä ukon olemuksesta jo millainen hermokimppu siellä näennäisesti rauhallisen kuoren alla kytee. Se Jukka on kivan näköinen, lupsakka ja pilke silmäkulmassa, iloinen tyyppi, paljon parempi kuin se Arto kaikin puolin. Ällöttää Arton machoilut "Jos Tamperetta voi kutsua kaupungiksi" ja tuollainen golffari sa amun niskavillat pystyyn :D

Toivon kuitenkin että Tea ottaa vain sen Arton, se Jukka saa sata kertaa paremman naisen kuin Tean ihan ilman hankaluuksia =)

"Sitä saa mitä tilaa" oli aika osuva laulu tossa maajussin lopussa. Arto on ihan itse aiheuttanut omalla käytöksellään sen, ettei Teakaan enää tiedä voiko valita Arton. Kuinkahan tuossa lopulta käy?

Mahtaiskohan Arto tulla toimeen Tean tytönkään kanssa yhtä hyvin kuin Jukka? Varmaan A. haluaisi olla huomion keskipisteenä, ei sellainen lasten kanssa käy.
Jukka on hauska seuramies, tulee varmaan kaiken ikäisten kanssa toimeen. Siinä lopussakin viihdytti koko seurakuntaa.

Yhteistyössä