V
vieras
Vieras
02.04.2010 07:51
Pitkäperjantain Maajussille morsian -jaksossa tunteet kärjistyvät, kun maajussi-Tean sulhasehdokkaan Arton mustasukkaisuus kuohuu yli äyräiden.
Tilanne saa Tean jaksossa jopa kyyneliin.
Kaksikon välit olivat kireät jo viime jaksossa Arton kiukuttelun vuoksi, mutta tilanne vain pahenee, kun Tea lähtee toisen sulhasehdokkaansa Jukan kanssa ratsastamaan. Tean palatessa ratsastusreissulta vastassa on raivostunut Arto.
- Olen ollut koko illan tippa linssissä. Kun tulin Jukan kanssa takaisin ratsastamasta, Arto alkoi huutaa minulle suoraa kurkkua, että minä olen vain Jukan kanssa ja jätän hänet yksin, murheellinen Tea kertoo ohjelmassa.
Arto alkaa tentata Tealta muun muassa sitä, miksi Tea seisoi mieluummin Jukan lähellä jossakin tilanteessa.
- Arto heitti minulle niin uskomattomia juttuja, että mietin, kuka tuo ihminen oikein on. Olen kuulemma ollut hänelle ilkeä. Se tuntui tosi pahalta, ja kun aloin itkeä, niin hän alkoi vaan huutaa minulle, eikä hänellä ollut mitään sympatioita minua kohtaan, Tea sanoo.
He saavat kuitenkin selvitettyä asiansa niin, että Arto luulee kaiken olevan taas hyvin. Tea on toista mieltä. Hän tirauttaa tilanteen vuoksi muutaman kyyneleenkin, sillä hän haluaisi edelleen valita Arton.
- Arton käytös ahdistaa minua tosi paljon. Joudun varomaan jo, että mitä sanon Artolle, ettei hän loukkaannu minulle. En ole enää ollenkaan oma itseni Arton seurassa.
Perjantain jaksossa nähdään, miten farmiviikon viimeinen ilta kuluu kahden puolisoehdokkaan ja maajussin kesken kaikilla viidellä maatilalla. Kyyneleiltä ei vältytä eräällä toisellakaan maatilalla.
Maajussille morsian MTV3-kanavalla perjantaina klo 20.
Iltasanomat