K
km
Vieras
maailmanloppua ei voi kukaan ennustaa. Se tulee kuin varas, yllättäen. saahan sitä yks ja toinen ennustella mutta ei niihin uskoa tartte, koska kukaan ei voi tietää sitä päivää etukäteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Äh, tulee millon tulee ei kukaan sitä osaa ennustaa. Tärkeintä on hoitaa asiat siihen kuntoon ettei tarvi pelätä tuli mitä tuli =) [/quote
Läheinen uskova ystäväni on saanut lähiaikoina näkyjä joissa käsketään olemaan valmiina,sillä Jumalan armon aurinko on laskemassa uskovien yltä ja antikristus nousee valtaan ja samalla meidät otetaan ylös. Meidän pitää vaan valvoa ja olla valmiina. Nämä lisääntyneet maanjäristykset,tulvat ym. talouskatastrofit vaan lisääntyvät päivä päivältä ja sen voi lukea ihan tuosta teidän monien halveksimasta Kirjasta.
No minä en ainakaan halveksi Raamattua sillä on uskossa, mutta pelottelu maailmanlopulla ja helvetillä ei ihmisiä pelasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja ei tule :varsinaista maailmanloppua,mutta tulee ns. uskovien ylöstempaus. Tähän ei mene kyllä niinkään kauaa kuin nyt on ennustettu sillä elämme Ilmestyskirjan lopunaikaa,ja nyt on menossa synnytyspolttojen avautumisvaihe. Nyt pitäisi uskovien olla valmiina,sillä Jeesus tulee noutamaan omansa pois hetkenä minä hyvänsä.
Seuraava ylöstempaus tulee 15.3.2010.
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html
Herjee mikä sivu
*merkkaa* 15.3 kalenteriin.....
Ite kurkkasin samaa...mitä v****a?!?![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Äh, tulee millon tulee ei kukaan sitä osaa ennustaa. Tärkeintä on hoitaa asiat siihen kuntoon ettei tarvi pelätä tuli mitä tuli =) [/quote
Läheinen uskova ystäväni on saanut lähiaikoina näkyjä joissa käsketään olemaan valmiina,sillä Jumalan armon aurinko on laskemassa uskovien yltä ja antikristus nousee valtaan ja samalla meidät otetaan ylös. Meidän pitää vaan valvoa ja olla valmiina. Nämä lisääntyneet maanjäristykset,tulvat ym. talouskatastrofit vaan lisääntyvät päivä päivältä ja sen voi lukea ihan tuosta teidän monien halveksimasta Kirjasta.
No minä en ainakaan halveksi Raamattua sillä on uskossa, mutta pelottelu maailmanlopulla ja helvetillä ei ihmisiä pelasta.
musta toi ei ole pelottelua vaan meille lohdutuksesksi että kohta me päästään taivaan kotiin täältä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:oli siellä tosta aurinkomyräkästäkin: Päivitys 2.2.2009: seuraava auringonpilkkuhuippu on vuonna 2012. Se aiheuttaa massiivisen maahan suuntautuvan koronapurkauksen (Coronal Mass Ejection), joka tuhoaa kaikki maapallon sähkölaitteet. Ja tämä tapahtuu tietenkin 21.12.2012. Tällainen purkaus on muuten ihan tieteen todistama fakta, ja sellainen on jo tapahtunutkin vuonna 1859. Lennätinkeskukset saivat silloin niin kovia sähköiskuja, että lennätinpaperitkin syttyivät tuleen. Kuubassa pystyi lukemaan keskellä yötä sanomalehteä revontulten loisteessa
Alkuperäinen kirjoittaja jeah:Alkuperäinen kirjoittaja ei tule :varsinaista maailmanloppua,mutta tulee ns. uskovien ylöstempaus. Tähän ei mene kyllä niinkään kauaa kuin nyt on ennustettu sillä elämme Ilmestyskirjan lopunaikaa,ja nyt on menossa synnytyspolttojen avautumisvaihe. Nyt pitäisi uskovien olla valmiina,sillä Jeesus tulee noutamaan omansa pois hetkenä minä hyvänsä.
Jee, sukset on jo lähtövalmiudessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei tule :varsinaista maailmanloppua,mutta tulee ns. uskovien ylöstempaus. Tähän ei mene kyllä niinkään kauaa kuin nyt on ennustettu sillä elämme Ilmestyskirjan lopunaikaa,ja nyt on menossa synnytyspolttojen avautumisvaihe. Nyt pitäisi uskovien olla valmiina,sillä Jeesus tulee noutamaan omansa pois hetkenä minä hyvänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei se ole maailmanloppu, vaan ihmiskunta siirtyy ylemmälle, henkiselle tasolle jolla vallitsee rauha ja rakkaus. Sitä ennen maanjäristyksiä ja suuri auringonpurkaus ym. luonnonmullistuksia, sitten henkisesti valmiit ihmiset pääsevät siirtymään paratiisinomaiseen tilaan.
Negatiivisellä energialla varustetut henkisesti ei-niin-tiedostavat ihmiset yrittävät taistella vastaan viimeiseen asti, mutta jos positiiviset ja avoimet ihmiset saavat tarpeeksi värähtelyä aikaiseksi, niin ihmiskunta voi siityä seuraavalle tasolle.
Alkuperäinen kirjoittaja minde:Raamatussa ei kyllä puhuta mistään ylöstempauksista... Suhtaudun näihin uskon asioihin täydellä kunnioituksella ja uskon itsekin että eletään ilmestyskirjan lopun aikaa mutta toi meni kyllä ihan pikkasen ylitte... =) Mutta kyllä näihin asioihin kannattaa perehtyä lukemalla raamattua Liian fanaattiseksi ei kannata mennä ettei mee ihan överiks ja ala omatki synnytyspoltot... Mutta Raamatusta selviää faktat sieltä ne voi löytää jokainen itsekin mutta siellä sanotaan myös ettei tarvi pelätä jos on tutkinu raamattua ja eläny tehden parhaansa sen tiedon mukaan minkä on itse hankkinu koska "vanhurskaat saavat periä maan ja jumalattomat siitä karsitaan pois" eli maailma ei lopu vaan pahat ihmiset tuhotaan. Siitä vaan Raamattua lukemaan jos pelottaa Sieltä saa vastaukset eikä täältä kaksplussasta!!!