maailmanloppu 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
maailmanloppua ei voi kukaan ennustaa. Se tulee kuin varas, yllättäen. saahan sitä yks ja toinen ennustella mutta ei niihin uskoa tartte, koska kukaan ei voi tietää sitä päivää etukäteen.

Tiedättekö että tiedemiehet odottavat vuonna 2012 auringonpilkkujen maksimimäärää mikä taas aiheuttaa aurinkomyrskyjä (niitä on aina välillä ) ja niiden vaikutuksia ei tiedetä. Esim sähköjärjestelmiin, sateliitteihin jne. Mut toki, nykyihmisen maailmahan loppuu jos sähköt katkeaa ja televisio pimenee. Mikäs siinä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Äh, tulee millon tulee ei kukaan sitä osaa ennustaa. Tärkeintä on hoitaa asiat siihen kuntoon ettei tarvi pelätä tuli mitä tuli =) [/quote

Läheinen uskova ystäväni on saanut lähiaikoina näkyjä joissa käsketään olemaan valmiina,sillä Jumalan armon aurinko on laskemassa uskovien yltä ja antikristus nousee valtaan ja samalla meidät otetaan ylös. Meidän pitää vaan valvoa ja olla valmiina. Nämä lisääntyneet maanjäristykset,tulvat ym. talouskatastrofit vaan lisääntyvät päivä päivältä ja sen voi lukea ihan tuosta teidän monien halveksimasta Kirjasta.

No minä en ainakaan halveksi Raamattua sillä on uskossa, mutta pelottelu maailmanlopulla ja helvetillä ei ihmisiä pelasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tule :
varsinaista maailmanloppua,mutta tulee ns. uskovien ylöstempaus. Tähän ei mene kyllä niinkään kauaa kuin nyt on ennustettu sillä elämme Ilmestyskirjan lopunaikaa,ja nyt on menossa synnytyspolttojen avautumisvaihe. Nyt pitäisi uskovien olla valmiina,sillä Jeesus tulee noutamaan omansa pois hetkenä minä hyvänsä.

Seuraava ylöstempaus tulee 15.3.2010.

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

:o
Herjee mikä sivu :o
*merkkaa* 15.3 kalenteriin.....

Ite kurkkasin samaa...mitä v****a?!? :o :o :D

hahahahaha, mikä sivu, sain hyvät naurut. :D Totisesti varmasti!

Tuolta maailmaaloppu odotettavissa sivulta: Päivitys 4.1.2008: profetoidaanpa, että Yhdysvaltojen seuraavaksi presidentiksi profetoidaan vielä Mike Huckabeetä, sen jälkeen kun hänen valintansa republikaanien ehdokkaaksi on varmistunut ja kun hän johtaa mielipidemittauksissa, tai viimeistään sen jälkeen kun hänet on valittu presidentiksi ainakin jo löytyy profetioita aiheesta.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Äh, tulee millon tulee ei kukaan sitä osaa ennustaa. Tärkeintä on hoitaa asiat siihen kuntoon ettei tarvi pelätä tuli mitä tuli =) [/quote

Läheinen uskova ystäväni on saanut lähiaikoina näkyjä joissa käsketään olemaan valmiina,sillä Jumalan armon aurinko on laskemassa uskovien yltä ja antikristus nousee valtaan ja samalla meidät otetaan ylös. Meidän pitää vaan valvoa ja olla valmiina. Nämä lisääntyneet maanjäristykset,tulvat ym. talouskatastrofit vaan lisääntyvät päivä päivältä ja sen voi lukea ihan tuosta teidän monien halveksimasta Kirjasta.

No minä en ainakaan halveksi Raamattua sillä on uskossa, mutta pelottelu maailmanlopulla ja helvetillä ei ihmisiä pelasta.

musta toi ei ole pelottelua vaan meille lohdutuksesksi että kohta me päästään taivaan kotiin täältä.

Miksei ne profeetat ennemmin niitä olleet kertoneet? Päivitys 6.1.2009: hämmästyttävää ennaltatietoa taas tullut! Profeetat ovat ennaltatietäneet Yellowstonen suuren maanjäristyksen! Järistyksen jälkeen nämä yliluonnollisella tavalla jo vuosia etukäteen tulleet ennaltatiedot jo varmasti tulevat profeettojen sivuillekin näkyviin!

Päivitys 17.1.2009: Barack Obama ei astu virkaansa 20.1.2009. Tämä on nyt täysin varmaa, useampikin luotettavan tuntuinen profetiasivu varmistaa tämän nyt jo täysin varmaksi. Tapahtuu jotain, joka estää Obamaa astumasta virkaansa.

jatkui tuo obama juttu vielä näin: 1.Tapahtuu Tammikuussa. Tulee "ongelmia", Obama ei vanno valaa seuraavana presidenttinä. Hän ei koskaan ota tätä virkaa. Miksi? En tiedä. Tämä on puuttuva pala palapelistä. Meidän on odotettava nähdäksemme mikä tämä "ongelma" voi olla.
2.Bush on pakotettu jatkamaan presidenttinä kunnes tämä "ongelma" on ratkaistu. Muista, että Jeesus kertoi minulle, "Presidentti jonka tunnet nyt (tarkoittaa Bushia) tulee olemaan viimeinen presidentti jonka tunnet tempauksen aikaan".
Tämä ongelma, josta Jeesus itse henkilökohtaisesti siis on kertonut, aiheuttaa myös kolmannen maailmansodan.

4.Kolmas maailmansota puhkeaa. Kaikki kansat kääntyvät tätä kansaa vastaan, syyttäen Bushia tästä "ongelmasta", jonkin ajan kuluttua maailma ymmärtää että Bush ei ole syyllinen, mutta liian myöhään.
Tämä on nyt siis selkeä, täysin varma ja yksiselitteinen profetia, joka aivan täysin ehdottoman varmasti toteutuu, koska sen on luotettavan tuntuinen profetiasivusto täydellä varmuudella vahvistanut varmaksi. Lisäksi tällä kertaa asian on Jeesus itse henkilökohtaisesti kertonut! Eli tämä ei mitenkään voi olla saatanan vallassa olevien kyykäärmeiden sikiöiden kaksihaaraisella kielellä kertoma valeprofetia yhtään lainkaan!

oli siellä tosta aurinkomyräkästäkin: Päivitys 2.2.2009: seuraava auringonpilkkuhuippu on vuonna 2012. Se aiheuttaa massiivisen maahan suuntautuvan koronapurkauksen (Coronal Mass Ejection), joka tuhoaa kaikki maapallon sähkölaitteet. Ja tämä tapahtuu tietenkin 21.12.2012. Tällainen purkaus on muuten ihan tieteen todistama fakta, ja sellainen on jo tapahtunutkin vuonna 1859. Lennätinkeskukset saivat silloin niin kovia sähköiskuja, että lennätinpaperitkin syttyivät tuleen. Kuubassa pystyi lukemaan keskellä yötä sanomalehteä revontulten loisteessa

Raamatussa ei kyllä puhuta mistään ylöstempauksista... Suhtaudun näihin uskon asioihin täydellä kunnioituksella ja uskon itsekin että eletään ilmestyskirjan lopun aikaa mutta toi meni kyllä ihan pikkasen ylitte... =) Mutta kyllä näihin asioihin kannattaa perehtyä lukemalla raamattua Liian fanaattiseksi ei kannata mennä ettei mee ihan överiks ja ala omatki synnytyspoltot... Mutta Raamatusta selviää faktat sieltä ne voi löytää jokainen itsekin mutta siellä sanotaan myös ettei tarvi pelätä jos on tutkinu raamattua ja eläny tehden parhaansa sen tiedon mukaan minkä on itse hankkinu koska "vanhurskaat saavat periä maan ja jumalattomat siitä karsitaan pois" eli maailma ei lopu vaan pahat ihmiset tuhotaan. Siitä vaan Raamattua lukemaan jos pelottaa Sieltä saa vastaukset eikä täältä kaksplussasta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
oli siellä tosta aurinkomyräkästäkin: Päivitys 2.2.2009: seuraava auringonpilkkuhuippu on vuonna 2012. Se aiheuttaa massiivisen maahan suuntautuvan koronapurkauksen (Coronal Mass Ejection), joka tuhoaa kaikki maapallon sähkölaitteet. Ja tämä tapahtuu tietenkin 21.12.2012. Tällainen purkaus on muuten ihan tieteen todistama fakta, ja sellainen on jo tapahtunutkin vuonna 1859. Lennätinkeskukset saivat silloin niin kovia sähköiskuja, että lennätinpaperitkin syttyivät tuleen. Kuubassa pystyi lukemaan keskellä yötä sanomalehteä revontulten loisteessa

Seuraava auringonpilkkumaksimi osunee vuodelle 2013.

Pilkkumaksimin aikaan aurinko on aktiivisessa vaiheessa, jolloin myös aurinkomyrskyjen todennäköisyys kasvaa. Yksittäisten massiivisten koronapurkausten ajankohta ei pystytä mitenkään ennustamaan, vaikka pilkkumaksimin aikaan niitä useimmiten esiintyykin. Maapalloon osuessaan aurinkomyrskyn hiukkaset saattavat aiheuttaa eriasteisia häiriöitä sähkö- ja tietoliikenneverkkoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
varsinaista maailmanloppua,mutta tulee ns. uskovien ylöstempaus. Tähän ei mene kyllä niinkään kauaa kuin nyt on ennustettu sillä elämme Ilmestyskirjan lopunaikaa,ja nyt on menossa synnytyspolttojen avautumisvaihe. Nyt pitäisi uskovien olla valmiina,sillä Jeesus tulee noutamaan omansa pois hetkenä minä hyvänsä.

Jee, sukset on jo lähtövalmiudessa ;)

Sukset, sukset ei luista mihinkään...
http://www.youtube.com/watch?v=EV64AGP7Qvg

B)

Joo. Uskovat tempastaan taivaalle että maapallolla voi alkaa uusi rauhan ja rakkauden aika. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei se ole maailmanloppu, vaan ihmiskunta siirtyy ylemmälle, henkiselle tasolle jolla vallitsee rauha ja rakkaus. Sitä ennen maanjäristyksiä ja suuri auringonpurkaus ym. luonnonmullistuksia, sitten henkisesti valmiit ihmiset pääsevät siirtymään paratiisinomaiseen tilaan.
Negatiivisellä energialla varustetut henkisesti ei-niin-tiedostavat ihmiset yrittävät taistella vastaan viimeiseen asti, mutta jos positiiviset ja avoimet ihmiset saavat tarpeeksi värähtelyä aikaiseksi, niin ihmiskunta voi siityä seuraavalle tasolle.

Me ollaan sillä tiellä jo. Havaittavissa selkeää ihmisten "heräämistä" siihen mitä tässä maailmassa tapahtuu ja mikä on oikein ja mikä väärin (missä on rakkautta, missä ei ja tapahtuu valinta kummassa tahtoo olla mukana). Tietoisuus lisääntyy vauhdilla. :)

En mene vannomaan siitä että tapahtuu mitään suurta näkyvää, luonnonkatastrofeja tms, voi olla että muutos tapahtuu vain ihmisten mielissä (ja seki voi olla niin ettei voi selkeää ajankohtaa laittaa sille muutokselle). Jää nähtäväksi. Toivon että tulis jonkinlaisia "hyppäyksiä" tietoisuudessa, tai että ihmisten mielet yhdistyis edes hetkeksi, niin että me saatais hetken tuntea olevamme yhtä.

Joo 2000 piti tulla maailmanloppu ja kun ei tullu, niin sitte keksittiin, että kun tuo vuosihan on laskettu väärin, niin sen pitki tulla joitain vuosia myöhemmin. Ei näkyny. Mun äiti sanoi jutelleensa äitinsä kanssa aikanaan, joka oli sanonut, että jo heidän lapsuudessaan heitä peloteltiin maailmanlopulla. Ja aikaa mummon lapsuudesta on jo tovi. Jos mummo eläs, niin olis nyt varmaan lähemmäs 90v ikänen.

Sen mitä oon asioista lukenu ja kuullu (ukolta joka lukenu enemmän ku minä ), sen perusteella olen ymmärtänyt että 1999-2001 ois "pitäny" tulla maailmanloppu (ihmisen toimesta), mutta me (ihmiskunta) käännettiin tapahtumien suunta. En muista mitä nuo kaikki asiat oli, mutta neuvostoliiton kaatuminen oli yks asia joka oli "peruuttamassa" sen.

Voi olla, että vuonna 2012 tapahtuis isoja katastrofeja, mutta on tarpeeksi suuri joukko olemassa sellaisia riittävän tietoisia ja rakastavia ihmisiä, jotta siltä vältytään.

Näitä en tietenkään mitenkään voi todistaa, eikä kukaan muukaan, se on jokaisen henkilökohtainen asia miten näihi suhtautuu. Kaikki selviää kuitenki aikanaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja minde:
Raamatussa ei kyllä puhuta mistään ylöstempauksista... Suhtaudun näihin uskon asioihin täydellä kunnioituksella ja uskon itsekin että eletään ilmestyskirjan lopun aikaa mutta toi meni kyllä ihan pikkasen ylitte... =) Mutta kyllä näihin asioihin kannattaa perehtyä lukemalla raamattua Liian fanaattiseksi ei kannata mennä ettei mee ihan överiks ja ala omatki synnytyspoltot... Mutta Raamatusta selviää faktat sieltä ne voi löytää jokainen itsekin mutta siellä sanotaan myös ettei tarvi pelätä jos on tutkinu raamattua ja eläny tehden parhaansa sen tiedon mukaan minkä on itse hankkinu koska "vanhurskaat saavat periä maan ja jumalattomat siitä karsitaan pois" eli maailma ei lopu vaan pahat ihmiset tuhotaan. Siitä vaan Raamattua lukemaan jos pelottaa Sieltä saa vastaukset eikä täältä kaksplussasta!!!

kyllä Raamatussa puhutaan, kuinka Jeesus tulee ylienkelin käskyhuudon saattelemana ja Hänen omansa muuttuvat hetkessä. = ylöstempaus.

Jep! seuraavaks varmaan joku gilkonum planeetta lähettää tänne UFOja tuhoamaan kaiken. ja eikös sen maailman lopun pitäny tulla jo 2 vuotta sitten. sitäpaitsi mistä jotkut ihmeen mayat ja sumerit on "älynnyt"jotai tommosta niillä kivilaitteillaan! MINÄ USKON ETTÄ MAAILMAN LOPPU TULEE JOKU PÄIVÄ MUTTA MITÄÄN NIGUAAUFAYFYA PLANEETTA HUUHATA EN USKO!

Yhteistyössä