Maailman paskin biisi-pino

  • Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti
"xXx"
Hmm, vaikee eritellä yhtä biisiä joten vastaan artisteilla tai bändeillä, sillä useimmissa tapauksissa koko tuotanto on hirveetä kuraa.

- Suomenkielinen räp. Pitäisi kieltää jollain lailla. Ihan oikeasti YHTÄÄN hyvää biisiä ei ole olemassakaan, saa aikaan vaan myötähäpeän tunteen. Poikkeuksena tähän kuitenkin Raptori, jotka vielä osasi tehdä musiikkia :)

-Lauri Tähkä - mies voitaisiin poistaa tältä planeetalta välittömästi...

ja totaalinen black out, miksen mä muista mun inhokkeja??!!?!! No tossa nyt jotain kuitenkin.
 
kkmk
[QUOTE="xXx";24054278]Hmm, vaikee eritellä yhtä biisiä joten vastaan artisteilla tai bändeillä, sillä useimmissa tapauksissa koko tuotanto on hirveetä kuraa.

- Suomenkielinen räp. Pitäisi kieltää jollain lailla. Ihan oikeasti YHTÄÄN hyvää biisiä ei ole olemassakaan, saa aikaan vaan myötähäpeän tunteen. Poikkeuksena tähän kuitenkin Raptori, jotka vielä osasi tehdä musiikkia :)

-Lauri Tähkä - mies voitaisiin poistaa tältä planeetalta välittömästi...

ja totaalinen black out, miksen mä muista mun inhokkeja??!!?!! No tossa nyt jotain kuitenkin.[/QUOTE]

Mitäköhän suomalaista räppiä oot kuullut? Pelkästään jotain joka soi radiossa, tyyliin Cheek ja Fintelligens?
 
kkmk
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24054349:
se on ihan sama mistä soi. ei parane millään tekosyyllä.
No tottakai voi pitää kultaakin paskana, mutta suomiräpissäkin on eroja, se oli pointti eikä tainnut olla sulle toi kysymys. Helppo se on sanoa et kaikki suomiräppi on paskaa jos on kuullut vaan 1% suomiräpistä jota on monenlaista erityylistä. ;)
 
kkmk
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24054381:
räppi on räppiä, ihan sama kuka sitä koittaa esittää.
Genreuskovaiset on aika naurettavia mut ei siinä mitään, kivaa että kerroit mielipiteesi vaikken sinulta kysynytkään. Ja vaikket edes kysymykseen vastannut kunnolla.
 
"xXx"
Mitäköhän suomalaista räppiä oot kuullut? Pelkästään jotain joka soi radiossa, tyyliin Cheek ja Fintelligens?
No, myönnettäköön että koska ko. musiikinlaji herättää lähinnä inhon tunteita, en ole viitsinyt perehtyä alan ammattilaisiin yhtään enempää kuin on "pakko". Eli kaikki räp mitä mä olen kuullut, on tullut joko radiosta tai telkkarista, esim joku lista-ohjelma, mitä niitä nyt on. Tai sitten jossain festareilla kuullut "jotain", mulle ei sit muuten jää edes ne nimet päähän. Mulle ne on kaikki samaa kuraa, yhtään hyvää biisiä ei ole tullut vastaan. Toki vapaasti voit linkittää jotain "oikeita" räp-artisteja, jos ne kerta ei soi radiossa tai tv:ssä, saati esiinny missään festareilla. Niin ne onkin sit varmaan jotain tosi laadukasta kamaa.

Ulkomaisistakaan en hirveästi perusta, siis räpistä, mutta biisien laatuhan nyt on ihan eri kun suomalainen wanna-be-räp-yo-yo-meininki. Suomen kieli kun vaan ei taivu tuon lajin musiikkiin, ei sitten mitenkään.
 
kkmk
[QUOTE="xXx";24054404]No, myönnettäköön että koska ko. musiikinlaji herättää lähinnä inhon tunteita, en ole viitsinyt perehtyä alan ammattilaisiin yhtään enempää kuin on "pakko". Eli kaikki räp mitä mä olen kuullut, on tullut joko radiosta tai telkkarista, esim joku lista-ohjelma, mitä niitä nyt on. Tai sitten jossain festareilla kuullut "jotain", mulle ei sit muuten jää edes ne nimet päähän. Mulle ne on kaikki samaa kuraa, yhtään hyvää biisiä ei ole tullut vastaan. Toki vapaasti voit linkittää jotain "oikeita" räp-artisteja, jos ne kerta ei soi radiossa tai tv:ssä, saati esiinny missään festareilla. Niin ne onkin sit varmaan jotain tosi laadukasta kamaa.

Ulkomaisistakaan en hirveästi perusta, siis räpistä, mutta biisien laatuhan nyt on ihan eri kun suomalainen wanna-be-räp-yo-yo-meininki. Suomen kieli kun vaan ei taivu tuon lajin musiikkiin, ei sitten mitenkään.[/QUOTE]

Kiva että vastasit ihan asiallisesti etkä niin että 'no kyl ne kaikki on paskaa tiijän!!!' kuten eräs :D Mä itse inhoan kaikkea Cheekiä, Fintelligensiä ynnä muuta ja myös noita ulkomaisia räppejä jota soi telkkarissa ym. Sen sijaan rakastan suomalaista räppiä, sellaista joka ei ole kovin suuressa suosiossa, toki en niitäkään kaikkia mutta sieltä löytyy upeeta tuotantoa. Ei se tietenkään tarkoita että sä siitä tykkäisit mutta lähinnä halusin tuoda ilmi että kaikki räppi ei oo sellasta kamalaa itsensätehostamisjumputusskeidaa :)
Mulle niissä missä mä tykkään kolahtaa ne sanatkin erityisesti. Eli riippuu tietysti siitäkin jos ne sanat ei liity mitenkään omaan elämään niin eihän se sitten kiinnosta välttämättä.
 
kkmk
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24054431:
joo. muista seuraavalla kerralla ilmottaa ettei sun kysymykseen saa vastata kukaan muu kun joku tietty henkilö. :D
Voi huoh kun sä et edes vastannut mun kysymykseeni.. sulle vaan oli tärkeää kirjottaa jotain skeidaa, et edes välittänyt vastaako se siihen mitä kysyin. Sellanen on typerää ja turhaa. Anna jo olla.
 
Non compos mentis
Myönnän, että fuusiojazzkin uppoaa paremmin kuin hiphop/räp meikään. En ole varma, edustaako Lord Est kumpaakaan näistä jälkimmäisistä genreistä, mutta sitä saatan kuunnella joskus sentimentaalisista syistä.
 

Yhteistyössä