Hei, yksi minun fb-kaveri linkitti tämän tänään seinälleen. Voi vitsit tämä on ihana!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24054267:se on ehdottoman varmasti tämä.
[video=youtube;r75-GXzKzAk]http://www.youtube.com/watch?v=r75-GXzKzAk[/video]
Siis :O Ei tuo musiikki mitään, mutta tuo video. Apua! Sanattomaksi vetää kun jengi tanssii jonkun haljenneessa takapuolessa..Ei kun se on tää:
[video=youtube;TP3DvIjcpi0]http://www.youtube.com/watch?v=TP3DvIjcpi0[/video]
Heheh, no johan on. Oi kauhia. Täs on yritystä todella.Alkuperäinen kirjoittaja täh?;24053224:[video=youtube;1zMejDwiKOw]http://www.youtube.com/watch?v=1zMejDwiKOw[/video]
Pakko olla tää.
se on ihan sama mistä soi. ei parane millään tekosyyllä.Mitäköhän suomalaista räppiä oot kuullut? Pelkästään jotain joka soi radiossa, tyyliin Cheek ja Fintelligens?
No tottakai voi pitää kultaakin paskana, mutta suomiräpissäkin on eroja, se oli pointti eikä tainnut olla sulle toi kysymys. Helppo se on sanoa et kaikki suomiräppi on paskaa jos on kuullut vaan 1% suomiräpistä jota on monenlaista erityylistä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24054349:se on ihan sama mistä soi. ei parane millään tekosyyllä.
räppi on räppiä, ihan sama kuka sitä koittaa esittää.No tottakai voi pitää kultaakin paskana, mutta suomiräpissäkin on eroja, se oli pointti eikä tainnut olla sulle toi kysymys. Helppo se on sanoa et kaikki suomiräppi on paskaa jos on kuullut vaan 1% suomiräpistä jota on monenlaista erityylistä.
Genreuskovaiset on aika naurettavia mut ei siinä mitään, kivaa että kerroit mielipiteesi vaikken sinulta kysynytkään. Ja vaikket edes kysymykseen vastannut kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24054381:räppi on räppiä, ihan sama kuka sitä koittaa esittää.
No, myönnettäköön että koska ko. musiikinlaji herättää lähinnä inhon tunteita, en ole viitsinyt perehtyä alan ammattilaisiin yhtään enempää kuin on "pakko". Eli kaikki räp mitä mä olen kuullut, on tullut joko radiosta tai telkkarista, esim joku lista-ohjelma, mitä niitä nyt on. Tai sitten jossain festareilla kuullut "jotain", mulle ei sit muuten jää edes ne nimet päähän. Mulle ne on kaikki samaa kuraa, yhtään hyvää biisiä ei ole tullut vastaan. Toki vapaasti voit linkittää jotain "oikeita" räp-artisteja, jos ne kerta ei soi radiossa tai tv:ssä, saati esiinny missään festareilla. Niin ne onkin sit varmaan jotain tosi laadukasta kamaa.Mitäköhän suomalaista räppiä oot kuullut? Pelkästään jotain joka soi radiossa, tyyliin Cheek ja Fintelligens?
joo. muista seuraavalla kerralla ilmottaa ettei sun kysymykseen saa vastata kukaan muu kun joku tietty henkilö.Genreuskovaiset on aika naurettavia mut ei siinä mitään, kivaa että kerroit mielipiteesi vaikken sinulta kysynytkään. Ja vaikket edes kysymykseen vastannut kunnolla.
Voi huoh kun sä et edes vastannut mun kysymykseeni.. sulle vaan oli tärkeää kirjottaa jotain skeidaa, et edes välittänyt vastaako se siihen mitä kysyin. Sellanen on typerää ja turhaa. Anna jo olla.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24054431:joo. muista seuraavalla kerralla ilmottaa ettei sun kysymykseen saa vastata kukaan muu kun joku tietty henkilö.
en vastannukkaan. kerroin vaan tosiasioita räpistä.Voi huoh kun sä et edes vastannut mun kysymykseeni.. sulle vaan oli tärkeää kirjottaa jotain skeidaa, et edes välittänyt vastaako se siihen mitä kysyin. Sellanen on typerää ja turhaa. Anna jo olla.